Здравейте
От скоро в съм в клуба с моята нова Тойота КорОна 95г 1.8 16V не я знам EFI ли е или не инжекция ли е или полу.
Короната е доколкото знам Карина само че за японския пазар, в Нова Зеландия съм и си я взех от тука колкото да имам какво да карам като се има в предвид цената от около 1500лв съм изключително приятно изненадан от тази кола, много меко вози, автоматика много ми хареса въпреки че бях скептично настроен и е сравнително икономична със 7-7,5 Л/100км.
Има обаче едно жужене като от пренатегнат ангренажен ремък, отпуснах го но жуженето остана, ходин на майстор който като я чу ми каза че това било нормално за Тойота, верно ли е нирмално да жужи така или не, колата е на 250 000км все пак но работи като гумен мотора, само този звук който много ме дразни, чудя се някоя ролка обтягаща дали не жужи или просто наистина така е нормално за ртези километри за тази кола.
Другия въпрос ми е ако някой има такава кола, за какво служи едно копче до лоста за скоростите(автоматични) на него пише:Power ET-C. като го натисна светва и зелена лампа на таблото но не усещам нещо да се променя по работата или хода на колата.
Мерси предварително.
жужене в двигателя на Корона 1.8
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: жужене в двигателя на Корона 1.8
Честито за придобивката.pasajero написа:...Има обаче едно жужене като от пренатегнат ангренажен ремък...
Power ET-C. като го натисна светва и зелена лампа на таблото...
Зависи от звука, но жужене или по-скоро леко виене, променящо се с оборотите, може да е от семеринга на водната помпа, имах такъв проблем с Хонда. Някои антифризи имат по-лоши смазващи свойства и проблема се оправя със смазваща добавка или смяна на антифирза.
А ETC е най-вероятно Electronic Transmission Control - при активирането му се променя режима на превключване на предавките - за по-агресивно каране.
Да, идеята за в.помпа ми мина през ум и мен откачих ремъка който върти динамото, мисля че същия върти и водната помпа, тя се върти от ангренажния ремък, звъкът е дрезгаво жужене променящо се с оборотите на двигателя, като в някой обороти сякаш е малко по-силно.
МОжеш ли да ми кажеш каква добавка си ползвал, или да източа малко от стария антифриз и да сипя концентрат, дали ще е достатъчно?
Колкото до ECT-S MANU е едното свети в жълто оранжево, другото копче на панела е ECT-S POWER и свети в зелено като е натиснато.
Имам отделно малко копченце на самия лост от ляво което като е натиснато свети О/D OFF и колата започва да превключва скоростите на високи на доста по-високи обороти.
Някой може ли да ми каже за какво са другите две копчета?
Нямам круиз контрол, или поне така си мисля.
Търсих мануали но има само за камри за корона не намерих нищо.
Много ще съм признателен ако някой може да разгадае гатанката.
Мерси още веднъж за идеята за водната помпа.
МОжеш ли да ми кажеш каква добавка си ползвал, или да източа малко от стария антифриз и да сипя концентрат, дали ще е достатъчно?
Колкото до ECT-S MANU е едното свети в жълто оранжево, другото копче на панела е ECT-S POWER и свети в зелено като е натиснато.
Имам отделно малко копченце на самия лост от ляво което като е натиснато свети О/D OFF и колата започва да превключва скоростите на високи на доста по-високи обороти.
Някой може ли да ми каже за какво са другите две копчета?
Нямам круиз контрол, или поне така си мисля.
Търсих мануали но има само за камри за корона не намерих нищо.
Много ще съм признателен ако някой може да разгадае гатанката.
Мерси още веднъж за идеята за водната помпа.
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Ползвах Watеr pump lubricant (тук в UK се продава в Halfords - магазини за авточасти и аксесоари). Не гарантирам, че проблема ти е същия, защото за Акорда имаше TSB и Хонда имат тяхна специална добавка, но не вярвам и да навреди ако добавиш смазващ компонент в антифриза ... или го смениш, все пак живота му е около 2-3 години.pasajero написа:МОжеш ли да ми кажеш каква добавка си ползвал...
Много ще съм признателен ако някой може да разгадае гатанката...
Относно индикацията, виж какво намерих в toyotaownersclub.com:
If you have a 'MANU' or 'MANUAL' button it does exactly what it says on the tin, turns your car into a sequential, clutchless manual but you should only really use it for towing and going DOWN steep slopes etc. Your fuel economy is extremely compromised in manual and MY car Jerks quite bad when you change. I never use it. Always keep O/D on as well, unless you need a real push.
For speed - ECTS PWR on O/D off
For Normal economic driving ECTS PWR off O/D On.
Според този пич режима MANU - For manual: Switch it on when you're parked and shift to L. By having MANU enabled L, 2 and D act like 1,2 and 3rd gear. So you launch the car with L and push the stick to 2 when you want and again to D. It will NOT shift unless you push the stick
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта