Да шлайфам ли главата?

Аватар
kuzerdale
Мнения: 117
Регистриран на: 23 Фев 2008 17:53
Местоположение: Пазарджик

Да шлайфам ли главата?

Мнение от kuzerdale » 05 Сеп 2009 20:17

Колеги бях пускал преди 4-5месеца тема за моя проблем,имах външен теч на гарнитурата на главата-без да загрява,без да ми смесва течностите,без да ми губи осезаемо антифриз, мислех да не я барам но през тези месеци теча на антифриз леко се увеличи и реших да не и се чудя много и да я чакам да видя кво ша стане, а да я правя.Въпроса ми е дали да шлайфат в сервиза главата(според тях - да) като никога не е загрявала,не е смесвала течност и може да се каже,че реагирам преди въобще да има проблем!В Тойота-Пз ще челосат клапани,леглата им,...но за главата ми е малко... ,пък и не съм някакъв голям спец за това питам вас!

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Re: Да шлайфам ли главата?

Мнение от diver » 05 Сеп 2009 21:12

kuzerdale написа:Колеги бях пускал преди 4-5месеца тема за моя проблем,имах външен теч на гарнитурата на главата-без да загрява,без да ми смесва течностите,без да ми губи осезаемо антифриз, мислех да не я барам но през тези месеци теча на антифриз леко се увеличи и реших да не и се чудя много и да я чакам да видя кво ша стане, а да я правя.Въпроса ми е дали да шлайфат в сервиза главата(според тях - да) като никога не е загрявала,не е смесвала течност и може да се каже,че реагирам преди въобще да има проблем!В Тойота-Пз ще челосат клапани,леглата им,...но за главата ми е малко... ,пък и не съм някакъв голям спец за това питам вас!
На така зададен въпрос леко ме съмнява да получиш смислен отговор. Мериш, гледаш кривина, шлайшаф... Ако е права, хубава нова гарнитура и газ....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
kuzerdale
Мнения: 117
Регистриран на: 23 Фев 2008 17:53
Местоположение: Пазарджик

Мнение от kuzerdale » 05 Сеп 2009 23:16

Ами не знам как да го задам по друг начин,просто се опитах да питам дали тва е стандартна процедура при подмяна на гарнитура,(нещо като "застраховка,така усещам тезата им от сервиза")или се подхожда субективно!

Аватар
Nedkow
Мнения: 1773
Регистриран на: 26 Фев 2008 00:25
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 1 път

Мнение от Nedkow » 06 Сеп 2009 00:13

Този шлайф се изразява на максимум 0.1мм, ако главата е наред просто ще се зачисти . Това е най добре, защото така или иначе тя има някъкви наранявания от времето и отдаване от предишното стягане :thumbsup:
Не е проблем да я сложиш след замерване и така :thumbsup:

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 06 Сеп 2009 00:57

Шлайфа е 25лв, така че определено по-добре е шлайфни, щом така или иначе ще я сваляш.... Няма какво толкова да му мислиш, но ще е добре да имаш гарантирано добър сервиз и майстори, дето ще го правят това нещо happy.gif А от шлайфа, дето вика бат Недков, само подобрение може да имаш :thumbsup:

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 06 Сеп 2009 01:30

Да ако шлайфиста не се почнал от рано и вместо 0,1мм не вземе 0,1см , както се случи на един познат .
Принципно за тези процедури си има начини и уреди за мерене и с тях се преценява . Но понеже БГ майсторите мразят да мерят и да си купуват инструменти карат по схемата 4:4:2 .

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 06 Сеп 2009 04:25

Bass_Man написа:Да ако шлайфиста не се почнал от рано и вместо 0,1мм не вземе 0,1см , както се случи на един познат .
Принципно за тези процедури си има начини и уреди за мерене и с тях се преценява . Но понеже БГ майсторите мразят да мерят и да си купуват инструменти карат по схемата 4:4:2 .
Choveka kaza, 4e 6te mu q pravqt v Toyota (Pazardjik) ne vqrvam otoriziran serviz da rabotqt po sistemata 4:4:2 i da po4vat ot rano, ako vuob6te po4vat. smile.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
kuzerdale
Мнения: 117
Регистриран на: 23 Фев 2008 17:53
Местоположение: Пазарджик

Мнение от kuzerdale » 06 Сеп 2009 08:12

Japanese_fever написа:
Bass_Man написа:Да ако шлайфиста не се почнал от рано и вместо 0,1мм не вземе 0,1см , както се случи на един познат .
Принципно за тези процедури си има начини и уреди за мерене и с тях се преценява . Но понеже БГ майсторите мразят да мерят и да си купуват инструменти карат по схемата 4:4:2 .
Choveka kaza, 4e 6te mu q pravqt v Toyota (Pazardjik) ne vqrvam otoriziran serviz da rabotqt po sistemata 4:4:2 i da po4vat ot rano, ako vuob6te po4vat. smile.gif
Там е работата,че шлайфането,челосването не го правят те -ангажират други хора.

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 07 Сеп 2009 00:29

kuzerdale написа: Там е работата,че шлайфането,челосването не го правят те -ангажират други хора.
В такъв случай, като ти свалят главата, хващаш я под мишница и в Пловдив, в кв. кичюк Париж търсиш сервиза на Чарли, Ото 100 се казва сервиза...
Там ако трябва и с 0.01 мм. ще ти я свалят...
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
sskk87
Мнения: 128
Регистриран на: 03 Яну 2008 18:45
Местоположение: Smolyan

Мнение от sskk87 » 07 Сеп 2009 17:49

Според мен,ако не е крива главата няма смисъл да я
шлайфаш,само я зачисти.В противен случай рискуваш при следващ
ремонт(дано да нямаш този късмет),да не е останало място за второ
шлайфане :thumbsup:

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 10 Сеп 2009 05:48

martod написа:В такъв случай, като ти свалят главата, хващаш я под мишница и в Пловдив, в кв. кичюк Париж търсиш сервиза на Чарли, Ото 100 се казва сервиза...
Там ако трябва и с 0.01 мм. ще ти я свалят...
Колега те верно , че майните са доста в час ама чак пък на 0,01 да бачкат главите вече tongue.gif .
sskk87 написа:Според мен,ако не е крива главата няма смисъл да я
шлайфаш,само я зачисти.В противен случай рискуваш при следващ
ремонт(дано да нямаш този късмет),да не е останало място за второ
шлайфане :thumbsup:
Стига ве колега от 0.2мм чак пък да свърши главата .

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 10 Сеп 2009 16:19

Bass_Man написа:
martod написа:В такъв случай, като ти свалят главата, хващаш я под мишница и в Пловдив, в кв. кичюк Париж търсиш сервиза на Чарли, Ото 100 се казва сервиза...
Там ако трябва и с 0.01 мм. ще ти я свалят...
Колега те верно , че майните са доста в час ама чак пък на 0,01 да бачкат главите вече tongue.gif .
Това е метафора бре... tongue.gif
То на 0.01 мм. няма нужда от шлайфане, гарнитурата я обира...
Просто казвам на колегата, че в този сервиз шлайфат пИрфектно...
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 12 госта