Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Току-що чух следната новина:
Абсолютно всички производители на двигатели си признават, че за близо 100г. еволюция на двигателите с вътрешно горене са допуснали съществена грешка.
Не са открили по-рано неограничените възможности на дизеловите агрегати.
В този случай много пилоти щяха да бъдат между нас, специални извинения към роднините на Аертон Сена.
И към Шумахер, вече да е 30 кратен световен шампион.
Но аз съм оптимист - света отива към прогрес, следователно в "Бързи и яростни" 20 сценаристите ще разбетат къде зимуват раците.
И Валентино Роси - също, завалията.
От утре - всеки заблуден бензиноконсуматор - с лепенка на задния капак:
УМРИ, БЕНЗИНЕ, УМРИ!!!
Абсолютно всички производители на двигатели си признават, че за близо 100г. еволюция на двигателите с вътрешно горене са допуснали съществена грешка.
Не са открили по-рано неограничените възможности на дизеловите агрегати.
В този случай много пилоти щяха да бъдат между нас, специални извинения към роднините на Аертон Сена.
И към Шумахер, вече да е 30 кратен световен шампион.
Но аз съм оптимист - света отива към прогрес, следователно в "Бързи и яростни" 20 сценаристите ще разбетат къде зимуват раците.
И Валентино Роси - също, завалията.
От утре - всеки заблуден бензиноконсуматор - с лепенка на задния капак:
УМРИ, БЕНЗИНЕ, УМРИ!!!
Fido Dido написа:Току-що чух следната новина:
Абсолютно всички производители на двигатели си признават, че за близо 100г. еволюция на двигателите с вътрешно горене са допуснали съществена грешка.
Не са открили по-рано неограничените възможности на дизеловите агрегати.
В този случай много пилоти щяха да бъдат между нас, специални извинения към роднините на Аертон Сена.
И към Шумахер, вече да е 30 кратен световен шампион.
Но аз съм оптимист - света отива към прогрес, следователно в "Бързи и яростни" 20 сценаристите ще разбетат къде зимуват раците.
И Валентино Роси - също, завалията.
От утре - всеки заблуден бензиноконсуматор - с лепенка на задния капак:
УМРИ, БЕНЗИНЕ, УМРИ!!!





maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- Ael
- Мнения: 772
- Регистриран на: 10 Ное 2007 00:00
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 4 пъти
- Обратна връзка:
Мен лично ме дразни най много факта че когато натисна педала на газта трябва да чакам 1 секунда за да почне да ме изнася. Другото отвратително нещо (освен тракането на мотора) е че докато почне да набира и трябва да смениш предавка вече щото си стигнал 3500 оборота. Зимата проблеми заради студа. Тва да нямаш парно 10-15 мин си е направо убииство. Особенно ако си "еластичен" и караш градско по 2-3 км после спираш и след малко пак в ледената кола. Служебния форд като е дизел как не пада под 10 градско и под 8 извън. Нали са икономични. Ми като се кара като служебна няма как да е. Това са нещата основно заради които може би никога няма да си купя дизел.

Кво е това 5/100 ? Ракия ли ? Аз съм дал колко ми харчи много отдавна в правилната тема . Но все пка да ги сравниме щом искаш !Bass_Man написа:misho09 написа: П.С.Bass_man може да каже колко 5/100 му харчи супрата за да му дам данни на един идентичен 3.0 ТДИ мотор с идентични параметри и разход.Все пак темата е разходи !!!!
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Ето това е дизел близък по параметри и подобно оборудване .
Ето сега и моята :
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Я сега да видиме на първо четене : 23 000 - 3500 = 19 500 eur разлика . Което са едни 38 000лв.
Така каско на БМВто около 4000лв. годишно .
Каското на Супера 800лв. годишно .
Гражданска и данък еднакви .
Ако притежавам и двете коли 3 години и ги карам по 20 000км на година и не им се чупи абсолютно нищо ще похарча :
1. За БМВ-то 44 900лв. за придобиване .
- 12 000лв. за каско
- слагаме 2000лв. за граждански и данъци .
- слагаме среден разход 7л/100км и цена на нафтата 2лв. , което прави 60 000км х 0.07л/км = 4200 литра нафта х 2лв са = 8400лв. за гориво .
- слагаме 1000лв. за масла и филтри .
- тотал = 68 300лв. ми струва кефа да карам икономичен и динамичен дизел !
2. За Тойотата за придобиване 7000лв ( въпреки , че се намират и по-евтини ! ) .
- за каско 2400лв.
- слагаме пак 2000лв. гражданска и данъци.
- слагаме среден разход 18л/100км. и цена на бензина 2лв. , което прави 60 000км. х 0.18л/км = 10 800л. бензин х 2лв. = 21000лв.
- слагаме 1000лв. за масла и филтри .
- тотал = 33 400лв.
3. Не знам дали ще ми е по-готино да карам дизела но ми е доста готино , че и с този измислен разход ( завишен за середен за бензин и занижен за среден за дизела ) аз вече съм спестил 34 900лв.
От тук нататък са цени за части и допълнителни консумативи , като гуми , накладки , ремъци вериги и тн . Които при БМВ-то са в пъти по-скъпи . БМВ-то е с алуминиево окачване и мисля , не е нужно да казвам какво се случва по БГ пътищата . Също така Супрата е Тарга а това БМВ не е ! Ако сложа БМВ кабрио разликата ще стане още по-голяма .
Но все пак е похвално , че сток турбодизелите са достигнали нивото на сток турбо-бензините от 1987 година






4. Мисля не е нужно да ти смятам ако взема една още една газаджийка да си карам из града с нея каква ще стане сметката ?
Ти си малко бавноразвиващ се така , че ще ти го сметна !
- газаджийка с клима за 3000лв.
- кво каско ве ????
- слагаме 600лв. гражданска и данъци.
- масла и филтри 500лв .
- слагаме среден разход 10л/100км и казваме , че ще я карам евридейка , което прави по 15 000км в годината = 45 000км за 3 години и цена на газта 1лв. , 45 000 х 0.1л/км което прави = 4500л х 1лв = 4500лв. и намаляваме при Супрата 15 000км х 0.18л/км = 2700лв. гориво за кеф за 3 години !!!!!
- което вече ни дава тотал 11 300лв с включеното гориво на Супрата .
5. махаме горивото от горе и смятаме пак разликата между икономичен и еластичен дизел и Супра + газаджийка .
Икономичен дизел
68300лв.
Супра + газаджийка
23 700лв.
разлика 44600лв. !!!!!!!!!!!
Съвсем излишно е да казвам , че ако тези 44 600лв. дето ми остават ги метна на супрата ще получа една от най-еластичните и уникални коли въобще ! А пък всички дизели ще си цъкат на икономия !
Надявам се Мише поне този път нещо да ти влезне в празната кратунка !
Bass ти наистина си скъсал лентата!!! Да коментирам горното нямам никакво желание, а и да имах просто нямаше какво да кажа.Всеки здравомослещ човек може сам да прецени.Bass вместо да си губиш ценното време да коментираш писанията на моята тъпа кратуна е време да влезеш в английски, немски, френски, италянски и др. форуми и да им обясниш как вместо да дават по една торба пари за нови коли могат да дадът 3000 лв. за една супра и да имат всичко онова за което може да мечтае човек


P.S.bass_man караи си супричката със здраве, включваи пета преди 250 и не забравяи амбрирането!!!

- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Това , че няма какво да кажеш се вижда от началото на темата пък и не само в тази тема !misho09 написа: Bass ти наистина си скъсал лентата!!! Да коментирам горното нямам никакво желание, а и да имах просто нямаше какво да кажа.
Няли трябваше всеки сам да си преценява що трябва да си губя времето по чуждите форуми ? Ти за 3 изречения сам си оспорваш твърденията ?!?!?misho09 написа: Всеки здравомослещ човек може сам да прецени.Bass вместо да си губиш ценното време да коментираш писанията на моята тъпа кратуна е време да влезеш в английски, немски, френски, италянски и др. форуми и да им обясниш как вместо да дават по една торба пари за нови коли могат да дадът 3000 лв. за една супра и да имат всичко онова за което може да мечтае човек.
Страшна работа викаш в магазина ! Само дето Авенсис D4D не е най-продаваната кола в Европа , света или където и да било на друго място ! Докато Камри бензин е най-продаваната кола в щатите и много продавана по останалите континенти освен Европа щото тука няма достатъчно Bass_Man-овци , а има умрели Мишки , и велики гладиатори/нинджи !misho09 написа: Те милите си нямат своя bass_man за да им даде посока в живота и затова влизат в магазина харесват си да речем един авенсис и четат:от предлаганите двигатели за модела дизела по-висока макс. скорост, по-добро ускорение, по-малък разход.Време е някои да разкрие маркетинговата конспирация която завладява европа.Ще бъдеш национален герой, а рецесията ще свърши защото всички ще са дали по 3000 лв. за по една супра и ще имат пари в излишък..
А сега ти отиди и им обясни на тъпите Американци , Азиатци , Австралийци и Индийци колко е еластичен дизела . И в случая няма маркетингова конспирация , а има неграмотен като теб клиент ! Е в това е цялата работа .
И да няма нищо икономично и екологично в производството на милиони нови автомобили . Много по-рационално , екологично и икономично да се измисли начин за максимална употреба на старите автомобили ! Само , че никой не го e*e екологията или икономичността ! Всеки гледа да пробута нещо модерно за да си вдигне печалбите . Ако не можеш да го разбереш значи проблема си е твой . Да ти кажа под секрет , че вредните емисий , които отделят автомобилите в световен мащаб са около 15% от всичките вредни емисий . Всичко останало се отделя от индустрията . Демек ако утре всички минем на електромобили ситуацията глобално ще се подобри с 15% . Но откровенно неграмотни хора , като теб очевадно не ги знаят тези простички неща и са готови да платят луди пари за нещо ново , икономично и екологично , което всъщност не променя нищо ! Напротив дори продължава да съсипва ценни суровини .
Що не съм си сложил още ? Сигурно са ми останали от плажното масло ?!?!?misho09 написа: Тъи като ти си хитър пак ще си една крачка напред защото вече ще си минал на газов инжекцион и хем ще си по-бърз, хем ще харчи по малко.!!!
Виж на газаджийката може и да си сложа . Въпреки , че ще бъде от куртоазия .
Така и ще направяmisho09 написа: P.S.bass_man караи си супричката със здраве, включваи пета преди 250 и не забравяи амбрирането!!!


Ето и малко статистика колко дефакто са дизелите в Европа :
http://www.dieselnet.com/news/2008/02acea.php
Забележете колко автомобила има в Европа без новите членки и какво е било отношението 2007-ма . Горе долу може да си го сметнете и към днешна дата . Като реално няма как да е повече от 55% !!!
- Ael
- Мнения: 772
- Регистриран на: 10 Ное 2007 00:00
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 4 пъти
- Обратна връзка:
От среден клас и надоло никой май няма. Ще говора за това върху което имам наблюдение - Мазда 6 2006г. и Сивик 2006 - и двете коли са по над 50к пари и двете са без печки...Kiki написа:Това важи само за баракудите, които нямат "печки". Моята баракуда започва да топли на третата минута!Ael написа: Зимата проблеми заради студа. Тва да нямаш парно 10-15 мин си е направо убииство.

[quote="Bass_Man"]
Да ти кажа под секрет , че вредните емисий , които отделят автомобилите в световен мащаб са около 15% от всичките вредни емисий . Всичко останало се отделя от индустрията . Демек ако утре всички минем на електромобили ситуацията глобално ще се подобри с 15% . Но откровенно неграмотни хора , като теб очевадно не ги знаят тези простички неща и са готови да платят луди пари за нещо ново , икономично и екологично , което всъщност не променя нищо ! Напротив дори продължава да съсипва ценни суровини .
Умната ти кратука bass явно не се е замисляла колко екологично е производството на батериите за електромобилите, както и рециклирането им.На това вече аз вика маркетингов трик за празни кратуни .Може да погледнеш и приуса колко много екологичен е!!!
П.С.Моят дизел е доста по-екологичен от твоята супрата в доказателство на празноглавите ти писания по-горе!!!
Да ти кажа под секрет , че вредните емисий , които отделят автомобилите в световен мащаб са около 15% от всичките вредни емисий . Всичко останало се отделя от индустрията . Демек ако утре всички минем на електромобили ситуацията глобално ще се подобри с 15% . Но откровенно неграмотни хора , като теб очевадно не ги знаят тези простички неща и са готови да платят луди пари за нещо ново , икономично и екологично , което всъщност не променя нищо ! Напротив дори продължава да съсипва ценни суровини .
Умната ти кратука bass явно не се е замисляла колко екологично е производството на батериите за електромобилите, както и рециклирането им.На това вече аз вика маркетингов трик за празни кратуни .Може да погледнеш и приуса колко много екологичен е!!!
П.С.Моят дизел е доста по-екологичен от твоята супрата в доказателство на празноглавите ти писания по-горе!!!
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
И кво викаш Приуса не е много екологичен а ? biggrin.gif laugh.gif biggrin.gifmisho09 написа:
Умната ти кратука bass явно не се е замисляла колко екологично е производството на батериите за електромобилите, както и рециклирането им.На това вече аз вика маркетингов трик за празни кратуни .Може да погледнеш и приуса колко много екологичен е!!!
Аз съм сигурен , че дизела е по-икономичен и по-елстичен дори и от хибридите на ?
И къде видя да казвам , че трябва да минаваш на батерий ?
Тъпако още един път ще ти го бясня !
Ако утре човечеството започне да ходи пеша ( тъпунгел ) глобалното отделяне на вредни емисий ще спадне с не-повече от 15% !!!!!!!!! То и без това в една много голяма част си ходи пеша .
Сега разбра ли ме какво искам да кажа оли ?
misho09 написа: П.С.Моят дизел е доста по-екологичен от твоята супрата в доказателство на празноглавите ти писания по-горе!!!
Аз мисля , че това не е доказателство а е потвърждение на това , че ти , караш маломощна малолитражка

-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
- Местоположение: Испания
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Линк, няма съжалявам.vessonik написа:Колега, пусни линка към тези сравнителни таблици, моля!IVOtuning написа:ето сравнение има и таблици за разхода
след малко ще сложа и за седани, ванове , може и джипове и лукс. автомобили, ако не ме домързи
гледайте внимателно, печелите обезателно
Това са снимки от едно списание, по-точно на приложението за сравнение дизел и бензин.
Ако искаш мога да ти пратя сканираните страници, но са на испански.
Много яка тема си и мате тук
Поздравления
Да забравиш на коя скорост си...? Може, ако си малд карач. Ама тогава имаш тик да поглеждаш лоста, за да не забравиш.
Като забравяш, защо не си вземеш автомат? Достатъчно еластични са вече, пък и не трябва да мислиш.
В BMW форума си имаме една тема 520i vs 525TDS, голям кеф е и там, ама тази бие по бисери.
А относно батериите, колко струва направата и рециклирането на тези безвредна батерия? Какво им се случва, когато живота им свърши?
Или ги правят със био продукти
?
Мисля си че е редно да спомена, че кравите замърсяват повече от колите
, да ги избиеем.
Поздрави,
Сашо.


Да забравиш на коя скорост си...? Може, ако си малд карач. Ама тогава имаш тик да поглеждаш лоста, за да не забравиш.
Като забравяш, защо не си вземеш автомат? Достатъчно еластични са вече, пък и не трябва да мислиш.
В BMW форума си имаме една тема 520i vs 525TDS, голям кеф е и там, ама тази бие по бисери.
А относно батериите, колко струва направата и рециклирането на тези безвредна батерия? Какво им се случва, когато живота им свърши?
Или ги правят със био продукти

Мисля си че е редно да спомена, че кравите замърсяват повече от колите

Поздрави,
Сашо.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта