Тойота Авенсис D4D 2,0 или 2,2?!
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
- Местоположение: Испания
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
мин година имах една корола версо 2006 2,2д4д 136кс
за 450к км нищо по двигателя не е пипано освен динамото и съединител
карайки бързо (150/160км/ч) ВИНАГИ дизела ще харчи по-малко
аз правя около 60 70к км на година и дизела ми идва като “манна небесна“
които иска - да кара бензин(атмосферен) и да си мисли че е по-еластичен от турбо дизел
или пък турбо бензин и да си мисли че е по- икономичен от турбо дизел
за 450к км нищо по двигателя не е пипано освен динамото и съединител
карайки бързо (150/160км/ч) ВИНАГИ дизела ще харчи по-малко
аз правя около 60 70к км на година и дизела ми идва като “манна небесна“
които иска - да кара бензин(атмосферен) и да си мисли че е по-еластичен от турбо дизел
или пък турбо бензин и да си мисли че е по- икономичен от турбо дизел
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Нещо ми куца математиката. как за 3г версото е станало на 450к км като са изминавано по 60/70к за година...IVOtuning написа:мин година имах една корола версо 2006 2,2д4д 136кс
за 450к км нищо по двигателя не е пипано освен динамото и съединител
карайки бързо (150/160км/ч) ВИНАГИ дизела ще харчи по-малко
аз правя около 60 70к км на година и дизела ми идва като “манна небесна“
които иска - да кара бензин(атмосферен) и да си мисли че е по-еластичен от турбо дизел
или пък турбо бензин и да си мисли че е по- икономичен от турбо дизел
Много са ми странни подобни теми за разхода.Още по-странно ми е като пита някой бъдещ собственик, надявайки се, че от моя разход, разхода също на Петкан и Драган ще знае колко ще му харчи на него.Още по-странно ми е като вземе някой се изхвърли с разхода и започнат едни полемики после...ум да ти зайде.
Аз съм правил 3.8 разход извънградско, но не го казвам като постоянния ми такъв.Имал съм и 3.9.И даже този 3.9 разход го направих последните 100 км от едно пътуване от 500 км.
Бургас-София - 400 км - магистрала - разход 6.7.Стигам София излизам от нея, нулирам разхода, сменям стила на шофиране и правя 3.9 за следващите 100 км от Благоевград до София, където не е магистрала.И какво....правилно ли е да кажа, че ми харчи извънградско 7, правилно ли е да кажа, че ми харчи 3.5.
При еднакви условия, дизела харчи 1л-2.0л+ по-малко от бензина.ФАКТ.
Аз съм правил 3.8 разход извънградско, но не го казвам като постоянния ми такъв.Имал съм и 3.9.И даже този 3.9 разход го направих последните 100 км от едно пътуване от 500 км.
Бургас-София - 400 км - магистрала - разход 6.7.Стигам София излизам от нея, нулирам разхода, сменям стила на шофиране и правя 3.9 за следващите 100 км от Благоевград до София, където не е магистрала.И какво....правилно ли е да кажа, че ми харчи извънградско 7, правилно ли е да кажа, че ми харчи 3.5.
При еднакви условия, дизела харчи 1л-2.0л+ по-малко от бензина.ФАКТ.
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
- Местоположение: Испания
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
версото не сам го купувал ново, аи го карах само 1месец, окVesko написа:Нещо ми куца математиката. как за 3г версото е станало на 450к км като са изминавано по 60/70к за година...IVOtuning написа:мин година имах една корола версо 2006 2,2д4д 136кс
за 450к км нищо по двигателя не е пипано освен динамото и съединител
карайки бързо (150/160км/ч) ВИНАГИ дизела ще харчи по-малко
аз правя около 60 70к км на година и дизела ми идва като “манна небесна“
които иска - да кара бензин(атмосферен) и да си мисли че е по-еластичен от турбо дизел
или пък турбо бензин и да си мисли че е по- икономичен от турбо дизел
В момента професор Вучков (bass_man) гледаааааа и невярва на ушитете си !!!! защото теееееортитично ........................bass_man в момента бензина е над 2 лв. и с любимото ти 3.0 i TURBO ако тръгнеш за моретоKiki написа:И аз така - вече 162 000к biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifmisho09 написа: Миии тук съм. Возя си се с моито Д4-Д и чакам да ми се разпадне демпферния маховик. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
- Местоположение: Испания
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
не засягайте суприте, те са друг вид животно biggrin.gifmisho09 написа:В момента професор Вучков (bass_man) гледаааааа и невярва на ушитете си !!!! защото теееееортитично ........................bass_man в момента бензина е над 2 лв. и с любимото ти 3.0 i TURBO ако тръгнеш за моретоKiki написа:И аз така - вече 162 000к biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifmisho09 написа: Миии тук съм. Возя си се с моито Д4-Д и чакам да ми се разпадне демпферния маховик. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifможе да не останат за плажно масло.Освен ако не си на гас де
Важното е че ще ти е кеввв да слушаш добрия рев на резачката!!!
тук говорим за "по-нормални" автомобили
който има нещо против суприте да отвори друга тема laugh.gif
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Лично аз нямам нищо против нито срещу "Суприте", нищо лично срещу Bass_man нито нещо срещу бензиновите коли.
Не виждам никакъв смисъл да се заяждаме един друг, вместо да си помагаме за решение на проблемите.
Разбирам, че всеки реагира когато се почувства засегнат, защото в този форум има хора които с удоволствие го правят, но за радост те са единици.
Заровете томахавките! От това никой не печели! От това губим всички.
А, че има проблем с маховика на Авенсис 1, това е безспорен факт.
Добре, че проблема при Авенсис 2 е отстранен. Говорих с един таксиджия в гърция-гр Солун, който ми каза, че е сменил съединител на Авенсис 2 Д4Д на 230 000км. при 90% градско каране.
А мужду другото, вече има много Авенсис 2 във форума. Някой сменял ли е съединител? На колко хиляди и на какъв двигател?
Не виждам никакъв смисъл да се заяждаме един друг, вместо да си помагаме за решение на проблемите.
Разбирам, че всеки реагира когато се почувства засегнат, защото в този форум има хора които с удоволствие го правят, но за радост те са единици.
Заровете томахавките! От това никой не печели! От това губим всички.

А, че има проблем с маховика на Авенсис 1, това е безспорен факт.
Добре, че проблема при Авенсис 2 е отстранен. Говорих с един таксиджия в гърция-гр Солун, който ми каза, че е сменил съединител на Авенсис 2 Д4Д на 230 000км. при 90% градско каране.
А мужду другото, вече има много Авенсис 2 във форума. Някой сменял ли е съединител? На колко хиляди и на какъв двигател?
Последно промяна от Kiki на 16 Авг 2009 21:53, променено общо 1 път.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мише не моа те раз'бера кво умуваш , като си неква пълна неграмотна шушумишка ? Теоритик е бил баща ти , като те е правил и за това си излязъл такъв празноглавец капиш ? И кво те брига на кво карам Супрата ве мишоче да не би ти да сипваш а ?
Иво само недей да казваш , че всеки един турбо-дизел е по-динамичен от всеки един атмосферен бензин щото ще станеме за смях . Може би ще се съглася , като видя пистов дизелов мотоциклет
.
А и също никой никога не е твърдял , че турбо бензин харчи по-малко от турбо-дизел !!!!!!!!
Но аз твърдя , че вместо да давам една торба пари за нов турбо-дизел ( и да си изхарча парите за плажно масло за 100 години напред , и също така да си мисля , че съм много динамичен ) е по-добре да си карам стария турбо бензин . Щото така или иначе за 30 000лв. няма да мога да му сипя бензин biggrin.gif . А , като искам работно добиче няма да си взема нито Супра нито Авенсис по-скоро някоя Карина 2 на газ .
Относно това , кой вид гориво е най-икономичен и подходящ за таксита и тн то това са CNG и LPG . Просто няма по-евтино нещо от тях ФАКТ !
И не е лошо да видите заглавието на темата .
Иво само недей да казваш , че всеки един турбо-дизел е по-динамичен от всеки един атмосферен бензин щото ще станеме за смях . Може би ще се съглася , като видя пистов дизелов мотоциклет

А и също никой никога не е твърдял , че турбо бензин харчи по-малко от турбо-дизел !!!!!!!!
Но аз твърдя , че вместо да давам една торба пари за нов турбо-дизел ( и да си изхарча парите за плажно масло за 100 години напред , и също така да си мисля , че съм много динамичен ) е по-добре да си карам стария турбо бензин . Щото така или иначе за 30 000лв. няма да мога да му сипя бензин biggrin.gif . А , като искам работно добиче няма да си взема нито Супра нито Авенсис по-скоро някоя Карина 2 на газ .
Относно това , кой вид гориво е най-икономичен и подходящ за таксита и тн то това са CNG и LPG . Просто няма по-евтино нещо от тях ФАКТ !
И не е лошо да видите заглавието на темата .
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
- Местоположение: Испания
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Bass_Man написа: Иво само недей да казваш , че всеки един турбо-дизел е по-динамичен от всеки един атмосферен бензин щото ще станеме за смях . Може би ще се съглася , като видя пистов дизелов мотоциклет.


Бих искал да ми дадеш примери за доускоряване от 80-120км/ч, на 4-та и директна предавка(5 или 6) на автомобили със сходно тегло, сходни като кубатура двигатели и мощност и сходни години на производство.
Съгласен съм, че има изклкючения, но като цяло нещата са в полза на дизела.
Само да кажа 4е сеат ибиза 1,9тди 163кс доускорява по-добре от сеат ибиза 1,8ти 180кс, а тук говоря за атмосферни бензинови двигатели.
От това по-сходни показатели не знам
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Значи самата дума сходни трябва да ти говори за резултата демек сходен .IVOtuning написа:Без да искам да се заяждам и без никакви лоши чувства
![]()
Бих искал да ми дадеш примери за доускоряване от 80-120км/ч, на 4-та и директна предавка(5 или 6) на автомобили със сходно тегло, сходни като кубатура двигатели и мощност и сходни години на производство.
Съгласен съм, че има изклкючения, но като цяло нещата са в полза на дизела.
Само да кажа 4е сеат ибиза 1,9тди 163кс доускорява по-добре от сеат ибиза 1,8ти 180кс, а тук говоря за атмосферни бензинови двигатели.
От това по-сходни показатели не знам
Това , че VAG-овете са мъртавци мисля , че е ясно на всички ( или поне повечето ) в този форум .
Та да си дойдеме на думата доускорението на "сходни двигатели" защо трябва да доускорявам на 4-та/5-та/6-та до 120 и да се мисля за бърз ? Като всяка нормална кола вдига най-малко 140 на трета ? Аз ще ти кажа тест измислен за дизелите и то за турбо дизелите . Всяко едно чудо , което има буст от 1200 оборота и някви 400-500Nm ще "доускорява" по-добре на по-висока предавка щото има по-голям върятщ момент в ниските обороти( и въобще ) . Демек точно това му е силния режим на работа на двигателя . И не може да се правят такива сравнения без да се сложат и двата двигателя в оптималните им режими . Не може да искаш нещо с макс момент на 4000 оборота да ти ускорява от 1500 оборота , като нещо с макс момент на 2000 оборота ( а да видиме сега кой какво ще разбере ) . Защото по тази логика твоя дизел 160 коня ще дойде по-еластичен от Хонда S2000 която е 240 коня щото на Хондата момента и е над 5000 оборота . Само дето , като върнеш една трета и твоята еластичност отива по-дяволите . Кой разбрал разбрал , кой не не .
За сравнението без много да търся намерих два подходящи двигателя :
БМВ 525i (3 литров) 525d( 3 литров !)
Power(HP) 218 197
0-100 7.1 7,6
80-120 7,8 6,5
MaxSpeed 248 237
И да поясня дизела ще е по-бърз само ако задминаваме и не ни се връща предавка ! Ако караме от 0 до 120 и си редиме до червено няма да е по-бърз !
Интересното е , че по БГ ценова листа дизела е по-евтин с 2000лв.

ПС я да ти дам и аз една задачка . Ако може да ми намериш някой дизел дето да прави от 0-100 под 4 секунди ?
ПС2 понеже виждам , че явно има някаква неяснотия с термините . Значи аз си мисля , че еластичност и динамичност не означава да забиеме една предавка и цял ден да караме на нея ( демек доускорение ) ами по-скоро означава възможността автомобила да ускорява , спира и завива . Демек никаде не е казано , че динамичност се мери на 4-та ! Динамичност е когато караш на една скорост да ускориш или да намалиш по-бързо от някой друг . А не да го правиш непременно на 4-та или , която и да е друга предавка . В крайна сметка въобще какво значение има на коя предавка си ? Какво значи единия доускорявал с 1 секунда по-бързо на директна предавка . Ми , че ти ако правиш изпреварвания в , които секундата ти решава живота и нямаш право да сваляш предавки под 4-та значи играеш в някаква много малоумна игра . Със сигурност ще доускоря много по-бързо на 3-та отколкото с най-еластичния дизел на 6-та . Тва явно е някакъв много модерен параметър , който показва колко безмислен е автоматика на извънградско

-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
- Местоположение: Испания
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
не знам как да ти отговоря, но ще се опитам
по темата споделих моите впечетления от 2.2д4д 136кс, дотук добре..
а по това за еластичността: аз предпочитам да карам кола която набира добре от ниски обороти, не на всяко изпреварване да връщам 1 или 2 предавки
а стресираните коли като с2000 или сивик 1,6 вти да ги карат младежите
мен много-много не ме интересува кога е момента на колата, дали на 2000 или на 3000, просто искам като натисна и да тръгва
виж наистина се порови в каталозите и виж доускорението защото в някои случаи бензина е просто "смешен", особено при по-малките кубатури
аз за мен съм избрал: за дълги пътувания дизел, за забавление супра
от примера който си дал се вижда че дизела е по еластичен и аз точно за това говорех
да не засягаме 520и и 520д или дори 530и (който е с турбо, ако не се лъжа) и 530д, въпреки че имаме 37кс в полза на турбо бензина
не се чувствай длъжен да ми отговаряш, аз за мен имам отговор кой е по-еластичния мотор
знам че си поклонник на бензина, но не трябва да си такъв фанатик
2 модела си имат предимства и недостатъци....
от ВАГ мотор нямам никакви оплаквания (там пък тди 110кс прави за резил 1,8 20в 125кс)
по темата споделих моите впечетления от 2.2д4д 136кс, дотук добре..
а по това за еластичността: аз предпочитам да карам кола която набира добре от ниски обороти, не на всяко изпреварване да връщам 1 или 2 предавки
а стресираните коли като с2000 или сивик 1,6 вти да ги карат младежите

мен много-много не ме интересува кога е момента на колата, дали на 2000 или на 3000, просто искам като натисна и да тръгва
виж наистина се порови в каталозите и виж доускорението защото в някои случаи бензина е просто "смешен", особено при по-малките кубатури
аз за мен съм избрал: за дълги пътувания дизел, за забавление супра
от примера който си дал се вижда че дизела е по еластичен и аз точно за това говорех
да не засягаме 520и и 520д или дори 530и (който е с турбо, ако не се лъжа) и 530д, въпреки че имаме 37кс в полза на турбо бензина

не се чувствай длъжен да ми отговаряш, аз за мен имам отговор кой е по-еластичния мотор
знам че си поклонник на бензина, но не трябва да си такъв фанатик
2 модела си имат предимства и недостатъци....
от ВАГ мотор нямам никакви оплаквания (там пък тди 110кс прави за резил 1,8 20в 125кс)
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Geo0707 и 10 госта