ПП:колата е celica st-i 1991 1,6 105коня,ако има значение.
окачване
окачване
Колеги,с риск да ме мъмрите заради магарията,която направих,ще си задам въпроса.Та намерих си лети джанти,които се закрепват с болтове,а не с гайки(както е на моята кола).Това го разбрах в последствие след свършен факт.Понеже старите ми гайки идваха малко по-обемни и не можех да пъхна ключа,си купих по-малки(със същия диаметър) и джантите станаха.Балансирах ги преди да ги сложа и след това минах на стенд(малко ми теглеше на ляво още преди тях).след стенда пак тегли на ляво,само че по-силно.Задното окачване много ми тропа и въпроса ми е може ли,ако е разбито от него да ми бяга в ляво?Не споменах,че още не съм им сложил втулките(ц.отвор ми е 54, а те са 57),обаче при 170 не ми тресе волана.Може ли да е от тях?
А,освен това при ускорение нещо в ляво прави туп,туп,туп и в 2 сервиза вече не знаят какво е
Сменял съм тампон на двигателя(този отпред) и ляв носач.И понеже ми излязоха непредвидени разходи,може ли да се дочупи нещо ако я покарам още 400км?Моля кажете си мнението. 
ПП:колата е celica st-i 1991 1,6 105коня,ако има значение.
ПП:колата е celica st-i 1991 1,6 105коня,ако има значение.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
За да ти тегли силно на някъде явно има проблем . Ама къде е точно така през форума трудно някой може да ти каже .lord_pz написа:Погледнаха предното(казаха че е ок) и на него правиха реглаж.За задното при бърз поглед-биелетки за смяна.Мисля че не беше много правилно да слагам джантите с гайки(мисля от форд).докато ги затягах леко се врязаха в алумина.Та от всичко изписано къде предполагаш може да е проблема?
А джантите най-много да си ги скапал .
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Не може да бяга, нито от задни биелетки (както си писал) нито от втулките( от тях тресе волана) ...lord_pz написа:ок,пак ще ги повторя:
1.може ли да бяга заради задното окачване?
2.заради втулките?
Виж си пак предницата...Мери разстоянието от център на задно колело, до център на предно (при изправен волан) и виж дали има някаква разлика...
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
аз залагам на криво купе след лошо птп
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
при 170 не ми тресе волана????????? преди това има ли такав ефект? и това туп туп туп-ако го чуваш само от едната страна ,аз сащо сам го постигал и беше гума която изкривих при рязко спиране(получи се нещо като петно на нея с големина около педя което асвалта изяде ) това го останових като си вдигнах колата и вартях гумата и с раката по нея и изведнай я ма тук равно било.....ти тез джанти с читави таркала ли са???
иначе и аз не сам си прехварлил фланците от старите джанти и не тресе или да дарпа без тях. Иди на качествен стенд,или някаде кадето разбират и да те премерят,друго което мога да предложа е вдигни се на един подемник в сервиз и земи една ролетка 5м,и си премери не само от осите на джантите ми и малко по диагонално-(задно дясно-предно ляво колело) можеш да мериш от всеки две точки и да тарсиш разлики,да не се окаже че караш кола която при блокирали колела на спирачки оставя 4 линии по пътя в права посока ?
иначе и аз не сам си прехварлил фланците от старите джанти и не тресе или да дарпа без тях. Иди на качествен стенд,или някаде кадето разбират и да те премерят,друго което мога да предложа е вдигни се на един подемник в сервиз и земи една ролетка 5м,и си премери не само от осите на джантите ми и малко по диагонално-(задно дясно-предно ляво колело) можеш да мериш от всеки две точки и да тарсиш разлики,да не се окаже че караш кола която при блокирали колела на спирачки оставя 4 линии по пътя в права посока ?
celica s peika....ama si e moq
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 12 госта