Аз съм карал предимно и най-вече дизели - от чист дизел на Нисан и Мицубиши, през турбо дизел на Ланча, през първия commonrail на ланча капа, до тази корола, предпоследно изпълнение на дизелаците. НИКОГА не ми е замръзвала нафтата, като, за това си има разбира се причина: ВИНАГИ, преди по-дълъг път(100+км) наливам догоре гориво, като преди това сипвам добавка. Винаги зареждам от проверени бензиностанции(не че е нямало и така проблеми, но по-малки). НИКОГА не сипвам нито бензин, нито дизел от междуградски/селски такива.

Всичките коли съм ги качвал зимно време на Батак, Пампорово и из други планини, като вечер е ставало доста често -20, че и по-ниско. Сутринта обаче, колата дори и уличница пали чакмак. Винаги се пали на съединител дори и бензин, нищо че е освободена от скорост. Друго нещо, което често не се доглежда - акумулатора. Много често при по-къси разстояния се разрежда по-лесно в студеното време и като го загасиш, после се доразрежда от студа и пак не пали.... Тока е жизнено важен за зимата, така че винаги трябва да си караш с една идея наум. Но това си важи и за бензина, защото преди време давах ток на няколкото ни бензинови Тойоти, щото те си палели на по-топлото, а батерийте им капалдъ laugh.gif Истината е, че зимно време, трябва да премисляш нещата по-обстойно и винаги да имаш повече гориво от нужното по сметка

И изряден автомобил за зимни условия, които са еднакви за бензин или дизел

Малко повече мисъл изисква дизела, на колега, определено ще останеш доста доволен при правилна експлоатация
