Монтаж на заводски Cruise Control на модели Toyota след 2003
- TATI
- Мнения: 3033
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 165 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от TATI » 06 Авг 2009 07:34
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
TATI
Мнение от shtephan » 06 Авг 2009 10:08
- Прикачени файлове
-
- cru.JPG (125.44 KiB) Преглеждано 14832 пъти
shtephan
автопилот
Мнение от slu4aen » 07 Авг 2009 08:54
slu4aen
Bass_Man
Rudy
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 08 Авг 2009 07:51
ЕЦУ-то ти е зад еърбега на волана ? Или кабела е запоен на крачето на процесора и отива директно зад еърбега ?Rudy написа:Буксата е под еърбег-а, зад волана.Bass_Man написа:За да се пробва въобще не е нужно да се маха еърбега . Просто трябва да се види къде е буксата за ЕЦУ-то .
Айде малко помислете , като казвате нещо де !
Толкова ли не можете да се сетите , че кабела има два края и от другия край на тази букса също има букса ?
Интересувате къде се намира - CCS 21,24 . Това ти е другия край на кабела .
Bass_Man
- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Rudy » 08 Авг 2009 08:59
Не бе Басс, знам, че кабела има два края (то и тоягата има два...), но имах предвид буксата в която се включва по принцип. Сигурно може да се провери в другия край, ама като не знам къде е той? На схемата изглежда лесно, ама на живо къде е?Bass_Man написа:ЕЦУ-то ти е зад еърбега на волана ? Или кабела е запоен на крачето на процесора и отива директно зад еърбега ?Rudy написа:Буксата е под еърбег-а, зад волана.Bass_Man написа:За да се пробва въобще не е нужно да се маха еърбега . Просто трябва да се види къде е буксата за ЕЦУ-то .
Айде малко помислете , като казвате нещо де !
Толкова ли не можете да се сетите , че кабела има два края и от другия край на тази букса също има букса ?
Интересувате къде се намира - CCS 21,24 . Това ти е другия край на кабела .
Изглежда, така както съм го намислил, няма да стане, затова вече търся професионалисти (официални и неофициални сервизи), но за частна поръчка, щото в ТМА отказаха.

Rudy
Мнение от ceko26 » 08 Авг 2009 10:50
Специалния ключ е стандартен ключ и нещо като скоба за лагери, но става и с дърпане с ръце от ляво и отдясно да освпбоди конуса .Преди това си направи белег или изправи волана с гумите направо. Работа за 10 мин. не се плаши.
ceko26
- Рошко
- Мнения: 918
- Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от Рошко » 08 Авг 2009 11:47
Рошко
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 08 Авг 2009 21:35
Аве колега в мануала са ти дадени всички букси къде са просто трябва да ги намериш ! Ти половината работа я свърши и баш на края се шашна !Rudy написа: Не бе Басс, знам, че кабела има два края (то и тоягата има два...), но имах предвид буксата в която се включва по принцип. Сигурно може да се провери в другия край, ама като не знам къде е той? На схемата изглежда лесно, ама на живо къде е?
Изглежда, така както съм го намислил, няма да стане, затова вече търся професионалисти (официални и неофициални сервизи), но за частна поръчка, щото в ТМА отказаха.
И не виждам никакъв смисъл да се сваля волан за проба !
Bass_Man
- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Rudy » 09 Авг 2009 08:58
Не съм се шашнал, нито съм се отказал, когато реших да потърся помощ тук във форума (щото според мен идеята на форума е да си помагаме - аз поне се опитвам да помагам) ударих на камък.Bass_Man написа:Ти половината работа я свърши и баш на края се шашна ! И не виждам никакъв смисъл да се сваля волан за проба !
Сега ще пробвам сам (с един приятел, който има гараж, но за съжаление нищо не разбира от тойоти).
ПП. Намерих и официалната документация за смяна на обикновен волан с кожен, според която буксата не е зад планката волана, а само зад еърбег-а - така че за пробата няма да се сваля волана. Но пак изкочи въпрос - ако закача акумулатора при свален еърбег, ще отчете грешка, която трябва да изчистя после? Защото тук четох, че чистенето на грешки става с откачане на акумулатора за по дълго от 2 минути.
Ето картинките:






ППП:
Картинка 2 - как да разбера кода на радиото?
Картинка 8 - ето къде е буксата в която се включва кабела от лостчето

Rudy
martod
Bass_Man
Мнение от shtephan » 10 Авг 2009 10:12
shtephan
Обратно към “Електрическа система, навигация, музика”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 4 госта