4-AGEC info АЕ86
4-AGEC info АЕ86
Здравейте,бих искал да помоля за малко информация за този двигател 4-AGEC. Това което можах да намеря в Интернет е ,че след истинското бижу 4-AGE,което е с 124 конски сили,Toyota намаля мощността за 115hp поради еконорми и то само за европейския модел.Та въпросът ми е дали 4-AGEC е с ланбдасонда и как може да се направи 124 коня.Аз мисля че ограничението е само в електрониката,тоест ако се смени ЦПУ-то от двигател със 124 коня то няма да има разлика между двата.Имате ли някаква информация по проблема че аз нямам никакви наблюдения върху АЕ86?Благодаря предварително!
Доколкото знам си изпаднал в лека заблуда. Има две модификации 4АГЕ като мощност слагани в АЕ86. Едната е силната с МАП сензор известна като JDM и продавана в повечето държави в Европа. Другата е с дебитомер и е "скопената" - тя е продавана в Швеция и Швейцария заради по-строгите им изисквания към емисиите. Известна е като USDM, защото по принцип е била за Щатите.
Принципно да, но ще е играчка. Трябва да се смени окабеляване, инжектори, делко, датчици, ЕКУ и т.н.Anonymous написа:Мерси.А може ли от "скопената" версия да се направи 124 коня?
Между другото досега с БГ съм видял само две от тях. Т.е. почти сигурно е, че ако си купуваш кола тук ще си вземеш от тази със 124 коня.
Цялото желязно парче с черното отгоре, в десния ъгъл на колата - Air Flow Meter (AFM). На другия вариант без дебитомер - с MAP (Manifold Absolute Pressure) датчик - там има са филтър и нищо друго.Anonymous написа:А под дебитомер имаш предвид "черната кутия" която е над филтарната кутия за върдуха ли?Нещо не моха да се ориентирам.
На втората снимка ЯСНО се вижда MAP сензора (от това стават 124"коня"). Малка черна кутия (горе дясно) прикрепена към един от въдушните маркучи!bad_dog написа:наистина тази на снимката е от "скопените"
тази също. Ще забележиш дебитомера в зоната, където влиза въздуха..
а това е моята с предишния двигател - без дебитомер - т.е. м/у въздушния филтър и колектора няма нищо.
Разновидностите на двата автомобила са МНОГО (може да има разлика дори в главите - малки и големи входни колектори и обикновено "скопените" мотори са с ГОЛЕМИТЕ входни колектори, абе......мамаат си трака). Сега съм намерил автомобил (последната еволюция на този мотор) който е ТОЧНО 100 киловата т.е 136 "коня" има малък проблем, но ще го отстраня (надявам се скоро).
Искш да кжеш, че изкувствено си присадил MAP, на този автомобил?!?!
Давам ти сайт в който са дадени бъдещите ти възможности за тунинг, може да го знаеш, но.... Та, в този сайт се споменава, че за преход към MAP - има МНОГО работа! Беше нещо от сорта - "ще се наложи да смените компютъра и всички кабели....."
Сайта е - http://www.billzilla.org
Давам ти сайт в който са дадени бъдещите ти възможности за тунинг, може да го знаеш, но.... Та, в този сайт се споменава, че за преход към MAP - има МНОГО работа! Беше нещо от сорта - "ще се наложи да смените компютъра и всички кабели....."
Сайта е - http://www.billzilla.org
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта