Pri purvonacalen start mi izpushva sivosin pushek

DON PEPINO
Мнения: 3
Регистриран на: 05 Юли 2009 12:42

Pri purvonacalen start mi izpushva sivosin pushek

Мнение от DON PEPINO » 11 Юли 2009 17:30

Zdraveyte,kolegi ot skoro se sdobih sus Toyota celica 96g ,vzeh ya s golym merak no sled kato i smenih vsicko po neya zabelyazah ce sutrin kato ya zapalvam mi izpushva sivo sin pushek koeto me drazni mnogo,sled malko kolata se oprava i ne pushi vuibshte,kazete mi kakuv ie problema ili kum koy da se oburna za sudeystvie

grisha
Мнения: 16
Регистриран на: 17 Мар 2009 18:09

Мнение от grisha » 11 Юли 2009 19:25

po starite dizeli sa taka! Nali e dizel kolata?

DON PEPINO
Мнения: 3
Регистриран на: 05 Юли 2009 12:42

Мнение от DON PEPINO » 11 Юли 2009 19:52

NE kolata e benzin,1.8 16v

Аватар
LiakaDJ
Мнения: 276
Регистриран на: 17 Яну 2008 22:33
Местоположение: Pleven

Мнение от LiakaDJ » 11 Юли 2009 20:47

Като за начало добре дошъл в отбора. Не знам колега и не искам да те плаша щото не разбирам , но по добре ще е да се консултираш с майстор щот това май не беше на добре . Изчакай да видиш колегите във форума какво ще ти кажат има достатъчно компетентни из между тях може пък и да е нормално .

PS : Не говорех за grisha той явно не е чак толква компетентен. ( не се обиждай grisha , но или не се прочел за какво става на въпрос или се поинтересувай повече от марката Тойота . Селика дизел НЕМА )
Изображение

Аватар
nikolov22
Мнения: 704
Регистриран на: 16 Дек 2008 00:34
Местоположение: Варна-Русе

Мнение от nikolov22 » 11 Юли 2009 21:15

от някаде по главата сълзи масло към буталата и то много малко можеби през клапаните за мен нищо тревожно няма докато не почне да пуши постояно
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl

b_d

Мнение от b_d » 11 Юли 2009 21:30

Отиди да ти премерят компресията някъде. После да сипят по една лъжичка масло в цилиндрите и пак да премерят. После кажи какво се е видяло.

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 12 Юли 2009 00:00

bad_dog написа:Отиди да ти премерят компресията някъде. После да сипят по една лъжичка масло в цилиндрите и пак да премерят. После кажи какво се е видяло.
Че сегментите са му отишли на кино! ohmy.gif biggrin.gif
Не е весело, ама.....

Аватар
Raya
Мнения: 1793
Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
Местоположение: Варна
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от Raya » 12 Юли 2009 00:28

Май и колата си отива
DON PEPINO написа:Kolega izvinyavam se ce v momenta ne razpolagam sus snimki no shte se postaraya da gi kacu cenata e 6300lv,kato podleji na lek komentar kolata e v otlicno sustoyanie

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 12 Юли 2009 02:00

Хъм. При заминал маслообиращ сегмент би трябвало да си пуши и при загрят мотор. Ако при сипването на масло в цилиндрите компресията е същата, ще рече, че не са сегменти - отиваме на клапани. Нагар, гумички и пр.

Според мен обаче, проблема е в частично пробила маслена магистрала на гарнитура на главата. Просълзява масло оттам, а когато загрее, линейното разширение на метала временно уплътнява пробива на гарнитурата. (Баси, как се изразих... wacko.gif )

При всички положения влиза масло в цилиндъра. Мирише ми на сваляне на глава...

Маслото как е? Прилича ли на боза?

Аватар
max-2
Мнения: 2089
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 110 пъти

Мнение от max-2 » 12 Юли 2009 09:10

По симптомите мисля, че са само гумички на клапаните. Най-лесно ще е да се сменят без да се сваля главата и да се види резултата. Гумичките пускат малко масло в цилиндрите докато колата стои през нощта, след това при първо палене маслото изгаря наведнъж и пуши.
Carina E 4AFE LB 1992

b_d

Мнение от b_d » 12 Юли 2009 09:35

И според мен ще са гумички, но нека колегата направи тест на компресията както е написано по-горе и ще си проличи.

И да добавя нещо важно:

АКО СМЕНЯТЕ ГАРНИТУРА НА ГЛАВА, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СЛАГАЙТЕ ОРИГИНАЛНА!!!

DON PEPINO
Мнения: 3
Регистриран на: 05 Юли 2009 12:42

Мнение от DON PEPINO » 12 Юли 2009 11:15

Blagodary vi kolegi,i az se konsultirah s moya maystor i oshte utre shte pocnat gumickite s originalni casti,zashtoto tazi krasavica s drugo ne moje da se podurja, blagodarya vi za burzata namesa i kato ya opravat shte vi dam rezultat,dano togava vece se uspokoya

b_d

Мнение от b_d » 12 Юли 2009 11:27

преди да сменяш първо направи диагностика.

Аватар
Wolfcho
Мнения: 363
Регистриран на: 06 Ное 2007 20:27
Местоположение: Varna&Sliven

Мнение от Wolfcho » 12 Юли 2009 11:43

Колата е стара, нормално е да припушва при палене. Даже и да губи масло. И аз мисля, че са гумички, но не е болка... И аз бих те посъветвал първо тях без главата.
Nihon No Kuruma

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 8 госта