E 11 -при задържане на съединител спират да влизат скорости

pishonko
Мнения: 6
Регистриран на: 20 Юни 2009 13:30

E 11 -при задържане на съединител спират да влизат скорости

Мнение от pishonko » 20 Юни 2009 14:54

Здравейте, проблема ми е следният: като задържа малко повече натиснат съединителя и все едно въобще не е натиснат-не влизат скоростите и не мога да изключа от скорост.Най вече като я вкарвам в гаража става -маневрирам на полусъединител.Нямам теч на течност.При дръпната ръчна и опит да тръгна на трета си гасне двигателя.Педала си се движи нормално-не остава долу или да се връща бавно.Някакви идеи ??

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 20 Юни 2009 16:03

Според мен имаш проблем или с помпата или с цилидрърчето. Това, че не ти губи течност, не е гарация, че работят нормално. Не е лошо и да смениш течноста, при евентуален ремонт или смяна на горните две.

Успех.

pishonko
Мнения: 6
Регистриран на: 20 Юни 2009 13:30

Мнение от pishonko » 22 Юни 2009 15:18

А има ли начин да се разбере кое от двете е без да се свалят или май няма как да стане и трябва да се свалят и двете?

pishonko
Мнения: 6
Регистриран на: 20 Юни 2009 13:30

Мнение от pishonko » 05 Юли 2009 12:47

Оказа се гумичката на главния цилиндър (горна помпа) и се разминах само с 12 лева за комплект гумички. Мерси за отговора Fido Dido !

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 05 Юли 2009 20:59

при мен не е чак така силно,че да не се включват скоростите,но влизат по-трудно и се усеща усилие.
може ли по някакъв начин да се провери тази помпа,видимо може ли да се познае? mad.gif
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 05 Юли 2009 23:53

рециклира се и горна, и долна помпа - не е скъпо.
status: за БАН

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 06 Юли 2009 03:34

maggkrabar написа:рециклира се и горна, и долна помпа - не е скъпо.
А дали ще се намери някой да ти рециклира кратунката изветряла ?

pishonko
Мнения: 6
Регистриран на: 20 Юни 2009 13:30

Мнение от pishonko » 06 Юли 2009 11:38

jim_beam, мен ако питаш начина е да се свалят,да се разглобят и тогава виждаш дали нещо трябва да се смени,защото има различни варианти: можеш да си купиш само гумички или цял ремонтен комлект(с пружина и бутало). Обаче ако не можеш сам или някой приятел да ти я свали по-добре си карай докато не стане по-зле защото по сервизите никой няма толкова да се заиграе и не е сигурно от какво е и ще те таксуват за всяко сваляне поотделно-може дори да те накарат да ги смениш а предполагам че може и да не е въобще от помпите. Успех.

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 06 Юли 2009 15:41

мерси за отговорите.тя колицата е в гаранция,ама нали се сещате колко майстори верно разбират нещата.а ме дразни това трудно включване от 1 до 3.май най-вероятно трябва да се регулира педала на съединителя,имам и една схема как става ама смея ли да ида при кой да е. dry.gif
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 06 Юли 2009 21:59

При подобен проблем можеш да обърнеш внимание на следните неща:
Ако е цилиндърчето на съединителя, то ще прокапва течност оттам, особено при натискане на съединителя. Ако е помпата, при натискане и задържане на съединителя, вилката на скоростите бавно започва да се връща в изходна позиция - ще рече, че гумичките са заминали.
Ама според мен ще се разминеш с регулиране на педала...

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 06 Юли 2009 22:10

@ Fido Dido

:thumbsup:
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 06 Юли 2009 22:32

Забравих да спомена - обезвъздушена ли е системата?

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 06 Юли 2009 22:36

Fido Dido написа:Забравих да спомена - обезвъздушена ли е системата?
wacko.gif как става това? wacko.gif
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 06 Юли 2009 22:59

На цилиндърчето имаш пробка. Процедурата е същата, като обезвъздушаване на спирачките. Един помпи на педала, задържа, докато другия развива пробката. Течноста се събира в съд, за да не попада върху гумени съединения. После пробката се завива и педала се отпуска. Процедурата може да се извърши няколко пъти. В казанчето се долива нова течност, като се внимава да не пада под минимума.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Amazon [Bot], Semrush [Bot] и 8 госта