
Auris или Corolla HB, D4D
Auris или Corolla HB, D4D
Колеги, моля за съвет кой от двата автомобила е по-добър и кой е предпочитания двигател - 1,4 или 2,0 D4D? Колата ще е предимно за градско движение.
Предварително благодаря!

-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 19 Апр 2008 11:26
- Местоположение: софия
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Карам Корола НВ 1.4д и съм много доволен. Като цяло, разликите са само външни, но Ауриса като че ли е малко по-просторен отвътре. Иначе са еднакви колите. Дали 1.4 или 2.0 - зависи колко искаш да ти върви колата и дали разлики в разхода те бъркат. Най-добре 2.0 и си е правиш дори 150+к.с. и става самолет. Но пак зависи, какво търсиш в градската си кола 

- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Много общ е въпросът ти!
Ако искаш мнения направи уточнения за нови или употребявани коли, година, дори ако имаш предвид конкретни коли дай линкове или описания.
Иначе човек просто няма какво да каже и двете коли са доста добри и са в един клас - Ауриса е наследник на Корола хечбек.
Ако искаш мнения направи уточнения за нови или употребявани коли, година, дори ако имаш предвид конкретни коли дай линкове или описания.
Иначе човек просто няма какво да каже и двете коли са доста добри и са в един клас - Ауриса е наследник на Корола хечбек.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Въпросът ми е за преки впечатления от хора, които са ги експлоатирали. Ето линкове, но не се продават кой знае колко модели на Корола Хечбек и Аурис в България. Дизеловите двигатели 1,4 и 2,0 D4D са еднакви. В някои части на света явно Ауриса се нарича отново Корола след 2007г.
http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Toyota_Auris
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... ack_01.jpg
http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Toyota_Auris
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... ack_01.jpg
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Auris е новата Корола. Навсякъде, където има хачбек, си е пак така кръстен. Едната е модел Е12, Ауриса е Е15, както новата Корола седан. 1.4 и 2.0 определено не са еднакви, още по-малко в различните модели. Най-простото, че на Е12 2.0 е 116к.с./280Нм, а при Е15 е 126к.с./300Нм и 6 степенна кутия..... ДОООСТААА голяма разлика. При 1.4, Ауриса има леко по-слабо ускорение, заради килцата в повече, но при 2.0 определно по-добре е Ауриса. Ауриса е с подобрена возия и стъпва по-стабилно - малко, но усезаемо поне за мен. По-просторен е, така че какво му се чудиш ?!??? Всичко упира до твоя си избор. Ние можем само да кажем какви са разликите, но това не променя твоя вкус и твоя избор. Ауриса вече е изчистен модел, така че новаторски проблеми няма особено много, да не кажа никакви. Всичко е до визия и кое ти допада на вкуса и джоба
Всичко друго е субективно, а и почти еднакво, но пак с няколко +++ за Ауриса 


Еми то по принцип винаги има спадане в цената заради годинитеRich написа:Благодаря за изчерпателната информация. Да, и на мен по ми харесва Аурис-а, но разликата от 10 хил. лв. дали си заслужава за разлика 2-3 години във възрастта.

Аз мога да кажа че има същественна разлика между E15 и предишната корола - и като возия и като устойчивост при страничен завой в полза на по-новата. Хубаво е това че са вградили антените вътре в корпуса - щото е много досадно да ти я махат - не че е толкова скъпо.... а и сигурно има още неща.... Като двигатели поне при дизелите разлика май няма.
Вероятно мога да изтъкна и още разлики между двете, защото съм имал възможността да карам и двата варианта с бензинов и дизелов мотор.
Аз мога да кажа че има същественна разлика между E15 и предишната корола - и като возия и като устойчивост при страничен завой в полза на по-новата. Хубаво е това че са вградили антените вътре в корпуса - щото е много досадно да ти я махат - не че е толкова скъпо.... а и сигурно има още неща.... Като двигатели поне при дизелите разлика май няма.
Вероятно мога да изтъкна и още разлики между двете, защото съм имал възможността да карам и двата варианта с бензинов и дизелов мотор.[/quote]
Корола Е12 и Е15 са все пак различни класове автомобили. Според мен Е12 може да се сравнява с Ауриса. Какви са "+" и "-" при тях и то най-вече за моделите 1,4 и 2,0 D4D?
Вероятно мога да изтъкна и още разлики между двете, защото съм имал възможността да карам и двата варианта с бензинов и дизелов мотор.[/quote]
Корола Е12 и Е15 са все пак различни класове автомобили. Според мен Е12 може да се сравнява с Ауриса. Какви са "+" и "-" при тях и то най-вече за моделите 1,4 и 2,0 D4D?
Корола Е12 и Е15 са все пак различни класове автомобили. Според мен Е12 може да се сравнява с Ауриса. Какви са "+" и "-" при тях и то най-вече за моделите 1,4 и 2,0 D4D?[/quote]Rich написа:Аз мога да кажа че има същественна разлика между E15 и предишната корола - и като возия и като устойчивост при страничен завой в полза на по-новата. Хубаво е това че са вградили антените вътре в корпуса - щото е много досадно да ти я махат - не че е толкова скъпо.... а и сигурно има още неща.... Като двигатели поне при дизелите разлика май няма.
Вероятно мога да изтъкна и още разлики между двете, защото съм имал възможността да карам и двата варианта с бензинов и дизелов мотор.
Между 1.4 и 2.0 D4D разликата е под 2 литра/100 км градско в София. В града според мен няма да усетиш разликата. На междуградско разлика се усеща в начина по който трябва да се прави изпреварването.
Като технически качества не мога да кажа - просто не съм специалист по двигатели.
Аз сравнявах Corolla Sedan предишния модел с новата Corolla - и при тях се наблюдаваше драстичната разлика която описвах. Никога не съм карал Auris нито Corolla HB

Направих т.н. "тест драйв" на Аурис 1,4 Д4Д и 2,0 Д4Д. По-голямият мотор определено е по-добър като динамика и усещане при карането, особенно над 80-100км/ч. 1,4Д4Д се движи почти изцяло на 4-та и 5-та скорости, иначе оборотите скачат на 3000 и повече, и определено се "мъчи". Това, което ми каза представителя на Тойота, е,че 1,4 Д4Д:
-по-малък разход на градско с 2-1,5 л/100км, извън градско разликата била малка до 1л/100км;
-по-ефтино обслужване (3,5л масло срещу 6,3л).
Моля за мнения ако някой има повече наблюдения!
-по-малък разход на градско с 2-1,5 л/100км, извън градско разликата била малка до 1л/100км;
-по-ефтино обслужване (3,5л масло срещу 6,3л).
Моля за мнения ако някой има повече наблюдения!
Какви мнения....ако ти се дават парите в повече...2.0 е твоя двигател.1.4 имам аз, не е за състезания ама пък и не е много зле.Разхода градско ме съмнява да е чак 2.0 л отгоре.Аз правя 5.5 - 6.0 градско....2.0 да е 8л/100 км ме съмнява.За 50 лв + на обслужване мисля също ще се прежалиш....По-скоро данъците, застраховки и цената бих гледал аз.И там ако си ок с по-високите суми....2.0 е твоя двигател.
Благодаря! Застраховките са функция от цената, но данъка си е също някакво перо,а и добавено към разхода... При положение, че ще я използвам предимно в софийските задръствания, дали разликата в разхода на нафта е съществен? Уфффф
Знае ли някой как се изчисляват данъците на автомобилите в любимата столица?

Знае ли някой как се изчисляват данъците на автомобилите в любимата столица?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта