Теч на антифриз
Теч на антифриз
Значи като карам продължително време 3-4 часа и при постоянна скорост 80-85 mph забелязвам след това прокапало малко антифриз по цилиндровия блок. Само не мога да определя откъде точно капе понеже двигателя е топъл и не става да си завирам ръката. Не ми се че да е от цилиндровата глава, щото капките са точно под нея, но има и две тръби които тръгват от водната помпа и вървят по дължина на двигателя успоредно с него и си мисля да не би някоя от тези тръби да се е пропукала, но ме съмнява понеже като ги гледам ми се струват поцинковани. А забравих да спомена че става въпрос за Камри 97 година с двигатея 2.2 но като гледам и при Карините с 2.0 двигател разположението е абсолютно същото, някой има ли идея какво може да е и дали е сериозен проблема. Иначе сутрин като си отворя капака да проверя маслото и антифриза, забелязвам че нивото в разширителното казанче си е едно и също, пък и там откъдето е капело е сухо и като опипвам на студен двигател няма признаци от къде е капело. Иначе като карам на къси разстояния и градско и по бавно този теч го няма.
Ми не е от водната помпа, тя е на доста по голямо разстояние от там където са петната от антифриз пък и аз я огледах и по нея няма следи да пропуска. Тази сутрин проверих и си беше сухо, ма последните няколко дни съм я карам на къси разстояния. Обаче в близост до теча от металните тръби наистина излиза маркуч, ма като е студен двигателя си е сухо, няма теч, пък като е горещ двигателя не става да се пипне. Ма ми се струва че щом няма спадане на нивото в разширителното казанче не би трябвало да е голям теча.
vnimavai, shtot toi se izparyava antifriza! vuzmozno e termostat da blokira ot vreme na vreme, i da suzadava po-visoko nalyagane, i v takiva sluchai izbiva, v nai-slabata tochka v sistemata!Peter написа:Ми не е от водната помпа, тя е на доста по голямо разстояние от там където са петната от антифриз пък и аз я огледах и по нея няма следи да пропуска. Тази сутрин проверих и си беше сухо, ма последните няколко дни съм я карам на къси разстояния. Обаче в близост до теча от металните тръби наистина излиза маркуч, ма като е студен двигателя си е сухо, няма теч, пък като е горещ двигателя не става да се пипне. Ма ми се струва че щом няма спадане на нивото в разширителното казанче не би трябвало да е голям теча.
ne ti preci cha studen dvigatel, da mahnesh skobata i markucha da se ubedish che ne enapukan, i che skobata durzi dostatuchno stegnatao, ili prosto da smenish skobata s nova, a ako imash sumneniya i samiyat markuch! i viz dali shte ima techove sled tova!
no proveri termostata!
taka kato te slusham, techa izliza samo kogato kolata se kara na dulg, toest s postoyanna po-visoka skorost, koyato vdiga nalyaganeto v sistemata ot pompata, i ako i termostat ne funkcionire pravilno, nishto chudno che izbiva!
zabelyazval li si strelkata na tabloto za vodata, da ti e murdala, dori samo 1mm nagore ili nadolu, ot postoyannata si poziciya, pri rabotna temperatura na dvigatelyat? ako da, znachi smenyai termostata!
uspehi,
punky

na men mnogo ne mi stana iasno ot kade tochno teche antifriza, ta zatova prilagam i edna snimka, barem se otochnime za kakvo govorim. tvoia dvigatel ne e 1:1 s toz, no e dosta podoben. ta ako teche ot raiona na '1', znachi e ot vodnata pompa ili niakoe oplatnenie tam(te idvat taka ili inache s vodnata pompa), ako e ot tam, smeniai i termostata. ako e ot raiona na '2', togava men ako me pitash e garnitura na glavata, vijdal sam na Camry-ta ot tam da prokapva. a za da vidish ot kade tochno teche, vzemi izmii hubavo tozi raion na dvigatelia, vzemi sprei palen s voda i napraskai hubavo tam i posle ako moje sas struia vazduh pod naliagane go izsoshi, i sledvastia pat kat si karal na magistrala, kat parkirash otvori kapaka i vij ako se vijda ot kade prokapva.
- Прикачени файлове
-
- 5sfe-1.jpg (51.07 KiB) Преглеждано 4711 пъти
->
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Антифриз??
А ти сигурен ли си, че е антифриз? Не знам от колко време е така, но ако не ти намалява нивото в разширителното казанче може да е нещо друго. Конденз от климатика или пък теч на фреона.
А ми както е дадено положение 2 на снимката само че малко по надясно и точно под тръбите откъдето излизат изгорелите газове. Днес се отбих до един сервиз правят Toyota i Lexus понеже се познавам със собственика и той я погледна и също изказа мнение че е най-вероятно от главата, ма ми каза да не се шашкам а само да си следя нивото на антифриза сутрин преди да я запаля. То даже днес нямаше и следи от антифриз а само му обясних откъде съм имал прокапване. Та той ми каза че свалянето на главата и подмяна на гарнитурата при тях излиза $600 а иначе в сервизите на Тойота по-скъпо ма засега при мен не се налага, можело така да изкарам още доста мили, а тя колата е на 142к така че аз и без друго мисля да я сменям след някоя и друга година.
За термостата съм сменял преди това на Corolla-ta в същия сервиз и бях доволен. Иначе като я следя колата стрелката за температурата ми като си се закове по средата и въобще не помръдва по няколко часа каране и при температури 40-45 градуса, даже на градско при големите жеги лятото юли и август ме е хващал трафика и задръствания по 30-40 мили каране само на тръгни -спри ма и тогава не съм имал проблем.
А иначе затова дали съм сигурен че е антифриз аз по цвета го познах понеже е червен, освен това ако имам изтичане на фреон, то при това каране на климатик дето е при мен аз отдавна да съм останал без А/С.
За термостата съм сменял преди това на Corolla-ta в същия сервиз и бях доволен. Иначе като я следя колата стрелката за температурата ми като си се закове по средата и въобще не помръдва по няколко часа каране и при температури 40-45 градуса, даже на градско при големите жеги лятото юли и август ме е хващал трафика и задръствания по 30-40 мили каране само на тръгни -спри ма и тогава не съм имал проблем.
А иначе затова дали съм сигурен че е антифриз аз по цвета го познах понеже е червен, освен това ако имам изтичане на фреон, то при това каране на климатик дето е при мен аз отдавна да съм останал без А/С.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта