Ускорение 2.2 D-4D
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Не Пума в САЩ и по-големи неграмотници карат нови Тойоти ама там дизела не е много на почит . Що ли ? Сигурно не са му видяли преимуществата пред V8-V10 , 6-10-литровите суперчарджнати бензини ?!?!?!pumabg написа: .............................
България е може би единствената страна в която неграмотни хора, като теб карат хубави и нови Тойоти ...Срам за марката
БТВ : Мише разбра ли къде има по-мощни двигатели от на Ф1 ?
Иначе Пумата е прав . Дизела е един доста голям маркетинг и то основно за "образованите" и "цивилизовани" европейци .
Но иначе всеки има правото да си кара каквото иска и е задължен да се оглежда в огледалата за пешеходци , моторджий и велосипедисти !
Bass_man ако разполагах с необходимите средства за 5-6 литрова бензинова кола и бензина да е на тяхните цени хич нямаше да водим този диалог тук, а щях да се кефа на слънцето.
(не че сега не се кефа).Американците знаят как да живеят, но имат и необходимите средства за това, тъи че да не се мерим с тях.Иначе не съм разбрал кои двигатели са с по-голяма литрова мощност затова може ти да го кажеш. 


- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Веднага ти казвам най-мощните ( коне на литър ) двигатели с вътрешно горене се прилагат при драгстерите в САЩ и Австралия . Да живота на двигателя е много малък но все пак говориме за състезания !
Но и за улична кола не е толкова сложно да извадиш 1000+ коня от 3000 кубика , което не е много далече от формулата . Само , че както споменах разликите в купетата няма как да ги компенсираш ! Просто там материалите са не-човешки .
BTW: в азия и в Африка не са много по-добре от нас да не кажа , че са доста по-зле но се кара основно бензин . Общо взето само в Европа се кара дизел повечко ( да кажем 30% от автомобилите ) . Явно щото сме много умни !
А и , като сметнеш ( както аз бях сметнал ) вместо да си купиш нов дизел и да го караш 100 000км може да си вземеш малко по-стар як бензин и с разликата да си караш пак 100 000км . Та всичко е въпрос на избор и сметки . Особенно след , като паднат акцизите .
Но пък и Веско е прав ако никой не купува от магазина няма да има и на старо
.
Но и за улична кола не е толкова сложно да извадиш 1000+ коня от 3000 кубика , което не е много далече от формулата . Само , че както споменах разликите в купетата няма как да ги компенсираш ! Просто там материалите са не-човешки .
BTW: в азия и в Африка не са много по-добре от нас да не кажа , че са доста по-зле но се кара основно бензин . Общо взето само в Европа се кара дизел повечко ( да кажем 30% от автомобилите ) . Явно щото сме много умни !
А и , като сметнеш ( както аз бях сметнал ) вместо да си купиш нов дизел и да го караш 100 000км може да си вземеш малко по-стар як бензин и с разликата да си караш пак 100 000км . Та всичко е въпрос на избор и сметки . Особенно след , като паднат акцизите .
Но пък и Веско е прав ако никой не купува от магазина няма да има и на старо

Bass_man говориш за несъизмерими неща, неможе да сравняваш реактивните двигатели на драгстерите с тези от ф1.Естественое е, че реактивните двигатели са много по мощни но те са на коренно различен принцип.Драгстерите работят на нитро-метан за сравнение (един драгстер гори нитро-метан колкото един боинг, около 15 галона) докато болидите от ф1 работят с близко до сериино употребяваното гориво.
BTW:Без турболетка, че дори и с нея незнам дали е толко лесно да извадиш 1000+ к.с. от 3 л. двигател, но щом така мислиш !!! Може да дадеш пример за някои такъв, че дори да не е чак сериино предлаган!!!
BTW:Без турболетка, че дори и с нея незнам дали е толко лесно да извадиш 1000+ к.с. от 3 л. двигател, но щом така мислиш !!! Може да дадеш пример за някои такъв, че дори да не е чак сериино предлаган!!!
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Ами ти май вярно си неграмотен ?!?!?misho09 написа:Bass_man говориш за несъизмерими неща, неможе да сравняваш реактивните двигатели на драгстерите с тези от ф1.Естественое е, че реактивните двигатели са много по мощни но те са на коренно различен принцип.Драгстерите работят на нитро-метан за сравнение (един драгстер гори нитро-метан колкото един боинг, около 15 галона) докато болидите от ф1 работят с близко до сериино употребяваното гориво.
BTW:Без турболетка, че дори и с нея незнам дали е толко лесно да извадиш 1000+ к.с. от 3 л. двигател, но щом така мислиш !!! Може да дадеш пример за някои такъв, че дори да не е чак сериино предлаган!!!
Къде видя да пише реактивни двигатели ? Реактивния двигател е двигател с външно горене !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Недей да говориш за неща , които явно въобще не са ти ясни ! Има и такива драгстери ! Но аз не ти говоря за тях !
Също така не разбрах защо не трябва да имат двигателите принудително пълнене ? Тва някакво "по условие" ли е ?
Също така не разбрах от къде измисли тази гпупост за бензина на F1 още малко ще кажеш , че го зареждат от бензиностанция по пътя към пистата ?!?!?!
Кой ти каза , че реактивните двигатели работят на нитрометан ?!?!?!?
Написал съм ти да извадиш , а не да си купиш атмосферна без турбо !
Кой въобще ти е казал , че трявбва да се ползват стандартни горива за да ти излезе правилна сметката ?
Говорим за мощност кон на литър никъде не сме казали кое и колко трябва да е стандартно и въобще кой е стандарта !
Почваш да си пишеш е така колкото да кежш нещо от самото начало въпреки , че няколко пъти ти казвам , че си мнооооооооого объркан !
Абе ти да не си роднина на Рудолф ?
BTW : да не мислиш , че формулата харчи 6л./100км. ??? ( няма нужда да отговаряш , че бог знае какво ще ти роди главата )
Абе пич земи чети малко и тогава се прави на философ.Е ти едно клипче на първо време да видиш какво значи драгстер: http://www.bgvip.tv/play.php?vid=398776 а другите драгстери за които ти говориш вообще замислял ли си се с колко литрови двигатели са за да кажеш че са най-мощни кон на литър, всъщност как да се замислиш като нямаш с какво.Повечето реактивни двигатели (не за самолетите) използват нитрометан, но и това зависи от типа на реактивния двигател, защото има различни разновидности (още нещо ново за теб) и за да спра до тук, че ми писна да водя глупавия ти спор, както по горе сам си писал "Също така не разбрах " твърде много неща не си разбрал приятел!!!
BTW:Това е последният ми отговор на писаните от теб щуротии!!! Може да продължиш да си развиваш теориите в кварталното кръчме от където всъщност си почнал!!! УСПЕХ и гледай да не отекчиш с глупостите си междублоковата си алдитория.
BTW:Това е последният ми отговор на писаните от теб щуротии!!! Може да продължиш да си развиваш теориите в кварталното кръчме от където всъщност си почнал!!! УСПЕХ и гледай да не отекчиш с глупостите си междублоковата си алдитория.
Ми6е, абе АУдитория му се вика тоя думи на бъг. изик биеееmisho09 написа:BTW:Това е последният ми отговор на писаните от теб щуротии!!! Може да продължиш да си развиваш теориите в кварталното кръчме от където всъщност си почнал!!! УСПЕХ и гледай да не отекчиш с глупостите си междублоковата си алдитория.
п.п мога само да предполагам от къде си намерил пари да си купиш колата ....

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: An86 и 5 госта