Ремонт на турбо, CELICA 2000 16V
Ремонт на турбо, CELICA 2000 16V
С риск да стана досаден, пак ще ви занимавам с мойте проблеми
турбото хвърля масло и има луфт в оста, дайте съвет къде ремонтират, и то надежно, и евтено biggrin.gif
турбото хвърля масло и има луфт в оста, дайте съвет къде ремонтират, и то надежно, и евтено biggrin.gif



- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Re: Ремонт на турбо, CELICA 2000 16V
Моето скромно мнение е ,че повечето работилници ча ти вземат кинтите и после пак .... проблем.DANIEL написа:С риск да стана досаден, пак ще ви занимавам с мойте проблеми
турбото хвърля масло и има луфт в оста, дайте съвет къде ремонтират, и то надежно, и евтено biggrin.gif
Далаверата е във това какво сменят ,и наи-вече как го балансират. Повечето народ пищят ,щото им казват малко кинти и после боклук. Съветвам те ако ремонтираш да е на место от което има известно добра репутация - е тука колегите да кажат има ли такова и къде във БГ.
Иначе аз не бих ремонтирал просто ,наи-добре е да се Хибридизира както хибридизирах моята турбина. Твоита требе да е същата (CT-26) ,пили се яко и се натиква 100% Garett Internals ,60Trim T03. Ето как стана моята:
http://supra.stalx.com/Project/TurboUpG ... G_6610.jpg
Във момента турбината има почти същото развъртане като беше преди ,НОООООООООООО държи до 500 коня и дори и на същите надуви като преди колате въри за страх!
Във България със сигурност има кои да ти го хибридизира качествено (както и да го отремонтира) и по принцип има кои да питам да препоръча местенце.
Освен това е много силно препоръчително да си огрелдаш линиите за маслото (наи-добре да ги смениш разбира се).
П.С. Сложих го на Линк снимката ,че мноо голема.
Там из фолдера има още (както и как е требело да изглежда и ElBlow-to от завода...):
[/img]http://supra.stalx.com/index.asp?path=/ ... rboUpGrade

Честно казано СТ26 турбина в България едва ли могат да ти я направят читаво
, в МЕИ-то във Варна бяхме носили една такава и вдигнаха рамене, остава да провериш в Реал Турбо в София като задължително искай да видиш ремонтния кит преди да го поставят, дали е оригинален или няква БГ мейд тъпня, там също така и "хибридизират" ако знаеш точно кво искаш щото те да ти измислят вариант не ги бива никак biggrin.gif Общо взето обаче най добре е едно рециклирано турбо от вънка да си вземеш, слагаш си го и тва е
............между другото продаваш ли си колата и имаш ли някви други нейни снимки освен аватара ти ? 



днес ходин в реал турбо, но без да я сваля нищо не могат да ми кажат, а за нова цената е доста дебелаkelesha написа:Честно казано СТ26 турбина в България едва ли могат да ти я направят читаво, в МЕИ-то във Варна бяхме носили една такава и вдигнаха рамене, остава да провериш в Реал Турбо в София като задължително искай да видиш ремонтния кит преди да го поставят, дали е оригинален или няква БГ мейд тъпня, там също така и "хибридизират" ако знаеш точно кво искаш щото те да ти измислят вариант не ги бива никак biggrin.gif Общо взето обаче най добре е едно рециклирано турбо от вънка да си вземеш, слагаш си го и тва е
............между другото продаваш ли си колата и имаш ли някви други нейни снимки освен аватара ти ?
иначе колата не се продава още biggrin.gif а снимки има тук http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... c&start=15



- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Аммм
И аз си представях нещо подобно за което говори Келеша (той каквото казва можеш да му вярваш на 100% има защо!).
Проблема при тея турбини е ,че от R&D ,през части и мат'риали до сглобката са си 100% Тойота - от там са Уеко странно направени за повечету турбинаджии пак са и много редки. Когато изках да си правя хибрид на моето се оказа ,че има едно единствено место във САЩ където ги правят - хибридизацията ми излезна към $400.
От донора обаче имам една Турбина ,CT26 дето щех да я пращан ма Пънки ма за сега като гледам едва ли ча му требе. Тя е след ремонт (човека преди това е дал $700 кинта да му я правят) имам и документа некъде ,лично съм карал със нея 2-3 седмици докато хибридизираха моята и знам ,че е ОК. Та вземи там цени квото ти предлагат и после ако Пънакря се отказва 100% аз мога да ти дам неква оферта със включен транспорт до България (митниците нема да има грижи).
Проблема при тея турбини е ,че от R&D ,през части и мат'риали до сглобката са си 100% Тойота - от там са Уеко странно направени за повечету турбинаджии пак са и много редки. Когато изках да си правя хибрид на моето се оказа ,че има едно единствено место във САЩ където ги правят - хибридизацията ми излезна към $400.
От донора обаче имам една Турбина ,CT26 дето щех да я пращан ма Пънки ма за сега като гледам едва ли ча му требе. Тя е след ремонт (човека преди това е дал $700 кинта да му я правят) имам и документа некъде ,лично съм карал със нея 2-3 седмици докато хибридизираха моята и знам ,че е ОК. Та вземи там цени квото ти предлагат и после ако Пънакря се отказва 100% аз мога да ти дам неква оферта със включен транспорт до България (митниците нема да има грижи).

Re: Аммм
abe kato znam kak shte uderat choveka v BG, i nyama da mu svurshat rabota, i che v momenta tazi turbina ne mi tryabva, vzemi mu ya dai da si svurshi rabota!LordDigital написа:И аз си представях нещо подобно за което говори Келеша (той каквото казва можеш да му вярваш на 100% има защо!).
Проблема при тея турбини е ,че от R&D ,през части и мат'риали до сглобката са си 100% Тойота - от там са Уеко странно направени за повечету турбинаджии пак са и много редки. Когато изках да си правя хибрид на моето се оказа ,че има едно единствено место във САЩ където ги правят - хибридизацията ми излезна към $400.
От донора обаче имам една Турбина ,CT26 дето щех да я пращан ма Пънки ма за сега като гледам едва ли ча му требе. Тя е след ремонт (човека преди това е дал $700 кинта да му я правят) имам и документа некъде ,лично съм карал със нея 2-3 седмици докато хибридизираха моята и знам ,че е ОК. Та вземи там цени квото ти предлагат и после ако Пънакря се отказва 100% аз мога да ти дам неква оферта със включен транспорт до България (митниците нема да има грижи).

az sega purvo tryabva da turya 5MG-to v starleta, i posle she go turboniziram...

starleta e spazaren, i na 15 dekmvri, she go prehvurlime v sofia.PAKETA__1 написа:Ama Punky...ti imash li starlet veche? Posledno mai samo sporehte koi da ide da go pazari...?
DANIELe, kaji kakvi pari ti iskat v Bg...siguren sam che Lorda niama da ti odere kojata...toi ne e takav vapreki che prilicha na razboinik laugh.gif

remntite v BG na turbinite pochvat ot 350lv nagore! taka che e po-dobre, da vzeme onova na Lorda!

- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
duco написа:po princip kelesha e 4oveka deto moje da ti pomogne toi e vuv Varna a i tam v MEI-to popravqt turbota .
lo6oto e 4e lqtoto nosih su6tata turbina i ni6to ne mojaha da mi pomognat no tq be6e mnogo povredena.Moje bi tvoita moje i da q opravqt trqva da q poglednat.
duco ako ne e taina ot de si q nabaral taz turbina? da ne e bila ot taz varnenskata MK3-ka?

Re: Аммм
като разгледах добре снимките, които си показал по горе, установих че изспускателния охлюф на мойта няма нищо общо с твойтаLordDigital написа:И аз си представях нещо подобно за което говори Келеша (той каквото казва можеш да му вярваш на 100% има защо!).
Проблема при тея турбини е ,че от R&D ,през части и мат'риали до сглобката са си 100% Тойота - от там са Уеко странно направени за повечету турбинаджии пак са и много редки. Когато изках да си правя хибрид на моето се оказа ,че има едно единствено место във САЩ където ги правят - хибридизацията ми излезна към $400.
От донора обаче имам една Турбина ,CT26 дето щех да я пращан ма Пънки ма за сега като гледам едва ли ча му требе. Тя е след ремонт (човека преди това е дал $700 кинта да му я правят) имам и документа некъде ,лично съм карал със нея 2-3 седмици докато хибридизираха моята и знам ,че е ОК. Та вземи там цени квото ти предлагат и после ако Пънакря се отказва 100% аз мога да ти дам неква оферта със включен транспорт до България (митниците нема да има грижи).



- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
На тия снимки между другото има снимани 2 турбини!
Едната е некаква Dual ball bearing ,а другата е CT-26.
Eto taz snimka:
http://supra.stalx.com/Project/TurboUpG ... G_6614.jpg
Ot dqsno e Upgraded CT26 ,a ot lqvo Garrett GT25 DBB
Едната е некаква Dual ball bearing ,а другата е CT-26.
Eto taz snimka:
http://supra.stalx.com/Project/TurboUpG ... G_6614.jpg
Ot dqsno e Upgraded CT26 ,a ot lqvo Garrett GT25 DBB

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Semrush [Bot] и 2 госта