
Помагайте, CELICA 4WD
Помагайте, CELICA 4WD
На скоростната кутия стои тази ръчка, в средно и едното крайно положение е 4х4, а в другото крайно е само предно, някой има ли инфо какво точно е това, според мен двете положения на 4х4 имат разлика в блокажите, щото я пробвах при трите варианта, ама де да знам 

- Прикачени файлове
-
- DSC00580.JPG (49.56 KiB) Преглеждано 5857 пъти



- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Хах странна Джаджа (на пръв поглед)
Обсъждахме по телефона със колегата Алтезов 10-15мин за какво може да е ,и не можахме да стигнем до извод. Извади тои прашясалите учебници от Toyota University (без маитап има такъв) ,обаче и там не пишеше - та във изблик на енергия са разходи до сервиза и бръкна във базата на Дилара за да извади следната информация:

Демек таз ръчка НЕ СА ПИПА.
След като го прочетох това са сетих ,че може би наи-бързия Опел във Българиа (Вектра Косуарт ,4х4 Виско като на AllTrack-а) ,е само със предно точно заради базъкни със същата ръчка ,бил я блокирал човека и на заден ход строшил раздатката!
Иначе със него след кратко обсъждане във местната кръчма решихме ,че приложението на джаджата е възможно да бъде когато човек кара на макадан и може да си позволи да блокира централния ,изключчването на задния мост също - явно обаче начина по които е имлементирано го прави рисково за раздатката.
Обсъждахме по телефона със колегата Алтезов 10-15мин за какво може да е ,и не можахме да стигнем до извод. Извади тои прашясалите учебници от Toyota University (без маитап има такъв) ,обаче и там не пишеше - та във изблик на енергия са разходи до сервиза и бръкна във базата на Дилара за да извади следната информация:

Демек таз ръчка НЕ СА ПИПА.
След като го прочетох това са сетих ,че може би наи-бързия Опел във Българиа (Вектра Косуарт ,4х4 Виско като на AllTrack-а) ,е само със предно точно заради базъкни със същата ръчка ,бил я блокирал човека и на заден ход строшил раздатката!
Иначе със него след кратко обсъждане във местната кръчма решихме ,че приложението на джаджата е възможно да бъде когато човек кара на макадан и може да си позволи да блокира централния ,изключчването на задния мост също - явно обаче начина по които е имлементирано го прави рисково за раздатката.

- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
To kato gledam si li4i, 4e e bilo na purvata dupka otgore nadolu. Ima otpe4atuk ot bolta na plo4kata.DANIEL написа:И вкрайна сметка не е здравословно да го карам само на предно, така ли,
и кое е нормалното положение, което е показано на първата скица ли
Samo, 4e az ne razbrah na purva poziciq na skicata viscous mode kolata e 4WD nali.
A, ako nekoj put zakusa v golqm snqg ne e li po-dobre da premesti na viscous free mode?!?

FF mode ne znam kude moje da se priloji? Vie kak mislite?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Ако закъса в голям сняг по-добре да вика трактора отколкото да ляга под колата. ХехехеJapanese_fever написа:To kato gledam si li4i, 4e e bilo na purvata dupka otgore nadolu. Ima otpe4atuk ot bolta na plo4kata.DANIEL написа:И вкрайна сметка не е здравословно да го карам само на предно, така ли,
и кое е нормалното положение, което е показано на първата скица ли
Samo, 4e az ne razbrah na purva poziciq na skicata viscous mode kolata e 4WD nali.
A, ako nekoj put zakusa v golqm snqg ne e li po-dobre da premesti na viscous free mode?!?![]()
FF mode ne znam kude moje da se priloji? Vie kak mislite?



Тва е бегачка - не джипка
Losho!DANIEL написа:до колкото знам това се използва ако се счупи нещо назадJapanese_fever написа:
FF mode ne znam kude moje da se priloji? Vie kak mislite?
сега се появи нов проблем, немога да го върна в първоначално положение, а преди да почна да го човъркам беше там

Nedej mnogo da bara6 dokato ne polu4i6 kvalificirana pomo6t(info) q ot ALTEZZA-ta, q ot nqkoj drug!!!
Spored tova, koeto pro4etoh, PO-DOBRE NE KARAI kolata v tova polojenie, dokato ne go premesti6 v purvona4alno polojenie!

Znam be! NAli taq kola gi razbiva6e po ralitata v na4aloto na 90-te. laugh.gif Misulta mi be6e kude mogat da se prilojat tezi opcii na difernciala v normal driving conditions?!bad_dog написа:
Ако закъса в голям сняг по-добре да вика трактора отколкото да ляга под колата. Хехехе![]()
![]()
![]()
Тва е бегачка - не джипка

-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Iasno. Az si misleh, 4e za razli4na nastilka se promenq rabotata na diferenciala. Pa nali e rally car, to ima ralita na asfalt, na makadam, na kal, na snqg, puk to bilo za putna pomo6t!?!maggkrabar написа:ми променя се работата на виското - от виско ЛСД става опън дифф - това са някакви сервизни режими(ако се качва колата с Пътна Помощ примерно и се закачват само двете колела - виското не трябва да работи в такъв случай)

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта