Палене Авенсис дизел

shterev
Мнения: 56
Регистриран на: 06 Дек 2008 08:30

Палене Авенсис дизел

Мнение от shterev » 29 Апр 2009 20:19

Здравейте колеги,Авенсиса пали на студено без отказ и така през целият ден.Има моменти през деня когато пали по-трудно/с повече въртене/.Карах я в Тойота Пазарджик но цял ден там не напраи този номер.Казаха че всичко е О.К.Имам съмнения в акумулатора но той си въри струва ми се нормално.Дайте съвет.

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 29 Апр 2009 22:51

А какъв е мотора?...
И забелязал ли си, дали не го прави като спреш под обратен наклон....
Т.е. когато предницата е на високо а задницата на ниско...
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

shterev
Мнения: 56
Регистриран на: 06 Дек 2008 08:30

Мнение от shterev » 01 Май 2009 21:28

martod написа:А какъв е мотора?...
И забелязал ли си, дали не го прави като спреш под обратен наклон....
Т.е. когато предницата е на високо а задницата на ниско...
Не ми е напрвило впечатление но ми се струва че когато е на равно.
Двигателят е 2000кубика 90к.с.-98година .

desotodorov

Мнение от desotodorov » 01 Май 2009 23:31

...ако - понякога пали по-трудно - това си е 95% - въздух в системата, но явно мястото от където засмуква, все още успява да задържа херметично с дни - затова не са ти го открили в Тойота...като покараш още исвестно време- най-вероятно затрудненото палене ще зачести - и тогава ще ти се наложи проверка и профилактика горивната система и ГНП, не е страшно, оправя се...когато обаче - паленето се влоши при загрял мотор - т.е. всеки път при топъл старт - мотора пали с повече вРътене - това си е на износена ГНП...т.е. на 2000лв по-малко в джоба wink.gif ....но твоя случай не е такъв, така че - споко.

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 01 Май 2009 23:31

shterev написа:
Не ми е напрвило впечатление но ми се струва че когато е на равно.
Двигателят е 2000кубика 90к.с.-98година .
Ами пробвай я тази работа с наклона, защото по някога от клапана за обратното гориво го прави този номер, и когато е спряна предницата на високо, горивото се връща в резервоара.....
Ако го прави независимо от терена, ако можеш да намериш читав акумулатор, в който си сигурен че работи добре, смени акумулатора, и ако запали, значи проблема е в акумулатора.....Ако не запали и с другият акумулатор, проблема е или в стартера, или в центровката на помпата....
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

desotodorov

Мнение от desotodorov » 01 Май 2009 23:34

Абе Марто - как го постигнахме това бе - ебати единомислието, по-точно - единоотговорието - в една и съща минута.... laugh.gif

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 01 Май 2009 23:40

desotodorov написа:Абе Марто - как го постигнахме това бе - ебати единомислието, по-точно - единоотговорието - в една и съща минута.... laugh.gif
Единописането е чисто съвпадение, а единомислието е от дългогодишна практика..... smile.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
АВЕНСИСА
Мнения: 118
Регистриран на: 05 Дек 2008 00:33
Местоположение: Sofia

Мнение от АВЕНСИСА » 02 Май 2009 00:03

Абе на колко хиляди е,да не е дошло времето за ремонт

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 02 Май 2009 00:06

АВЕНСИСА написа:Абе на колко хиляди е,да не е дошло времето за ремонт
То ако е дошло време за ремонт, няма да пали най вече на студено.....Просто иска малко профилактика и настройки от време на време....Нищо че е Тойота.... biggrin.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

shterev
Мнения: 56
Регистриран на: 06 Дек 2008 08:30

Мнение от shterev » 02 Май 2009 07:43

martod написа:
АВЕНСИСА написа:Абе на колко хиляди е,да не е дошло времето за ремонт
То ако е дошло време за ремонт, няма да пали най вече на студено.....Просто иска малко профилактика и настройки от време на време....Нищо че е Тойота.... biggrin.gif
Колеги много благодаря за съветите.Наистина се съмнявам в акумулатора защото правих профилактика на стартера като му смениха четки и там каквото е необходимо.Ще пробвам с друг акумулатор и ще пиша,защото само това не съм пробвал.Ако имате други съвети давайте.

desotodorov

Мнение от desotodorov » 02 Май 2009 08:59

...ами какво - пробвай...ама без да го кОпуваш, според мен не е той проблема. А катализатор, ЕГР и филтър за твърди частици има ли двигателя, не съм запознат с дизелите на Тойота...все още, но такива номерца въртят понякога позапушен катализатор или пък много нагар по клапата на ЕГР (система за рециркулация на отработилите газове).

shterev
Мнения: 56
Регистриран на: 06 Дек 2008 08:30

Мнение от shterev » 02 Май 2009 21:59

desotodorov написа:...ами какво - пробвай...ама без да го кОпуваш, според мен не е той проблема. А катализатор, ЕГР и филтър за твърди частици има ли двигателя, не съм запознат с дизелите на Тойота...все още, но такива номерца въртят понякога позапушен катализатор или пък много нагар по клапата на ЕГР (система за рециркулация на отработилите газове).
Прави ми впечатление че когато не подгрявам пали веднага а когато подгрявам като изгасне реотанчето всичко светва по силно и мисля че е акумулатор т.е като подгрее черпи доста ток и акумулатора отслабва за развъртането на мотора. Споделете какво мислите.

desotodorov

Мнение от desotodorov » 02 Май 2009 23:36

Предишната ми кола беше дизел - Пежо и се държеше по същия начин - след като спре да подгрява - останалите лампи по таблото светваха малко по-силно, даже и при чисто нов акумулатор - в това мога да те уверя, защото аз изчаквах точно това "усилване" на свтлината от лампите и палех след това, защото подгревните ми свещи не бяха добри и се налагаше да изчакам малко след като ламБата с реотанчето изгасне...другото, което мога да споделя е, че при дизеловите двигатели се пали само с хубав акумулатор - т.е. дори съвсем малко да е отслабнал акумулатора - ще чуеш само едно "цък" и стартера даже няма и да си помисли да завърти...друг е въпроса - ти спомена нещо за ремонт на стартера, там втулки смениха ли ти?Защото от затягане във втулките му - може да се получи недостиг на обороти за палене също...

shterev
Мнения: 56
Регистриран на: 06 Дек 2008 08:30

Мнение от shterev » 05 Май 2009 20:02

desotodorov написа:Предишната ми кола беше дизел - Пежо и се държеше по същия начин - след като спре да подгрява - останалите лампи по таблото светваха малко по-силно, даже и при чисто нов акумулатор - в това мога да те уверя, защото аз изчаквах точно това "усилване" на свтлината от лампите и палех след това, защото подгревните ми свещи не бяха добри и се налагаше да изчакам малко след като ламБата с реотанчето изгасне...другото, което мога да споделя е, че при дизеловите двигатели се пали само с хубав акумулатор - т.е. дори съвсем малко да е отслабнал акумулатора - ще чуеш само едно "цък" и стартера даже няма и да си помисли да завърти...друг е въпроса - ти спомена нещо за ремонт на стартера, там втулки смениха ли ти?Защото от затягане във втулките му - може да се получи недостиг на обороти за палене също...
Колеги някой няма ли да пише нещо компетентно по проблема с паленето на дизеловият мотор при загряло положение на Авенсис 2.0td-98г.

Аватар
ing
Мнения: 85
Регистриран на: 23 Мар 2006 14:02
Местоположение: Plovdiv

Мнение от ing » 05 Май 2009 20:53

Японеца не спи, той мисли !!!
Toyota manuals
Полезни съвети за Corolla E11

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта