Палене Авенсис дизел
Палене Авенсис дизел
Здравейте колеги,Авенсиса пали на студено без отказ и така през целият ден.Има моменти през деня когато пали по-трудно/с повече въртене/.Карах я в Тойота Пазарджик но цял ден там не напраи този номер.Казаха че всичко е О.К.Имам съмнения в акумулатора но той си въри струва ми се нормално.Дайте съвет.
...ако - понякога пали по-трудно - това си е 95% - въздух в системата, но явно мястото от където засмуква, все още успява да задържа херметично с дни - затова не са ти го открили в Тойота...като покараш още исвестно време- най-вероятно затрудненото палене ще зачести - и тогава ще ти се наложи проверка и профилактика горивната система и ГНП, не е страшно, оправя се...когато обаче - паленето се влоши при загрял мотор - т.е. всеки път при топъл старт - мотора пали с повече вРътене - това си е на износена ГНП...т.е. на 2000лв по-малко в джоба
....но твоя случай не е такъв, така че - споко.

- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Ами пробвай я тази работа с наклона, защото по някога от клапана за обратното гориво го прави този номер, и когато е спряна предницата на високо, горивото се връща в резервоара.....shterev написа:
Не ми е напрвило впечатление но ми се струва че когато е на равно.
Двигателят е 2000кубика 90к.с.-98година .
Ако го прави независимо от терена, ако можеш да намериш читав акумулатор, в който си сигурен че работи добре, смени акумулатора, и ако запали, значи проблема е в акумулатора.....Ако не запали и с другият акумулатор, проблема е или в стартера, или в центровката на помпата....
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Колеги много благодаря за съветите.Наистина се съмнявам в акумулатора защото правих профилактика на стартера като му смениха четки и там каквото е необходимо.Ще пробвам с друг акумулатор и ще пиша,защото само това не съм пробвал.Ако имате други съвети давайте.martod написа:То ако е дошло време за ремонт, няма да пали най вече на студено.....Просто иска малко профилактика и настройки от време на време....Нищо че е Тойота.... biggrin.gifАВЕНСИСА написа:Абе на колко хиляди е,да не е дошло времето за ремонт
...ами какво - пробвай...ама без да го кОпуваш, според мен не е той проблема. А катализатор, ЕГР и филтър за твърди частици има ли двигателя, не съм запознат с дизелите на Тойота...все още, но такива номерца въртят понякога позапушен катализатор или пък много нагар по клапата на ЕГР (система за рециркулация на отработилите газове).
Прави ми впечатление че когато не подгрявам пали веднага а когато подгрявам като изгасне реотанчето всичко светва по силно и мисля че е акумулатор т.е като подгрее черпи доста ток и акумулатора отслабва за развъртането на мотора. Споделете какво мислите.desotodorov написа:...ами какво - пробвай...ама без да го кОпуваш, според мен не е той проблема. А катализатор, ЕГР и филтър за твърди частици има ли двигателя, не съм запознат с дизелите на Тойота...все още, но такива номерца въртят понякога позапушен катализатор или пък много нагар по клапата на ЕГР (система за рециркулация на отработилите газове).
Предишната ми кола беше дизел - Пежо и се държеше по същия начин - след като спре да подгрява - останалите лампи по таблото светваха малко по-силно, даже и при чисто нов акумулатор - в това мога да те уверя, защото аз изчаквах точно това "усилване" на свтлината от лампите и палех след това, защото подгревните ми свещи не бяха добри и се налагаше да изчакам малко след като ламБата с реотанчето изгасне...другото, което мога да споделя е, че при дизеловите двигатели се пали само с хубав акумулатор - т.е. дори съвсем малко да е отслабнал акумулатора - ще чуеш само едно "цък" и стартера даже няма и да си помисли да завърти...друг е въпроса - ти спомена нещо за ремонт на стартера, там втулки смениха ли ти?Защото от затягане във втулките му - може да се получи недостиг на обороти за палене също...
Колеги някой няма ли да пише нещо компетентно по проблема с паленето на дизеловият мотор при загряло положение на Авенсис 2.0td-98г.desotodorov написа:Предишната ми кола беше дизел - Пежо и се държеше по същия начин - след като спре да подгрява - останалите лампи по таблото светваха малко по-силно, даже и при чисто нов акумулатор - в това мога да те уверя, защото аз изчаквах точно това "усилване" на свтлината от лампите и палех след това, защото подгревните ми свещи не бяха добри и се налагаше да изчакам малко след като ламБата с реотанчето изгасне...другото, което мога да споделя е, че при дизеловите двигатели се пали само с хубав акумулатор - т.е. дори съвсем малко да е отслабнал акумулатора - ще чуеш само едно "цък" и стартера даже няма и да си помисли да завърти...друг е въпроса - ти спомена нещо за ремонт на стартера, там втулки смениха ли ти?Защото от затягане във втулките му - може да се получи недостиг на обороти за палене също...
Виж тези линкове да ли ще ти помогнат:
http://japancar.pp.ru/info/180.shtml
http://japancar.pp.ru/info/136.shtml
http://japancar.pp.ru/info/036.shtml
http://japancar.pp.ru/info/180.shtml
http://japancar.pp.ru/info/136.shtml
http://japancar.pp.ru/info/036.shtml
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 6 госта