ПАЗАРДЖИК СРЕЩА/ Всяка ПОСЛЕДНА Неделя от месеца 12.00 часа
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
АА Жоре няма такива работи бре човек-прекасвачи екстри-от 3 селики трагнали от Пловдив-една 2.0л,една 1.6л-малко ужжж по варвяща от мойта .........само аз стигнах първи ,ама за сервиза.хиихих
пак и на ГАЗ малко няма прекасвач.
Вапреки всичко стискам палци утре от сервиза да диагностицират минимума на повредата който е -смяна на гарнитурата на главата с блока.
засега мислех че е нещо по клапаните-оказа се че са Ок.
Духа ми гарнитурата м/у 1 и 2 цилиндър-от което можело и да се чува този металичен звук от мотора които на 4500 оборота изчезва...
НО до утре сам затаил дъх и чакам присъдата по телефона.
Токоз за сега по темата.
пак и на ГАЗ малко няма прекасвач.
Вапреки всичко стискам палци утре от сервиза да диагностицират минимума на повредата който е -смяна на гарнитурата на главата с блока.
засега мислех че е нещо по клапаните-оказа се че са Ок.
Духа ми гарнитурата м/у 1 и 2 цилиндър-от което можело и да се чува този металичен звук от мотора които на 4500 оборота изчезва...
НО до утре сам затаил дъх и чакам присъдата по телефона.
Токоз за сега по темата.
celica s peika....ama si e moq
Фокси стискам палци да си във форма скоро
Турския паркинг е преди самото изкачване преди тунела в посока София (веднага след моста) там където пише Долно Вършило.
Удобните места за гледане са на паркинга и над тунела - има една отбивка с бариера преди входа на тунела (срещу караулката) която се качва до трасето

Турския паркинг е преди самото изкачване преди тунела в посока София (веднага след моста) там където пише Долно Вършило.
Удобните места за гледане са на паркинга и над тунела - има една отбивка с бариера преди входа на тунела (срещу караулката) която се качва до трасето
Toyota Turbo
Еха отворихме разгледахме нищо невиждано не видяхме което хората не са виждали...но нещата засега варвят на там-нова гарнитура при това различна от на тойотата,спрямо оригиналната за 4А Фе мотор.
смяна ангренаж с ролка,тампон преден на скоросите,смяна на стоиката на хидравликата,смяна на гарнитури на смукателни и изпускателни колектори,един семер на разпределителния вал,малко гумички на клапаните(16 броя),пускане на 0,30 стружка на главата и зачистване на блока от старата гарнитурка.
Главата утре трябва да е готова ,дано да няма някои пропаднал клапан или за шлифоване на леглата....че не ми се дават кинти за глупости....
но наи рано в събота може да завартим контактния клуч.
ето и малко снимки:
смяна ангренаж с ролка,тампон преден на скоросите,смяна на стоиката на хидравликата,смяна на гарнитури на смукателни и изпускателни колектори,един семер на разпределителния вал,малко гумички на клапаните(16 броя),пускане на 0,30 стружка на главата и зачистване на блока от старата гарнитурка.
Главата утре трябва да е готова ,дано да няма някои пропаднал клапан или за шлифоване на леглата....че не ми се дават кинти за глупости....
но наи рано в събота може да завартим контактния клуч.
ето и малко снимки:
- Прикачени файлове
-
- Изображение175.jpg (371.09 KiB) Преглеждано 2980 пъти
-
- Изображение174.jpg (324.5 KiB) Преглеждано 2980 пъти
-
- Изображение172.jpg (128.95 KiB) Преглеждано 2980 пъти
-
- Изображение173.jpg (281.56 KiB) Преглеждано 2980 пъти
celica s peika....ama si e moq
Ти ако си още тука не ми са скатавай, ми пали бялата линейка и да си на време на битакаEl Camino написа:Toя път е добре познат на доста хора от форума biggrin.gifbambo написа:
П.П.П. Пътят към Свети Константин е перфектен и интересен - все пак става въпрос за отсечка която се кара на рали Хеброс, така че слагайте хубавите гуми :-)

Щото в барчето доде сърбаме кафенце си мерим патките да са надъхаме, и после - който му стиска - газ към Св. Константин.El Camino написа:Самозаточих се успещно за съжаление.
Бе вие що ходите по квартални барчета, ми не ходите да карате до Доспат например?
А доспат... търси се спонсор да асфалтира пътя

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта