Toyota C-HR 1.8 / 2022 проблем с батерията
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 18 Ное 2022 19:32
- Местоположение: Берлин
- Автомобил: Toyota C-HR
Toyota C-HR 1.8 / 2022 проблем с батерията
Мнение от Maarkillaa » 18 Ное 2022 19:46
Maarkillaa
t28
biro
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 18 Ное 2022 19:32
- Местоположение: Берлин
- Автомобил: Toyota C-HR
Toyota C-HR 1.8 / 2022 проблем с батерията
Мнение от Maarkillaa » 19 Ное 2022 08:18
Maarkillaa
- slowtraveler
- Мнения: 6192
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 371 пъти
Toyota C-HR 1.8 / 2022 проблем с батерията
Мнение от slowtraveler » 19 Ное 2022 08:25
Накратко:
1. Ако искаш топло (включваш парното). ДВГ трябва да запали за да ти го даде. Т.е. ДВГ ще работи при стартиране (когато е студен, а ти искаш топло - за да подгрее антифриза)
2. Когато исканото топло е охладило антифриза достатъчно, за да трябва да подгрее ДВГ за да подгрее антифриза. Това при настройка на парното на висока температура практически е постоянно изпълнено.
Ако изключиш парното би трябвало да се включва много по-често EV режима. Подгревът на седалки и волан не би трябвало да включат ДВГ, но пък ще ти смъкнат по-бързо батерията, и по този начин пак ще предизвикаш по-често старт на ДВГ
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 18 Ное 2022 19:32
- Местоположение: Берлин
- Автомобил: Toyota C-HR
Toyota C-HR 1.8 / 2022 проблем с батерията
Мнение от Maarkillaa » 19 Ное 2022 12:31
- EAAAFCC5-2E58-4CB0-A213-57829112E687.jpeg (199.09 KiB) Преглеждано 16953 пъти
Maarkillaa
- FearSoft
- Мнения: 591
- Регистриран на: 20 Май 2022 09:51
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Corolla Hybrid 1.8. Tук е!
- Благодарил/а: 64 пъти
- Получена благодарност: 108 пъти
Toyota C-HR 1.8 / 2022 проблем с батерията
Мнение от FearSoft » 19 Ное 2022 13:47
FearSoft
Toyota C-HR 1.8 / 2022 проблем с батерията
Мнение от VDK » 19 Ное 2022 16:19
VDK
- max-2
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 111 пъти
Toyota C-HR 1.8 / 2022 проблем с батерията
Мнение от max-2 » 19 Ное 2022 16:36
След продължително спускане без адаптив круиз, защото с него много форсира двг на принудителен празен ход, с пълна батерия паркирах и камрито реши, че трябва да работи двигателя. Изключих отоплението и след 3 минути го изгасих от бутона....
Температурата беше зададена на 24 градуса, не вярвам да е загряла толкова батерията. Навън беше 8-9 градуса.
max-2
VDK
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 18 Ное 2022 19:32
- Местоположение: Берлин
- Автомобил: Toyota C-HR
Toyota C-HR 1.8 / 2022 проблем с батерията
Мнение от Maarkillaa » 19 Ное 2022 20:47

Maarkillaa
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Toyota C-HR 1.8 / 2022 проблем с батерията
Мнение от Krachunov » 19 Ное 2022 21:49
Колата е направена дурако устойчива. Няма как да я разредите или заредите повече от необходимото. Времето в тази част на годината е идеално, за да разбереш колко голяма част от времето двигателя работи само и само за да ни топли.
ДВГ работи когато
батерията е под желаното
Парното е пуснато
Някви си там неща които колата смята за нужни да са в определени граници.
Все пак при външна 5-10 градус през деня, маслото няма как да се загрее след като цяла нощ е изстивало. Така че в началото колата ще работи малко повече време.
Това какво пише - т.е. колко е заредена батерията и тия EV Mode - изобщо ги забравете. Чист маркетинг са. както казах колата нито ще ви позволи да я заредите над определен процент нито да я разредите.... това какво ви се показва на дисплея е само "усър експириънс"... това че батерията я показва напълно заредена не значи че действително е заредена на 100% както и обратното.
Редовно ми се случвало и то през лятото, заредена на "100% " батерия (според анимацията) но да не иска да мине в EV MOde, заради някакви нейни си (на колата) съображения.
Разбира се напълно е възможно, да сте запушили въздуховодите на батерията и да вдига темперетура, при което колата нормално да не минава в ЕВ реежим за да не вдига темп. Същото важи и за лятно време ако карате с отворени джамове при 30 градуса..
Krachunov
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 19 Мар 2017 22:18
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 7 пъти
Toyota C-HR 1.8 / 2022 проблем с батерията
Мнение от Enwor » 20 Ное 2022 00:37
При активиран КК, двигателя е активен почти през цялото време.
може да се направи наистина следната проверка - при стартиране се активира EV ръчно. Без отопление и климатик би трябвало на паркинг да стои поне няколко минути без да пали двг. За да не се мръзне излишни подгрева върши чудесна работа.

Corolla 2020 Sedan 1.8 Hybrid
Enwor
Обратно към “Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: ico1 и 1 гост