Toyota Corolla Verso
Toyota Corolla Verso
Във Форума няма много за тойота корола-версо. Това е една прекрасна семейна кола от класа мини-ван.
whatever you do, think green.
be smart, find easy know-how,
be sucessful, enjoy life.
be smart, find easy know-how,
be sucessful, enjoy life.
Toyota Corolla Verso
Въпросът ми е следният: Имам корола версо Декември 2004г. Има ли защита двигателят D4D 2.0, 85кв, 116кс от скъсване на ангренажния ремък (ниво СОЛ с климатроник) или ще бъде фатално ако се случи?
Засега знам, че се сменя на 105.000км заедно с комплект ролки (обтяжна и паразитна) и външните ремъци (за хидравлика и алтернатор). Сега съм на 105.400, вече съм за смяна и под напрежение.. :-7
Очаквам вашите мнения и съвети!
Засега знам, че се сменя на 105.000км заедно с комплект ролки (обтяжна и паразитна) и външните ремъци (за хидравлика и алтернатор). Сега съм на 105.400, вече съм за смяна и под напрежение.. :-7
Очаквам вашите мнения и съвети!
whatever you do, think green.
be smart, find easy know-how,
be sucessful, enjoy life.
be smart, find easy know-how,
be sucessful, enjoy life.
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: Toyota Corolla Verso
Вместо да живееш под напрежение защо просто не го смениш?GRI написа:... вече съм за смяна и под напрежение.. :-7
Очаквам вашите мнения и съвети!
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Toyota Corolla Verso
Или искаш да тестваш колко ще издържи? biggrin.gifScott написа:Вместо да живееш под напрежение защо просто не го смениш?GRI написа:... вече съм за смяна и под напрежение.. :-7
Очаквам вашите мнения и съвети!
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
ДВГ е 1CD-FTV и е с ремък (моят е същия). Няма защита и при скъсване ще купуваш нова глава, затова по-добре не чакай. Освен това 100 000 км за движението в София са много за ремък. Сменяй и не му мисли!
За информация - в ТМ Ауто преди 2 години ми смениха ремъците и ролките срещу 925 лв.
, така че можеш да потърсиш и по-добри алтернативи!
За информация - в ТМ Ауто преди 2 години ми смениха ремъците и ролките срещу 925 лв.

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Благодаря Ви, много сте готини всички, знам, че съм на косъм, но скоро ще го сменя, след 200км., това ми е пътят до сервиза...
След като го сменя ще ви напиша повече по темата за да може, който има подобни проблеми да знае как да си ги разрешава...
След като го сменя ще ви напиша повече по темата за да може, който има подобни проблеми да знае как да си ги разрешава...
whatever you do, think green.
be smart, find easy know-how,
be sucessful, enjoy life.
be smart, find easy know-how,
be sucessful, enjoy life.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 09 Дек 2008 17:36
От това което знам до момента, ДА дизелът е с ремък, мойто животно е по-нова модификация, която започва от декември 2004 до 2006 ако не се лъжа, после има фейслифт - стоповете са продълговати (средните), а не кръгли, някакви междинни модификации на Версото..
Които са с верига да не се косят, тя е вечна, четох, че изарва до 400 хил км, като се разхлабва в някаква степен, но то хич не пречи, пък то да стигнеш до там....да де не се сменя, печелите 400лв от части...
Така, продължавам по темата, закупих си частите за Версото
- ангренажен Гейт 131лв, обтяжна ролка 134лв, паразитна 98лв на SKF, на тях пише JAPAN, външен ремък за хидравлика/климатроник и за алтернатор 26 и 18лв - тотал 407лв.
Другата седмица ще пиша за труда и майсторлъка, след ремонта, който ми предстои.. намерил съм ЧИТАВ майстор и най-вероятно ще го препоръчам, ако той се съгласи, все пак ще ми вземе 10 пъти по-малко от сервиза на тойота за труда... как се казва Уелкъм ин Бълхерия (така звучи, като го казват англичаните)...никога не ще постигнем този стандарт в който човек се наслаждава на живота...
Които са с верига да не се косят, тя е вечна, четох, че изарва до 400 хил км, като се разхлабва в някаква степен, но то хич не пречи, пък то да стигнеш до там....да де не се сменя, печелите 400лв от части...
Така, продължавам по темата, закупих си частите за Версото
- ангренажен Гейт 131лв, обтяжна ролка 134лв, паразитна 98лв на SKF, на тях пише JAPAN, външен ремък за хидравлика/климатроник и за алтернатор 26 и 18лв - тотал 407лв.
Другата седмица ще пиша за труда и майсторлъка, след ремонта, който ми предстои.. намерил съм ЧИТАВ майстор и най-вероятно ще го препоръчам, ако той се съгласи, все пак ще ми вземе 10 пъти по-малко от сервиза на тойота за труда... как се казва Уелкъм ин Бълхерия (така звучи, като го казват англичаните)...никога не ще постигнем този стандарт в който човек се наслаждава на живота...
whatever you do, think green.
be smart, find easy know-how,
be sucessful, enjoy life.
be smart, find easy know-how,
be sucessful, enjoy life.
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Стискаме палци майстора и частите да са НАИСТИНА читави!
После още 5 години (или 100 000 км) ще можеш да си караш безгрижно
.

После още 5 години (или 100 000 км) ще можеш да си караш безгрижно

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
...никакви 100 000, на 50 000 е следващата смяна на ангренажния, толкова му дават и приятелчето от което го взимам не ми препоръчва да го карам повече - точния модел е Gates, powergrip 5562XS 178x25, чета на опаковката, че става и за Авенсис и Авенсис Версо, Корола, Превия, Рав 4 и Спортсван..
В случай, че някой от вас е ползвал същата част дайте отзиви, също дайте съвети за по-добри части (за вграждане) или по-надеждни, далеч не съм убеден, че това което съм взел е 100%, ама то и в оторизирания на Тойота частите са от турския завод на компанията...
В случай, че някой от вас е ползвал същата част дайте отзиви, също дайте съвети за по-добри части (за вграждане) или по-надеждни, далеч не съм убеден, че това което съм взел е 100%, ама то и в оторизирания на Тойота частите са от турския завод на компанията...
whatever you do, think green.
be smart, find easy know-how,
be sucessful, enjoy life.
be smart, find easy know-how,
be sucessful, enjoy life.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Частите в Тойота може да са от Турция, защото самото Версо се прави там. И в това няма нищо лошо. Препоръчително е да си купуваш консумативите от Тойота, за да си сигурен,че всичко ще е точно. Оригиналните ангренажни ремъци от Тойота ги дават за 100000км..GRI написа:...никакви 100 000, на 50 000 е следващата смяна на ангренажния, толкова му дават и приятелчето от което го взимам не ми препоръчва да го карам повече - точния модел е Gates, powergrip 5562XS 178x25, чета на опаковката, че става и за Авенсис и Авенсис Версо, Корола, Превия, Рав 4 и Спортсван..
В случай, че някой от вас е ползвал същата част дайте отзиви, също дайте съвети за по-добри части (за вграждане) или по-надеждни, далеч не съм убеден, че това което съм взел е 100%, ама то и в оторизирания на Тойота частите са от турския завод на компанията...
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Какво разбираш под "другояче"? Най-вероятно някой белег не е на място. Ако сте следвали техническото ръководство за смяната на ангренажа, не би следвало да има проблем. Всички ролки ли смени?
И да, ремъка се къса - няма такова животно никога да не се къса ремък. Точно само се къса и после отиваш за нов мотор. Ангренажния почти не се разтяга, за разлика от другите ремъци и за това е много важно да се сменя каквото се препоръчва, а не да се преценява на око, каквато е масовата практика в БГ.
И да, ремъка се къса - няма такова животно никога да не се къса ремък. Точно само се къса и после отиваш за нов мотор. Ангренажния почти не се разтяга, за разлика от другите ремъци и за това е много важно да се сменя каквото се препоръчва, а не да се преценява на око, каквато е масовата практика в БГ.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта