Toyota Corolla Verso

GRI
Мнения: 29
Регистриран на: 20 Мар 2010 11:21
Местоположение: Sofia

Toyota Corolla Verso

Мнение от GRI » 20 Мар 2010 12:57

Във Форума няма много за тойота корола-версо. Това е една прекрасна семейна кола от класа мини-ван.
whatever you do, think green.
be smart, find easy know-how,
be sucessful, enjoy life.

GRI
Мнения: 29
Регистриран на: 20 Мар 2010 11:21
Местоположение: Sofia

Toyota Corolla Verso

Мнение от GRI » 20 Мар 2010 13:55

Въпросът ми е следният: Имам корола версо Декември 2004г. Има ли защита двигателят D4D 2.0, 85кв, 116кс от скъсване на ангренажния ремък (ниво СОЛ с климатроник) или ще бъде фатално ако се случи?
Засега знам, че се сменя на 105.000км заедно с комплект ролки (обтяжна и паразитна) и външните ремъци (за хидравлика и алтернатор). Сега съм на 105.400, вече съм за смяна и под напрежение.. :-7
Очаквам вашите мнения и съвети!
whatever you do, think green.
be smart, find easy know-how,
be sucessful, enjoy life.

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Re: Toyota Corolla Verso

Мнение от Scott » 20 Мар 2010 15:12

GRI написа:... вече съм за смяна и под напрежение.. :-7
Очаквам вашите мнения и съвети!
Вместо да живееш под напрежение защо просто не го смениш?

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Re: Toyota Corolla Verso

Мнение от LEXUS » 20 Мар 2010 23:07

Scott написа:
GRI написа:... вече съм за смяна и под напрежение.. :-7
Очаквам вашите мнения и съвети!
Вместо да живееш под напрежение защо просто не го смениш?
Или искаш да тестваш колко ще издържи? biggrin.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

rashkov
Мнения: 99
Регистриран на: 07 Юни 2009 00:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rashkov » 20 Мар 2010 23:43

аз пък защо помня, че е с верига ?!?
VERSO FORTE D4D 2.2
www.red-vertex.com

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 21 Мар 2010 06:45

ДВГ е 1CD-FTV и е с ремък (моят е същия). Няма защита и при скъсване ще купуваш нова глава, затова по-добре не чакай. Освен това 100 000 км за движението в София са много за ремък. Сменяй и не му мисли!
За информация - в ТМ Ауто преди 2 години ми смениха ремъците и ролките срещу 925 лв. ohmy.gif , така че можеш да потърсиш и по-добри алтернативи!
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

GRI
Мнения: 29
Регистриран на: 20 Мар 2010 11:21
Местоположение: Sofia

Мнение от GRI » 21 Мар 2010 22:16

Благодаря Ви, много сте готини всички, знам, че съм на косъм, но скоро ще го сменя, след 200км., това ми е пътят до сервиза...
След като го сменя ще ви напиша повече по темата за да може, който има подобни проблеми да знае как да си ги разрешава...
whatever you do, think green.
be smart, find easy know-how,
be sucessful, enjoy life.

minastirit
Мнения: 9
Регистриран на: 09 Дек 2008 17:36

Мнение от minastirit » 30 Мар 2010 16:50

В Autodatata /версия 3.24/ пише, че Тойота Корола Версо 1.6, бензин, произведена 2004г. /каквато е моята/ е с верига, а не с ангренажен ремък. Някой ще може ли да ми изясни дали е с ремък или с верига без да е нужно да се проверява ръчно tongue.gif

Аватар
mitko007
Мнения: 86
Регистриран на: 08 Сеп 2009 14:35
Местоположение: Austria

Мнение от mitko007 » 30 Мар 2010 20:20

minastirit написа:В Autodatata /версия 3.24/ пише, че Тойота Корола Версо 1.6, бензин, произведена 2004г. /каквато е моята/ е с верига, а не с ангренажен ремък. Някой ще може ли да ми изясни дали е с ремък или с верига без да е нужно да се проверява ръчно tongue.gif
дизеловите са с ремък

GRI
Мнения: 29
Регистриран на: 20 Мар 2010 11:21
Местоположение: Sofia

Мнение от GRI » 30 Мар 2010 21:53

От това което знам до момента, ДА дизелът е с ремък, мойто животно е по-нова модификация, която започва от декември 2004 до 2006 ако не се лъжа, после има фейслифт - стоповете са продълговати (средните), а не кръгли, някакви междинни модификации на Версото..
Които са с верига да не се косят, тя е вечна, четох, че изарва до 400 хил км, като се разхлабва в някаква степен, но то хич не пречи, пък то да стигнеш до там....да де не се сменя, печелите 400лв от части...

Така, продължавам по темата, закупих си частите за Версото
- ангренажен Гейт 131лв, обтяжна ролка 134лв, паразитна 98лв на SKF, на тях пише JAPAN, външен ремък за хидравлика/климатроник и за алтернатор 26 и 18лв - тотал 407лв.

Другата седмица ще пиша за труда и майсторлъка, след ремонта, който ми предстои.. намерил съм ЧИТАВ майстор и най-вероятно ще го препоръчам, ако той се съгласи, все пак ще ми вземе 10 пъти по-малко от сервиза на тойота за труда... как се казва Уелкъм ин Бълхерия (така звучи, като го казват англичаните)...никога не ще постигнем този стандарт в който човек се наслаждава на живота...
whatever you do, think green.
be smart, find easy know-how,
be sucessful, enjoy life.

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 30 Мар 2010 23:01

Стискаме палци майстора и частите да са НАИСТИНА читави! :thumbsup:
После още 5 години (или 100 000 км) ще можеш да си караш безгрижно :whistle: .
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

GRI
Мнения: 29
Регистриран на: 20 Мар 2010 11:21
Местоположение: Sofia

Мнение от GRI » 01 Апр 2010 19:32

...никакви 100 000, на 50 000 е следващата смяна на ангренажния, толкова му дават и приятелчето от което го взимам не ми препоръчва да го карам повече - точния модел е Gates, powergrip 5562XS 178x25, чета на опаковката, че става и за Авенсис и Авенсис Версо, Корола, Превия, Рав 4 и Спортсван..

В случай, че някой от вас е ползвал същата част дайте отзиви, също дайте съвети за по-добри части (за вграждане) или по-надеждни, далеч не съм убеден, че това което съм взел е 100%, ама то и в оторизирания на Тойота частите са от турския завод на компанията...
whatever you do, think green.
be smart, find easy know-how,
be sucessful, enjoy life.

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 01 Апр 2010 21:28

GRI написа:...никакви 100 000, на 50 000 е следващата смяна на ангренажния, толкова му дават и приятелчето от което го взимам не ми препоръчва да го карам повече - точния модел е Gates, powergrip 5562XS 178x25, чета на опаковката, че става и за Авенсис и Авенсис Версо, Корола, Превия, Рав 4 и Спортсван..

В случай, че някой от вас е ползвал същата част дайте отзиви, също дайте съвети за по-добри части (за вграждане) или по-надеждни, далеч не съм убеден, че това което съм взел е 100%, ама то и в оторизирания на Тойота частите са от турския завод на компанията...
Частите в Тойота може да са от Турция, защото самото Версо се прави там. И в това няма нищо лошо. Препоръчително е да си купуваш консумативите от Тойота, за да си сигурен,че всичко ще е точно. Оригиналните ангренажни ремъци от Тойота ги дават за 100000км..
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

GRI
Мнения: 29
Регистриран на: 20 Мар 2010 11:21
Местоположение: Sofia

Мнение от GRI » 12 Апр 2010 21:16

Вярно ли е, че ремъците никога не могат да се скъсат, докато всичко е наред с лагерите?
След смяната на ангренажа ми се струва, че двигателят работи другояче, нормално ли е такова усещане?
whatever you do, think green.
be smart, find easy know-how,
be sucessful, enjoy life.

Аватар
TATI
Мнения: 3028
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 22 пъти
Получена  благодарност: 163 пъти
Обратна връзка:

Мнение от TATI » 12 Апр 2010 21:30

Какво разбираш под "другояче"? Най-вероятно някой белег не е на място. Ако сте следвали техническото ръководство за смяната на ангренажа, не би следвало да има проблем. Всички ролки ли смени?

И да, ремъка се къса - няма такова животно никога да не се къса ремък. Точно само се къса и после отиваш за нов мотор. Ангренажния почти не се разтяга, за разлика от другите ремъци и за това е много важно да се сменя каквото се препоръчва, а не да се преценява на око, каквато е масовата практика в БГ.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта