Заслужава ли си Тойота?Мит ли е качеството на Тойота?
ami iavno malko sam se razglelil, no sega kat se kacha na kola bez HID-ta i pochvam da si napriagam ochite, ta si mislia che ima razlika. inache az za prichina si misleh da ne bi da e visochinata na djipa, da zaslepiava prednite koli kat spira blizo zad tiah, ili neshto ot toia rod. slojili sa praskachi za faroveto obache.
- slowtraveler
- Мнения: 6179
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Ами предимството е, че можеш да направиш много по-точно 'отрязване' и насочване на лъча. При рефлекторните фарове (тея дето не са със 'нарязване' на стъклото преди рефлектора) лъча се получава от формата на рефлектора с известно приближение и има странични отблясъци във всички посоки- пробвай да спреш близо до стена и ще видиш на къси светлини какви спирали (вярно, че са малки и са различни за всеки фар) ще почне да ти 'рисува' лъча в горния сектор.Vesko написа: Kakvo e predimstvoto nalupite? Osven che na niako koli zavivat farovete s volana, ama e znam tova dali ne moje da stane i bez lupi...
Докато при 'лупите' рефлектора оформя насочен сноп, който просто се 'отрязва' от една ламаринка вътре във фара и физически няма как да даде отблясъци (който е учил интерференция и дифракция на светлината му е ясно защо са тея красиви разцветки по ръба на отрязания лъч biggrin.gif ).
Аз също ще избера следващата си кола задължително с HID.
Всичките нерегулирани фарове са неприятни и за каращия и за насрещните коли, но просто HID са по-забележими в такива случаи, защото отдават много повече светлина.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Аз сбърках с Корола 2006-та от последните хечбеци, 1.4 дизел-автоматик ММТ. Тая кола е на 41 000 км., цялата и предница лопа, като мина през дупка, в Тойота Венци ми казват, че колата е наред, а пък аз имам чувството, че на някой завой ще ми остане волана в ръцете. Колата много шуми при 130 км/ч, какво да говорим за каране при по-висока скорост. Повече никога тази грешка - Тойота. Може да са биле номер 1 преди 5 години, ама сега не са! Някой да даде акъл какво може да и има на една Корола на 41 000 км, щом казват, че долу ходовата е идеална? Рейка, нещо по чупещия волан? Поразен съм от НЕ-КАЧЕСТВОТО на новият автомобил, койото до 20 000 км. си беше ИДЕАЛЕН! Нямам повече думи, само ще прочета съвети какво да правя, понеже е на 20 месеца и няма как да и взема и 2/3 от парите hmm.gif
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Правиш много крайни изказвания! Заради едно чукане в преднецата, което щом не е сериозно ще излезе някоя смешка, ти изкара колата най-калпавата марка и оплю всички Тойоти! Мойта например е на 145 000км и нищо не чука и върви на пушка, а е произведена в периода, който ти отричаш! А не си ли помислял, че някой някъде може да е влязал в някоя дупка и сега за това да имаш проблеми. Но много по- лесно е да ругаеш и да плюеш!triforce написа:Аз сбърках с Корола 2006-та от последните хечбеци, 1.4 дизел-автоматик ММТ. Тая кола е на 41 000 км., цялата и предница лопа, като мина през дупка, в Тойота Венци ми казват, че колата е наред, а пък аз имам чувството, че на някой завой ще ми остане волана в ръцете. Колата много шуми при 130 км/ч, какво да говорим за каране при по-висока скорост. Повече никога тази грешка - Тойота. Може да са биле номер 1 преди 5 години, ама сега не са! Някой да даде акъл какво може да и има на една Корола на 41 000 км, щом казват, че долу ходовата е идеална? Рейка, нещо по чупещия волан? Поразен съм от НЕ-КАЧЕСТВОТО на новият автомобил, койото до 20 000 км. си беше ИДЕАЛЕН! Нямам повече думи, само ще прочета съвети какво да правя, понеже е на 20 месеца и няма как да и взема и 2/3 от парите
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Аз съм със същата, вече е на 62+++км и наистина има това чукане, особено при по-завъртян волан и слизане или качване по бордюри. Окачването и аз мога да ти кажа, че наистина е перфектно! Влезнах с майстора на Тойота под мойта и просто няма грешка! Всички тампони, всички носачи, шарнири - всичко е бетон, но тропането го има. Причината е в рейката, ама забравих вече май казаха, че е от едно от каретата, но трябва да се доразбие повечко, че да се останови по-точно! В тойота Пловдив вече поръчаха целия прът е като мина още 1000-1500км ще ходя при тях да го оправяме. Те са две мисля ми казаха - горно и долно, но при моято на 62 и кусур км още не може точно да се уточни. Но там е проблема ти biggrin.gif Другото, което потропваше - едни пластини на 4-те спирачни апарата - Тойота ми ги смениха с нови и на 4-те гуми и поотихна, но глухото тропане, дет все едно ще откачиш волана си остана. Само това са кусурите, та направо отивай при твоя дилър и му казвай да сменя тия неща наред. Щом разбера долно или горно ще ти кажа, но няма гаранция, че ще е същото при теб...Макар че би трябвало да е същото biggrin.gif Ако ти се правят на интересни, идвай до Пловдив и аз ще ги инструктирам, че проблема е същия, да го оправятtriforce написа:Аз сбърках с Корола 2006-та от последните хечбеци, 1.4 дизел-автоматик ММТ. Тая кола е на 41 000 км., цялата и предница лопа, като мина през дупка, в Тойота Венци ми казват, че колата е наред, а пък аз имам чувството, че на някой завой ще ми остане волана в ръцете. Колата много шуми при 130 км/ч, какво да говорим за каране при по-висока скорост. Повече никога тази грешка - Тойота. Може да са биле номер 1 преди 5 години, ама сега не са! Някой да даде акъл какво може да и има на една Корола на 41 000 км, щом казват, че долу ходовата е идеална? Рейка, нещо по чупещия волан? Поразен съм от НЕ-КАЧЕСТВОТО на новият автомобил, койото до 20 000 км. си беше ИДЕАЛЕН! Нямам повече думи, само ще прочета съвети какво да правя, понеже е на 20 месеца и няма как да и взема и 2/3 от парите

Благодаря ти! Ама наистина е изнервящо да се купи нов автомобил и да ти тропа. Напиши точно какво да им кажа на тия в сервиза - рейка, каре? ЪЪЪ.... кое от каретата? Аз не разбирам много :) Като имаш подробна информация драсни. Ако я оправят ще съм много щастлив!
И забравих да те питам - това тропане влияе ли ми на стабилността на автомобила? Може ли да се случи някой фал? Или си е просто гадно, дразнещо тропане?
И забравих да те питам - това тропане влияе ли ми на стабилността на автомобила? Може ли да се случи някой фал? Или си е просто гадно, дразнещо тропане?
- slowtraveler
- Мнения: 6179
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Абе хора защо не вярвате на официалните сервизи (особено за гаранционен ремонт)....
Все пак там работят хора, които имат някакво понятие, практика, документация и точен инструмент.
Освен това виждат/чуват проблема на място и могат да пипнат механиката на място.
Според мен ако почнеш да даваш акъл на сервиза, на този етап само ще си навредиш.
А ти си в правото си да не приемеш автомобила, при условие, че сервиза не си е свършил работата.
Просто бъди настоятелен и в сервиза ще се оправят.
Имаме Корола хечбек 1.4 бензин 2005г~50000км и няма никакви проблеми по окачването, въпреки, че колегата я кара малко джелатски - ежедневно минава през трапове - черен път, пък и малко недовижда biggrin.gif
Затова си мисля, че проблема не е като цяло в модела на Тойота, а конкретно в твоя автомобил, което е поправимо
Все пак там работят хора, които имат някакво понятие, практика, документация и точен инструмент.
Освен това виждат/чуват проблема на място и могат да пипнат механиката на място.
Според мен ако почнеш да даваш акъл на сервиза, на този етап само ще си навредиш.
А ти си в правото си да не приемеш автомобила, при условие, че сервиза не си е свършил работата.
Просто бъди настоятелен и в сервиза ще се оправят.

Имаме Корола хечбек 1.4 бензин 2005г~50000км и няма никакви проблеми по окачването, въпреки, че колегата я кара малко джелатски - ежедневно минава през трапове - черен път, пък и малко недовижда biggrin.gif
Затова си мисля, че проблема не е като цяло в модела на Тойота, а конкретно в твоя автомобил, което е поправимо

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
[quote="Kiki"][quote="triforce"]Аз сбърках с Корола 2006-та от последните хечбеци, 1.4 дизел-автоматик ММТ. Тая кола е на 41 000 км., цялата и предница лопа, като мина през дупка, в Тойота Венци ми казват, че колата е наред, а пък аз имам чувството, че на някой завой ще ми остане волана в ръцете. Колата много шуми при 130 км/ч, какво да говорим за каране при по-висока скорост. Повече никога тази грешка - Тойота. Може да са биле номер 1 преди 5 години, ама сега не са! Някой да даде акъл какво може да и има на една Корола на 41 000 км, щом казват, че долу ходовата е идеална? Рейка, нещо по чупещия волан? Поразен съм от НЕ-КАЧЕСТВОТО на новият автомобил, койото до 20 000 км. си беше ИДЕАЛЕН! Нямам повече думи, само ще прочета съвети какво да правя, понеже е на 20 месеца и няма как да и взема и 2/3 от парите hmm.gif[/quote]Правиш много крайни изказвания! Заради едно чукане в преднецата, което щом не е сериозно ще излезе някоя смешка, ти изкара колата най-калпавата марка и оплю всички Тойоти! Мойта например е на 145 000км и нищо не чука и върви на пушка, а е произведена в периода, който ти отричаш! А не си ли помислял, че някой някъде може да е влязал в някоя дупка и сега за това да имаш проблеми. Но много по- лесно е да ругаеш и да плюеш![/quote]
Абе момче, каква дупка? От 23 000 км. до момента - 41 000 това тропане се увеличи двойно и два пъти по-яко увдя волана. Пък каква дупка, като само аз я карам? Плюя, защото има защо. Ето виж, че има и други с подобни проблеми. И да - съжалявам, че я взех. Как може нова кола с такова нещо mad.gif
Абе момче, каква дупка? От 23 000 км. до момента - 41 000 това тропане се увеличи двойно и два пъти по-яко увдя волана. Пък каква дупка, като само аз я карам? Плюя, защото има защо. Ето виж, че има и други с подобни проблеми. И да - съжалявам, че я взех. Как може нова кола с такова нещо mad.gif
Мдамммм.... вдига 200 на задна......
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Не се заяждайте кой крив, кой прав - и двамата имате право. Но в случая, тропането на колегата го има и не е от дупка или кофти шофьор. Има си го този проблем, но освен моята и на triforce досега в Тойота Пловдив не са имали такъв друг проблем. Вярвам им, защото имаме втора такава Тойота, която се кара от братовчед ми, а при него няма дори помен от такова тропане. Има го, но не е масов проблем, а по-рядък, защото наистина не е от карането, просто явно се случва на някои бройки. Но наистина малко крайно го казваш, че е буклук
Тоя форум заприлича на бойно поле - не е нужно да се караме и да се дразним. Има го проблема наистина, изолирани случаи са, така че не е изцяло марката виновна
Ще го оправят гаранционно, само да го хванем тук в Пловдив кое каре е
Тука майстора кара и чу, че има трополясване, но каза че е рано и ще го проверим след 2-3хил.км biggrin.gif Те 1500 вече ги минах, така че няма да е огромно чакането. А окачването на Королата си е наистина жулязно 




и аз имам същия проблем с тропането. ходих при един майстор по ходовата част, гледа струва..........всичко по ходовата част е ок ама пак си тропа. препераща ме той едни други "рейкаджиите" да не би оттам да е . отивам......те викат .....всичко е ок по ходовата само рейката е за ремонт......
ремонтираха я пичовете. аз доволен че вече няма да тропа щото няма от кво да е друго........и на първите павете......мммм да ра ду дам......пак си тропа.
вече не знам. ме4о кажи кво става с твойта.
ремонтираха я пичовете. аз доволен че вече няма да тропа щото няма от кво да е друго........и на първите павете......мммм да ра ду дам......пак си тропа.
вече не знам. ме4о кажи кво става с твойта.
Avensis D-4D, 2005, 116hp, TOYOTA
Yaris T Sport, 2003, 106hp, TOYOTA
Yaris T Sport, 2003, 106hp, TOYOTA
колеги мистериозното тропане при мене се откри от какво е - спирачките.
не съм голям разбирач, но ставало въпрос за притескателен механизам който се износва след време. теста дали е това е мн прост. като сте на павете и като тропа (се едно возите кашон с орехи) леко натискате спирачката. обира се луфта и спира да тропа.
майстора каза че няма никаква опастност така да се кара
това е от мене. дано да съм помогнал на някой с аналогичен на мой проблем
не съм голям разбирач, но ставало въпрос за притескателен механизам който се износва след време. теста дали е това е мн прост. като сте на павете и като тропа (се едно возите кашон с орехи) леко натискате спирачката. обира се луфта и спира да тропа.
майстора каза че няма никаква опастност така да се кара
това е от мене. дано да съм помогнал на някой с аналогичен на мой проблем
Avensis D-4D, 2005, 116hp, TOYOTA
Yaris T Sport, 2003, 106hp, TOYOTA
Yaris T Sport, 2003, 106hp, TOYOTA
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Ами в първия пост споменах, че при мен не само карето тропа, ами преди това и едни щифтове на предните и задните спирачки biggrin.gif Тях ги смених, но остана пак тропането, както другия колега каза
Щом си минал само със щифтове, значи си супер, нямаш проблема ни
Другата Корола беше и тя за щифтове - смениха ги и стана като нова
Радвам се, че проблема е по-рядък и го няма поне при теб biggrin.gif
P.S. Bass-e, павета може да няма, ама чакълени улички има навсякъде с това строителство laugh.gif Пак върши същата работа
"Хубави" улици бол laugh.gif



P.S. Bass-e, павета може да няма, ама чакълени улички има навсякъде с това строителство laugh.gif Пак върши същата работа


-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
По принцип така наречените "плаващи" спирачни апарати са с два щифта, които влизат в носача на апарата, в едни бронзови втулки, които се износват.Единственото решение е да смените втулките, но пък това е изключително трудно и не си заслужава мъката. biggrin.gif Какво ли не съм пробвал - от грес до топлоустойчив силикон, но нищо не помага. Майната му на тропането, важното е да са здрави маншончетата на водачите, защото влизат боклуци вътре, блокират апарата и става лошо.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта