Заслужава ли си Тойота?Мит ли е качеството на Тойота?

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор

Качеството на Тойота

КАЧЕСТВОТО Е МИТ
14
8%
КАЧЕСТВОТО НЕ Е МИТ
95
54%
КАЧЕСТВОТО НА СТАРИТЕ Е ОК, НО НОВИТЕ СА НЕКАЧЕСТВЕНИ
65
37%
КАЧЕСТВОТО НА НОВИТЕ Е ОК, НО СТАРИТЕ СА НЕКАЧЕСТВЕНИ
3
2%
 
Общо гласове: 177

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 07 Апр 2008 09:39

ami iavno malko sam se razglelil, no sega kat se kacha na kola bez HID-ta i pochvam da si napriagam ochite, ta si mislia che ima razlika. inache az za prichina si misleh da ne bi da e visochinata na djipa, da zaslepiava prednite koli kat spira blizo zad tiah, ili neshto ot toia rod. slojili sa praskachi za faroveto obache.

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6179
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 335 пъти
Получена  благодарност: 366 пъти

Мнение от slowtraveler » 07 Апр 2008 20:34

Vesko написа: Kakvo e predimstvoto nalupite? Osven che na niako koli zavivat farovete s volana, ama e znam tova dali ne moje da stane i bez lupi...
Ами предимството е, че можеш да направиш много по-точно 'отрязване' и насочване на лъча. При рефлекторните фарове (тея дето не са със 'нарязване' на стъклото преди рефлектора) лъча се получава от формата на рефлектора с известно приближение и има странични отблясъци във всички посоки- пробвай да спреш близо до стена и ще видиш на къси светлини какви спирали (вярно, че са малки и са различни за всеки фар) ще почне да ти 'рисува' лъча в горния сектор.
Докато при 'лупите' рефлектора оформя насочен сноп, който просто се 'отрязва' от една ламаринка вътре във фара и физически няма как да даде отблясъци (който е учил интерференция и дифракция на светлината му е ясно защо са тея красиви разцветки по ръба на отрязания лъч biggrin.gif ).
Аз също ще избера следващата си кола задължително с HID.
Всичките нерегулирани фарове са неприятни и за каращия и за насрещните коли, но просто HID са по-забележими в такива случаи, защото отдават много повече светлина.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

triforce
Мнения: 19
Регистриран на: 04 Дек 2007 23:39
Местоположение: Казанлък
Обратна връзка:

Мнение от triforce » 21 Авг 2008 14:05

Аз сбърках с Корола 2006-та от последните хечбеци, 1.4 дизел-автоматик ММТ. Тая кола е на 41 000 км., цялата и предница лопа, като мина през дупка, в Тойота Венци ми казват, че колата е наред, а пък аз имам чувството, че на някой завой ще ми остане волана в ръцете. Колата много шуми при 130 км/ч, какво да говорим за каране при по-висока скорост. Повече никога тази грешка - Тойота. Може да са биле номер 1 преди 5 години, ама сега не са! Някой да даде акъл какво може да и има на една Корола на 41 000 км, щом казват, че долу ходовата е идеална? Рейка, нещо по чупещия волан? Поразен съм от НЕ-КАЧЕСТВОТО на новият автомобил, койото до 20 000 км. си беше ИДЕАЛЕН! Нямам повече думи, само ще прочета съвети какво да правя, понеже е на 20 месеца и няма как да и взема и 2/3 от парите hmm.gif

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 22 Авг 2008 17:10

triforce написа:Аз сбърках с Корола 2006-та от последните хечбеци, 1.4 дизел-автоматик ММТ. Тая кола е на 41 000 км., цялата и предница лопа, като мина през дупка, в Тойота Венци ми казват, че колата е наред, а пък аз имам чувството, че на някой завой ще ми остане волана в ръцете. Колата много шуми при 130 км/ч, какво да говорим за каране при по-висока скорост. Повече никога тази грешка - Тойота. Може да са биле номер 1 преди 5 години, ама сега не са! Някой да даде акъл какво може да и има на една Корола на 41 000 км, щом казват, че долу ходовата е идеална? Рейка, нещо по чупещия волан? Поразен съм от НЕ-КАЧЕСТВОТО на новият автомобил, койото до 20 000 км. си беше ИДЕАЛЕН! Нямам повече думи, само ще прочета съвети какво да правя, понеже е на 20 месеца и няма как да и взема и 2/3 от парите hmm.gif
Правиш много крайни изказвания! Заради едно чукане в преднецата, което щом не е сериозно ще излезе някоя смешка, ти изкара колата най-калпавата марка и оплю всички Тойоти! Мойта например е на 145 000км и нищо не чука и върви на пушка, а е произведена в периода, който ти отричаш! А не си ли помислял, че някой някъде може да е влязал в някоя дупка и сега за това да имаш проблеми. Но много по- лесно е да ругаеш и да плюеш!

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 23 Авг 2008 01:22

triforce написа:Аз сбърках с Корола 2006-та от последните хечбеци, 1.4 дизел-автоматик ММТ. Тая кола е на 41 000 км., цялата и предница лопа, като мина през дупка, в Тойота Венци ми казват, че колата е наред, а пък аз имам чувството, че на някой завой ще ми остане волана в ръцете. Колата много шуми при 130 км/ч, какво да говорим за каране при по-висока скорост. Повече никога тази грешка - Тойота. Може да са биле номер 1 преди 5 години, ама сега не са! Някой да даде акъл какво може да и има на една Корола на 41 000 км, щом казват, че долу ходовата е идеална? Рейка, нещо по чупещия волан? Поразен съм от НЕ-КАЧЕСТВОТО на новият автомобил, койото до 20 000 км. си беше ИДЕАЛЕН! Нямам повече думи, само ще прочета съвети какво да правя, понеже е на 20 месеца и няма как да и взема и 2/3 от парите hmm.gif
Аз съм със същата, вече е на 62+++км и наистина има това чукане, особено при по-завъртян волан и слизане или качване по бордюри. Окачването и аз мога да ти кажа, че наистина е перфектно! Влезнах с майстора на Тойота под мойта и просто няма грешка! Всички тампони, всички носачи, шарнири - всичко е бетон, но тропането го има. Причината е в рейката, ама забравих вече май казаха, че е от едно от каретата, но трябва да се доразбие повечко, че да се останови по-точно! В тойота Пловдив вече поръчаха целия прът е като мина още 1000-1500км ще ходя при тях да го оправяме. Те са две мисля ми казаха - горно и долно, но при моято на 62 и кусур км още не може точно да се уточни. Но там е проблема ти biggrin.gif Другото, което потропваше - едни пластини на 4-те спирачни апарата - Тойота ми ги смениха с нови и на 4-те гуми и поотихна, но глухото тропане, дет все едно ще откачиш волана си остана. Само това са кусурите, та направо отивай при твоя дилър и му казвай да сменя тия неща наред. Щом разбера долно или горно ще ти кажа, но няма гаранция, че ще е същото при теб...Макар че би трябвало да е същото biggrin.gif Ако ти се правят на интересни, идвай до Пловдив и аз ще ги инструктирам, че проблема е същия, да го оправят :thumbsup: Не се отчайвай, колата иначе си пушка - върви супер и гори малко biggrin.gif

triforce
Мнения: 19
Регистриран на: 04 Дек 2007 23:39
Местоположение: Казанлък
Обратна връзка:

Мнение от triforce » 25 Авг 2008 08:28

Благодаря ти! Ама наистина е изнервящо да се купи нов автомобил и да ти тропа. Напиши точно какво да им кажа на тия в сервиза - рейка, каре? ЪЪЪ.... кое от каретата? Аз не разбирам много :) Като имаш подробна информация драсни. Ако я оправят ще съм много щастлив!
И забравих да те питам - това тропане влияе ли ми на стабилността на автомобила? Може ли да се случи някой фал? Или си е просто гадно, дразнещо тропане?

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6179
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 335 пъти
Получена  благодарност: 366 пъти

Мнение от slowtraveler » 25 Авг 2008 10:20

Абе хора защо не вярвате на официалните сервизи (особено за гаранционен ремонт)....
Все пак там работят хора, които имат някакво понятие, практика, документация и точен инструмент.
Освен това виждат/чуват проблема на място и могат да пипнат механиката на място.

Според мен ако почнеш да даваш акъл на сервиза, на този етап само ще си навредиш.
А ти си в правото си да не приемеш автомобила, при условие, че сервиза не си е свършил работата.
Просто бъди настоятелен и в сервиза ще се оправят. :thumbsup:
Имаме Корола хечбек 1.4 бензин 2005г~50000км и няма никакви проблеми по окачването, въпреки, че колегата я кара малко джелатски - ежедневно минава през трапове - черен път, пък и малко недовижда biggrin.gif
Затова си мисля, че проблема не е като цяло в модела на Тойота, а конкретно в твоя автомобил, което е поправимо :thumbsup:
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

triforce
Мнения: 19
Регистриран на: 04 Дек 2007 23:39
Местоположение: Казанлък
Обратна връзка:

Мнение от triforce » 25 Авг 2008 10:59

Ще изчакам колегата от Пловдив да видим какво ще стане. Тя колата има гаранция до Декември 2009-та година, тъй че имам време и да почета и да им полазя по нервните клетки cool.gif

triforce
Мнения: 19
Регистриран на: 04 Дек 2007 23:39
Местоположение: Казанлък
Обратна връзка:

Мнение от triforce » 26 Авг 2008 16:27

[quote="Kiki"][quote="triforce"]Аз сбърках с Корола 2006-та от последните хечбеци, 1.4 дизел-автоматик ММТ. Тая кола е на 41 000 км., цялата и предница лопа, като мина през дупка, в Тойота Венци ми казват, че колата е наред, а пък аз имам чувството, че на някой завой ще ми остане волана в ръцете. Колата много шуми при 130 км/ч, какво да говорим за каране при по-висока скорост. Повече никога тази грешка - Тойота. Може да са биле номер 1 преди 5 години, ама сега не са! Някой да даде акъл какво може да и има на една Корола на 41 000 км, щом казват, че долу ходовата е идеална? Рейка, нещо по чупещия волан? Поразен съм от НЕ-КАЧЕСТВОТО на новият автомобил, койото до 20 000 км. си беше ИДЕАЛЕН! Нямам повече думи, само ще прочета съвети какво да правя, понеже е на 20 месеца и няма как да и взема и 2/3 от парите hmm.gif[/quote]Правиш много крайни изказвания! Заради едно чукане в преднецата, което щом не е сериозно ще излезе някоя смешка, ти изкара колата най-калпавата марка и оплю всички Тойоти! Мойта например е на 145 000км и нищо не чука и върви на пушка, а е произведена в периода, който ти отричаш! А не си ли помислял, че някой някъде може да е влязал в някоя дупка и сега за това да имаш проблеми. Но много по- лесно е да ругаеш и да плюеш![/quote]
Абе момче, каква дупка? От 23 000 км. до момента - 41 000 това тропане се увеличи двойно и два пъти по-яко увдя волана. Пък каква дупка, като само аз я карам? Плюя, защото има защо. Ето виж, че има и други с подобни проблеми. И да - съжалявам, че я взех. Как може нова кола с такова нещо mad.gif
Мдамммм.... вдига 200 на задна......

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 26 Авг 2008 16:36

Не се заяждайте кой крив, кой прав - и двамата имате право. Но в случая, тропането на колегата го има и не е от дупка или кофти шофьор. Има си го този проблем, но освен моята и на triforce досега в Тойота Пловдив не са имали такъв друг проблем. Вярвам им, защото имаме втора такава Тойота, която се кара от братовчед ми, а при него няма дори помен от такова тропане. Има го, но не е масов проблем, а по-рядък, защото наистина не е от карането, просто явно се случва на някои бройки. Но наистина малко крайно го казваш, че е буклук wink.gif Тоя форум заприлича на бойно поле - не е нужно да се караме и да се дразним. Има го проблема наистина, изолирани случаи са, така че не е изцяло марката виновна :thumbsup: Ще го оправят гаранционно, само да го хванем тук в Пловдив кое каре е happy.gif Тука майстора кара и чу, че има трополясване, но каза че е рано и ще го проверим след 2-3хил.км biggrin.gif Те 1500 вече ги минах, така че няма да е огромно чакането. А окачването на Королата си е наистина жулязно :thumbsup:

Аватар
ivobox
Мнения: 296
Регистриран на: 14 Ное 2007 21:43
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от ivobox » 26 Авг 2008 19:54

и аз имам същия проблем с тропането. ходих при един майстор по ходовата част, гледа струва..........всичко по ходовата част е ок ама пак си тропа. препераща ме той едни други "рейкаджиите" да не би оттам да е . отивам......те викат .....всичко е ок по ходовата само рейката е за ремонт......
ремонтираха я пичовете. аз доволен че вече няма да тропа щото няма от кво да е друго........и на първите павете......мммм да ра ду дам......пак си тропа.
вече не знам. ме4о кажи кво става с твойта.
Avensis D-4D, 2005, 116hp, TOYOTA
Yaris T Sport, 2003, 106hp, TOYOTA

Аватар
ivobox
Мнения: 296
Регистриран на: 14 Ное 2007 21:43
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от ivobox » 27 Авг 2008 23:27

колеги мистериозното тропане при мене се откри от какво е - спирачките.
не съм голям разбирач, но ставало въпрос за притескателен механизам който се износва след време. теста дали е това е мн прост. като сте на павете и като тропа (се едно возите кашон с орехи) леко натискате спирачката. обира се луфта и спира да тропа.
майстора каза че няма никаква опастност така да се кара
това е от мене. дано да съм помогнал на някой с аналогичен на мой проблем
Avensis D-4D, 2005, 116hp, TOYOTA
Yaris T Sport, 2003, 106hp, TOYOTA

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 28 Авг 2008 00:47

Е как може да си толкова безотговорен ???? Правиш ли сметка , че не навсякъде в БГ има павета ????
biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif laugh.gif tongue.gif tongue.gif
:thumbsup:

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 28 Авг 2008 03:13

Ами в първия пост споменах, че при мен не само карето тропа, ами преди това и едни щифтове на предните и задните спирачки biggrin.gif Тях ги смених, но остана пак тропането, както другия колега каза wink.gif Щом си минал само със щифтове, значи си супер, нямаш проблема ни happy.gif Другата Корола беше и тя за щифтове - смениха ги и стана като нова :thumbsup: Радвам се, че проблема е по-рядък и го няма поне при теб biggrin.gif

P.S. Bass-e, павета може да няма, ама чакълени улички има навсякъде с това строителство laugh.gif Пак върши същата работа tongue.gif :whistle: "Хубави" улици бол laugh.gif

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 28 Авг 2008 09:06

По принцип така наречените "плаващи" спирачни апарати са с два щифта, които влизат в носача на апарата, в едни бронзови втулки, които се износват.Единственото решение е да смените втулките, но пък това е изключително трудно и не си заслужава мъката. biggrin.gif Какво ли не съм пробвал - от грес до топлоустойчив силикон, но нищо не помага. Майната му на тропането, важното е да са здрави маншончетата на водачите, защото влизат боклуци вътре, блокират апарата и става лошо.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] и 5 госта