Въпрос

bobby
Мнения: 1
Регистриран на: 11 Яну 2008 15:23

Въпрос

Мнение от bobby » 11 Яну 2008 15:34

unsure.gif unsure.gif :help: :help: Възможно ли е да се премести волан на автомобил с десен волан?!?!?!?

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Re: Въпрос

Мнение от diver » 11 Яну 2008 19:29

bobby написа:unsure.gif unsure.gif :help: :help: Възможно ли е да се премести волан на автомобил с десен волан?!?!?!?
възможно и скъпо :censored: :censored: :censored:
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
Aleksandar
Мнения: 251
Регистриран на: 26 Авг 2007 09:35
Местоположение: Sofia

Мнение от Aleksandar » 11 Яну 2008 20:34

Okolo 1000lv po sluhove
Toyota Avensis AT221 7A-FE

Аватар
Xeku
Мнения: 1396
Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Xeku » 11 Яну 2008 22:27

...и то само ако колата има еквивалент с ляв волан, иначе ако насаждаш табло от друг модел, ще си личи и то много!

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 12 Яну 2008 09:50

Aleksandar написа:Okolo 1000lv po sluhove
За кое?! Щото аз чувам за едни > 2000лв...
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
Aleksandar
Мнения: 251
Регистриран на: 26 Авг 2007 09:35
Местоположение: Sofia

Мнение от Aleksandar » 12 Яну 2008 12:03

Казаха ми че някъде във Варна сменяли за около 1000лв. Ако някой се интересува мога да питам
Toyota Avensis AT221 7A-FE

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 12 Яну 2008 14:13

Aleksandar написа:Казаха ми че някъде във Варна сменяли за около 1000лв. Ако някой се интересува мога да питам
твърда цена, може да ти обяви някой само за работата....при мен частите необходими за конверсията се оказаха:

рейка.
магарето което държи рейката и двигателя
конзолата на кормилния прът. (до сега не съм мислил за лоста за мигачите и захвата му от другата страна)
конзолата на таблото.
таблото.
централното парно заедно с вентилатора и пласмасите.
файрлола
планки за захват на педалите.
чистачките.


още не съм стигнал до окабелването,но снощи в мануала открих че буксите на километража за обратно наредени и имат разлики-и това за сега избягвам да го мисля...

така погледнато- не може необходимите ти части да са еднакви и за лексус ,за авенсис и за по стара корола за да чуваш слухове за цялостна цена,,,,,си мисля..

предполагам при моя модел е възможно най не-универсалния начин.

проблем две,,,от хидравлична дясна рейка-благодарение на готовността на колегата белчинов-споделил своето мазе и запаси- открих механична лява рейка..
кормилния прът за хидравличната е по къс и с по широк захват...но това е по персонално.

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 12 Яну 2008 16:48

тайно подозирам, че подвеждане на скорости, хидравлична помпа, рейка, чаркалака свързан със спирачките и съединителя, също са различни, та цената от 1000лв дори само за труд ми малее...., щото на едно скапано ауди, само за смяна на радиаточето на парното (сваля се цялото табло) искат горе долу толкоз....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 12 Яну 2008 17:06

diver написа:тайно подозирам, че подвеждане на скорости, хидравлична помпа, рейка, чаркалака свързан със спирачките и съединителя, също са различни, та цената от 1000лв дори само за труд ми малее...., щото на едно скапано ауди, само за смяна на радиаточето на парното (сваля се цялото табло) искат горе долу толкоз....
скоростите едва ли,,,мисля че съединител и спирачки са еднакри и е универсално,,но тръбопроводите естествено трябва да се преправят,,,друг е въпроса ако там където дойдат помпите има нещо--казанче или нещоо подобно,,то трябва да се махне,,

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 12 Яну 2008 17:14

rudolf написа:
diver написа:тайно подозирам, че подвеждане на скорости, хидравлична помпа, рейка, чаркалака свързан със спирачките и съединителя, също са различни, та цената от 1000лв дори само за труд ми малее...., щото на едно скапано ауди, само за смяна на радиаточето на парното (сваля се цялото табло) искат горе долу толкоз....
скоростите едва ли,,,мисля че съединител и спирачки са еднакри и е универсално,,но тръбопроводите естествено трябва да се преправят,,,друг е въпроса ако там където дойдат помпите има нещо--казанче или нещоо подобно,,то трябва да се махне,,
Човек, представи си дръжката на лявата и дясната врата. Според теб еднакви ли са?! Сега си представи буталото на съединителя примерно, според теб отляво и отдясно дали ще е еднакво?! Дали пътя на жилото ще мине от там дет трябва или?! Представи си сега всички казанчета за парно със съответните тръби и кривки дет трябва да обърнеш...не че е невъзможно, но нещата са доста по-сложни, от това да смениш само таблото и кабелите по него....За скоростите, може да си ги оставиш да са наопаки...кво толкоз....1000лв е много далеч от най-оптимистичната прогноза, ако не говорим за жигула разбира се, щото имаше навремето едни за Австралия с обратен геврек.....Интересувал съм се за лагуна и Мерцедес 124 дет са коли под път и надпът, та цените бяха > 2000лв. За нещо по-екзотично не ми се мисли....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

vlad0
Мнения: 26
Регистриран на: 02 Яну 2008 17:46

Мнение от vlad0 » 12 Яну 2008 18:02

колата ако не струва 50-60 хиляди лева от гледна точка на процентно отношение (3-4%)не си заслужава разправията, мъките и парите

Имам приятел, който кара с десен волан и каза, че е свикнал за по-малко от седмица :whistle:

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 12 Яну 2008 20:19

diver написа:....За скоростите, може да си ги оставиш да са наопаки...кво толкоз....1000лв е много далеч от най-оптимистичната прогноза...
Какво искаш да кажеш с това 'наопаки'. Скоростите са абсолютно еднакви, не са огледални. Както и всичко друго, не е огледално, а само е преместено от дясно в ляво. Прав си за пътя на жила, тръбички и маркучи, но самите апарати - климатици, радиатори, спирачни помпи, ABS, сервоусилватели и т.н. са еднакви, сами преместени. Най-съществени различия може да има в седалките (степените на регулиране), вратите (бутони или копчета), кормилната уредба - тя и таблото са най трудоемки.
Голяма играчка е и vlad0 е прав че не си заслужава за по-евтина кола. Но за нещо уникално, което се прави само с десен волан(JDM) като Скайлайн или Легнум e единствения начин. Аз лично карам с десен волан, но във Великобритания. Лесно се свиква, но съм против карането на такава кола в континентална Европа. Просто е безотговорно.

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 15 Яну 2008 14:44

diver написа:
rudolf написа:
diver написа:тайно подозирам, че подвеждане на скорости, хидравлична помпа, рейка, чаркалака свързан със спирачките и съединителя, също са различни, та цената от 1000лв дори само за труд ми малее...., щото на едно скапано ауди, само за смяна на радиаточето на парното (сваля се цялото табло) искат горе долу толкоз....
скоростите едва ли,,,мисля че съединител и спирачки са еднакри и е универсално,,но тръбопроводите естествено трябва да се преправят,,,друг е въпроса ако там където дойдат помпите има нещо--казанче или нещоо подобно,,то трябва да се махне,,
Човек, представи си дръжката на лявата и дясната врата. Според теб еднакви ли са?! Сега си представи буталото на съединителя примерно, според теб отляво и отдясно дали ще е еднакво?! Дали пътя на жилото ще мине от там дет трябва или?! Представи си сега всички казанчета за парно със съответните тръби и кривки дет трябва да обърнеш...не че е невъзможно, но нещата са доста по-сложни, от това да смениш само таблото и кабелите по него....За скоростите, може да си ги оставиш да са наопаки...кво толкоз....1000лв е много далеч от най-оптимистичната прогноза, ако не говорим за жигула разбира се, щото имаше навремето едни за Австралия с обратен геврек.....Интересувал съм се за лагуна и Мерцедес 124 дет са коли под път и надпът, та цените бяха > 2000лв. За нещо по-екзотично не ми се мисли....
и двете ми брави на вратите са с ключалка.и се заключват и от вътре,,може при мен да има сменяна брава преди това..,но дори и да не са--централното решава проблема,,
,,буталото на съединителя е еднакво,,незнам как си го представяш различно...обратно може да бъде само ако искаш да го монтираш с капачката на резервоара надоло--но трудно ще доливаш течност rolleyes.gif
.скоростите винаги са еднакви,,

а за другото погледни по горния ми пост,,с необходимите ми неща....засега dry.gif ..не аз съм този който твърди че 1000 лева стигат,,барабар с почерпките..

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 15 Яну 2008 14:57

vlad0 написа:колата ако не струва 50-60 хиляди лева от гледна точка на процентно отношение (3-4%)не си заслужава разправията, мъките и парите

Имам приятел, който кара с десен волан и каза, че е свикнал за по-малко от седмица :whistle:
аз свикнах за 1-2 дни,но,беше автоматик - и незнам ако скоростите бяха отляво,,,а и така и не свикнах с задно успоредно паркиране

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Semrush [Bot] и 7 госта