



възможно и скъпоbobby написа:![]()
![]()
![]()
Възможно ли е да се премести волан на автомобил с десен волан?!?!?!?
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
твърда цена, може да ти обяви някой само за работата....при мен частите необходими за конверсията се оказаха:Aleksandar написа:Казаха ми че някъде във Варна сменяли за около 1000лв. Ако някой се интересува мога да питам
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
скоростите едва ли,,,мисля че съединител и спирачки са еднакри и е универсално,,но тръбопроводите естествено трябва да се преправят,,,друг е въпроса ако там където дойдат помпите има нещо--казанче или нещоо подобно,,то трябва да се махне,,diver написа:тайно подозирам, че подвеждане на скорости, хидравлична помпа, рейка, чаркалака свързан със спирачките и съединителя, също са различни, та цената от 1000лв дори само за труд ми малее...., щото на едно скапано ауди, само за смяна на радиаточето на парното (сваля се цялото табло) искат горе долу толкоз....
Човек, представи си дръжката на лявата и дясната врата. Според теб еднакви ли са?! Сега си представи буталото на съединителя примерно, според теб отляво и отдясно дали ще е еднакво?! Дали пътя на жилото ще мине от там дет трябва или?! Представи си сега всички казанчета за парно със съответните тръби и кривки дет трябва да обърнеш...не че е невъзможно, но нещата са доста по-сложни, от това да смениш само таблото и кабелите по него....За скоростите, може да си ги оставиш да са наопаки...кво толкоз....1000лв е много далеч от най-оптимистичната прогноза, ако не говорим за жигула разбира се, щото имаше навремето едни за Австралия с обратен геврек.....Интересувал съм се за лагуна и Мерцедес 124 дет са коли под път и надпът, та цените бяха > 2000лв. За нещо по-екзотично не ми се мисли....rudolf написа:скоростите едва ли,,,мисля че съединител и спирачки са еднакри и е универсално,,но тръбопроводите естествено трябва да се преправят,,,друг е въпроса ако там където дойдат помпите има нещо--казанче или нещоо подобно,,то трябва да се махне,,diver написа:тайно подозирам, че подвеждане на скорости, хидравлична помпа, рейка, чаркалака свързан със спирачките и съединителя, също са различни, та цената от 1000лв дори само за труд ми малее...., щото на едно скапано ауди, само за смяна на радиаточето на парното (сваля се цялото табло) искат горе долу толкоз....
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Какво искаш да кажеш с това 'наопаки'. Скоростите са абсолютно еднакви, не са огледални. Както и всичко друго, не е огледално, а само е преместено от дясно в ляво. Прав си за пътя на жила, тръбички и маркучи, но самите апарати - климатици, радиатори, спирачни помпи, ABS, сервоусилватели и т.н. са еднакви, сами преместени. Най-съществени различия може да има в седалките (степените на регулиране), вратите (бутони или копчета), кормилната уредба - тя и таблото са най трудоемки.diver написа:....За скоростите, може да си ги оставиш да са наопаки...кво толкоз....1000лв е много далеч от най-оптимистичната прогноза...
и двете ми брави на вратите са с ключалка.и се заключват и от вътре,,може при мен да има сменяна брава преди това..,но дори и да не са--централното решава проблема,,diver написа:Човек, представи си дръжката на лявата и дясната врата. Според теб еднакви ли са?! Сега си представи буталото на съединителя примерно, според теб отляво и отдясно дали ще е еднакво?! Дали пътя на жилото ще мине от там дет трябва или?! Представи си сега всички казанчета за парно със съответните тръби и кривки дет трябва да обърнеш...не че е невъзможно, но нещата са доста по-сложни, от това да смениш само таблото и кабелите по него....За скоростите, може да си ги оставиш да са наопаки...кво толкоз....1000лв е много далеч от най-оптимистичната прогноза, ако не говорим за жигула разбира се, щото имаше навремето едни за Австралия с обратен геврек.....Интересувал съм се за лагуна и Мерцедес 124 дет са коли под път и надпът, та цените бяха > 2000лв. За нещо по-екзотично не ми се мисли....rudolf написа:скоростите едва ли,,,мисля че съединител и спирачки са еднакри и е универсално,,но тръбопроводите естествено трябва да се преправят,,,друг е въпроса ако там където дойдат помпите има нещо--казанче или нещоо подобно,,то трябва да се махне,,diver написа:тайно подозирам, че подвеждане на скорости, хидравлична помпа, рейка, чаркалака свързан със спирачките и съединителя, също са различни, та цената от 1000лв дори само за труд ми малее...., щото на едно скапано ауди, само за смяна на радиаточето на парното (сваля се цялото табло) искат горе долу толкоз....
аз свикнах за 1-2 дни,но,беше автоматик - и незнам ако скоростите бяха отляво,,,а и така и не свикнах с задно успоредно паркиранеvlad0 написа:колата ако не струва 50-60 хиляди лева от гледна точка на процентно отношение (3-4%)не си заслужава разправията, мъките и парите
Имам приятел, който кара с десен волан и каза, че е свикнал за по-малко от седмица
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 4 госта