Електрически коли, но Не от TOYOTA
- zorbata
- Мнения: 450
- Регистриран на: 11 Юни 2024 19:15
- Местоположение: София
- Автомобил: RAV4 GR PHEV
- Благодарил/а: 64 пъти
- Получена благодарност: 102 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Пак се отплеснахте!
п.п. не напразно се нарича - трансформаторно масло!
п.п. не напразно се нарича - трансформаторно масло!
caryЦар
-
- Мнения: 5847
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 33 пъти
- Получена благодарност: 196 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Може скоро да започне да се нарича и масло за ел автомобили, както и масло за мощни зарядни станции.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- BOz
- Мнения: 4611
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 229 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Днес успях да вляза за първи път в 7-те с разход от 7.9.

Бях я оставил за 9 дни да почива докато почиваме и ние.
През първите 2 дни поддържането на заряда си е на всеки 4 часа. След това е точно веднъж на 24 часа:
Бях в Хюндай. Говорих с техник, който отрече да има такава възможност. Нямам достъп до оригинална диагностика, за да го потвърдя лично.
Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 2206
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Мой познат го прави при хакер, който се занимава с чипове и такива неща. От него знам, че разполага с платени оригинални програми на много марки. В Люлин е някъде. Официалните освен филтри и масла друго не могат да извършват. Не, че последните не са под въпрос колко са адекватни...
- BOz
- Мнения: 4611
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 229 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
От досегашните зареждания при 230 волта и 10 ампера, излиза обща загуба между 19% и 21%. Средно около 20%.
Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

- Filbor
- Мнения: 1158
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 16 пъти
- Получена благодарност: 45 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Нулирах го след тунела Траянови врата в посока Пловдив. Бях със 110 км/ч и по нанадолнището моментния разход беше отрицателен. Въпреки това средната стойност (след чертите --.-) започна да показва стойности между 3.4 и 4 кВч/100км.
08.2014 - 11.2021
11.2021 - <Днес>
- BOz
- Мнения: 4611
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 229 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Странно защо показва положителна стойност, а не поне 0/100
Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

- slowtraveler
- Мнения: 6465
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 384 пъти
- Получена благодарност: 412 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Вероятно защото колата все пак черпи някаква енергия, която не може да се компенсира изцяло от регенерирана енергия (иначе колата би намалявала скоростта прекалено интензивно по надолнището)..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- BOz
- Мнения: 4611
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 229 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Ако спускаш "по инерция" и колата регенерира някаква енергия, със сигурност ще е повече от консумацията на колата.
Ако да кажем с климатик, който е в режим на поддържане на температурата, общата мощност не надхвърля 1 кВт. А тази регенерираща енергия е далеч от интензивно намаляване.
Като пример - ако си караш колата със 60 на 5-та скорост и отпуснеш педала на газта по равно, усещането за намаляване генерира около 5-7 кВт енергия. А това нито е интензивно, нито и при спускане. Ако спускаш Вакарел със 100 и зададеш да поддържа тази скорост, генерира над 15 кВт. За усещане на интензивно (не голямо) намаляване по нанадолнище, си отиваш на десетки киловата.
Ако да кажем с климатик, който е в режим на поддържане на температурата, общата мощност не надхвърля 1 кВт. А тази регенерираща енергия е далеч от интензивно намаляване.
Като пример - ако си караш колата със 60 на 5-та скорост и отпуснеш педала на газта по равно, усещането за намаляване генерира около 5-7 кВт енергия. А това нито е интензивно, нито и при спускане. Ако спускаш Вакарел със 100 и зададеш да поддържа тази скорост, генерира над 15 кВт. За усещане на интензивно (не голямо) намаляване по нанадолнище, си отиваш на десетки киловата.
- Filbor
- Мнения: 1158
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 16 пъти
- Получена благодарност: 45 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Може да има и козметичен дефект и борд компютъра да не отчита правилно. И са си казали, че много малка бройка шофьори ще обърнат внимание и заради това няма да се оправя
Ето един пример: Ако външната температура падне до +3 градуса ще излезе съобщение за възможност от заледяване. Е да, ама сме зимата и навън е минус 4 градуса. Тръгвам с колата и нямам никакво предупреждение. Такава е температура по целия път. Но влизам в тунел. Явно температурата започва да се покачва и хоп стана -3 градуса и ето съобщението за заледяване излиза
. После излизам от тунела пак -4. След това бях паркирал навън за малко, където си остава -4 и после тръгнах да си влизам в гаража. Докато паркирам стига пак -3 градуса и ... бам - пак същото съобщение 
Следователно горната ситуация може да са реално отрицателните показания, но без минуса пред цифрите

Ето един пример: Ако външната температура падне до +3 градуса ще излезе съобщение за възможност от заледяване. Е да, ама сме зимата и навън е минус 4 градуса. Тръгвам с колата и нямам никакво предупреждение. Такава е температура по целия път. Но влизам в тунел. Явно температурата започва да се покачва и хоп стана -3 градуса и ето съобщението за заледяване излиза


Следователно горната ситуация може да са реално отрицателните показания, но без минуса пред цифрите

08.2014 - 11.2021
11.2021 - <Днес>
- mapamop
- Мнения: 5438
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 174 пъти
- Получена благодарност: 654 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Дъртия допотопен Авенсис на диагностика, според ELM327 си подава разни моментни разходи от рода на примерно 1.8/100 до 3.1-3.3/100 които бордкомпютъра са си директни нули. Май най-малката стойност за моментен разход да беше или 3.3 или 3.5 на дисплея, но със сигурност не видях 3.0/100км Мисля че не е изключено и тук да са спестили от "цифрова изчислителна мощ" и да му идват много данните, или просто логиката - било кабелна или изчислителна да не позволява да ти ги сметне брояча. Знам че има 20 години, 3 планини и 4 морета разлика между Авенсиса и Кона-та.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Тц...тц...тц...
--
Тц...тц...тц...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта