Труден старт при минусови температури Avensis 2.0 D4D
Труден старт при минусови температури Avensis 2.0 D4D
Здавейте колеги, надявам се някой да сподели мнение за моя проблем. Колата е Авенсис 2.0 D4D 116 к.с. при много студено време пали трудно, като казвам трудно означава, че въртя повече от необходимото и като припали и подавам газ и задържам стартера още 3-4 сек. примерно, защото инак гасне. Когато е около 0 или малко от горе градуса пали значително по лесно, лятото го нямам тоя проблем. Свещите са ми нови.Горивния филтър и той(горе-долу), ползвам добавка на Castrol. Не смятам, че нафтата е замръзнала или нещо от сорта.
MODEDIT Akima
ThreadName
MODEDIT Akima
ThreadName
Re: Труден старт при минусови температури Avensis 2.0 D4D
Здравей колега,
това нов горе-долу за горивния филтър какво ще рече?
Каква добавка слагаш на Castrol и от колко време?
Иначе след като запалиш колата равномерна ли е работата на двигателя? Някакви странични звуци или причуквания?
ЕГР клапана чистил ли си го?
това нов горе-долу за горивния филтър какво ще рече?
Каква добавка слагаш на Castrol и от колко време?
Иначе след като запалиш колата равномерна ли е работата на двигателя? Някакви странични звуци или причуквания?
ЕГР клапана чистил ли си го?
Последно промяна от alexsv_17 на 13 Яну 2015 18:40, променено общо 1 път.
Re: Труден старт при минусови температури Avensis 2.0 D4D
За горивния предполагам ме питаш, ами на около 20хил. е, но ако е от него щеше и на топло време да го прави или пък миналата зима. Когато запали не работеше равномерно, но след като смених свещите е ок, заработва си добре. Относно egr-a почистен е, а и не беше зацапан. добавката на кастрол е тди мисля, разфасофката е за 250 л. дизел. от около 100л 

- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Re: Труден старт при минусови температури Avensis 2.0 D4D
колега нов горивен филтър на 20к,достатъчно е само един път да сложиш калпава нафта с повече парафин и филтъра от нов става за боклука,защото парафина запушва порите на филтърната хартия.при по-ниски температури не пропуска достатъчно гориво е резултата.
смени го с нов и виж ефекта,внимавай къде зареждаш също.
аз на рава си мислех да го сменям според плана на 60к,ама как да стане като си идвам поне 2 пъти годишно до бг и там му се разказва играта.най-добре всяка година в началото на зимата нов!
смени го с нов и виж ефекта,внимавай къде зареждаш също.
аз на рава си мислех да го сменям според плана на 60к,ама как да стане като си идвам поне 2 пъти годишно до бг и там му се разказва играта.най-добре всяка година в началото на зимата нов!

-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Re: Труден старт при минусови температури Avensis 2.0 D4D
Аз имам същия Авенсис. Проблема може да е и в дюзите. Ниско налягане на помпата. Изгорели подгревните свещи. Ако свещите са много зле ще ти даде грешка, но трябва да са поне 2 не работещи напълно. Чак тогава хваща кофти ток и дава грешка. Ако работят, но бавно, няма грешка, но няма и подгрев. Подгревните свещи се проверяват най сигурно като се вържат за акумулатор. Филтъра се сменя, а останалите неща на диагностика. Най лесното за проверка са филтъра и свещите. Едни свещи са по 30лв бройката. Филтър колкото намериш.ако обаче не си сменял свещи никога шанса да са заминали е доста голям, защото тези коли вече са поне на минимум 7 години, а може и на 12.
Re: Труден старт при минусови температури Avensis 2.0 D4D
baba_metca написа:Аз имам същия Авенсис. Проблема може да е и в дюзите. Ниско налягане на помпата. Изгорели подгревните свещи. Ако свещите са много зле ще ти даде грешка, но трябва да са поне 2 не работещи напълно. Чак тогава хваща кофти ток и дава грешка. Ако работят, но бавно, няма грешка, но няма и подгрев. Подгревните свещи се проверяват най сигурно като се вържат за акумулатор. Филтъра се сменя, а останалите неща на диагностика. Най лесното за проверка са филтъра и свещите. Едни свещи са по 30лв бройката. Филтър колкото намериш.ако обаче не си сменял свещи никога шанса да са заминали е доста голям, защото тези коли вече са поне на минимум 7 години, а може и на 12.
Здравей колега, ти чете ли това което съм написъл в първия пост, защото там съм казал "нови свещи"

Благодаря все пак за съвета
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Re: Труден старт при минусови температури Avensis 2.0 D4D
също е вариант,но при условие,че го прави само на студено не знам.свещите дали подгряват коректно,в смисъл достатъчно дълго?
я рискувай тия стинки и сложи нов ориг. дизелов филтър да видим.
я рискувай тия стинки и сложи нов ориг. дизелов филтър да видим.

Re: Труден старт при минусови температури Avensis 2.0 D4D
и аз така мисля, да сменя филтъра, свещите би трябвало да са наред, гледаха ги, мериха ги.......
Re: Труден старт при минусови температури Avensis 2.0 D4D
Преди 2седмици коментирах този проблем с майстори от читав сервиз и споменаха общо взето че ако всичко е ок. имало вероятност да се бъгва нещо по компа.Колега има споменато в една тема и пише че с по дълго задържане след като загасне реотанчето ти на таблото няма проблем.Опитай преди да сменяваш каквото и да било.Колегата задържа около 4/6сек след като е загаснала лапичката на реотана.Поздрави!
Re: Труден старт при минусови температури Avensis 2.0 D4D
Колега интересно ми е развитието на проблема.Ако има някакво развитие ще се радвам да пишеш.Поздрави!
Re: Труден старт при минусови температури Avensis 2.0 D4D
сега е топлоpetar tc. написа:Колега интересно ми е развитието на проблема.Ако има някакво развитие ще се радвам да пишеш.Поздрави!


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта