и аз да споделя моя опит с дизела няма загряване на място даже изтива
това за галант дизел 1999г.след като почнах да правя профилактика на
дюзите с добавка която е смесена с нафта с общо количество 500гр
и свързана преди помпата разбрах защо не загрява за един час изгори около 400грама нафта на празен ход е това нещо в студа и огън да си запалиш вътре с тази нафта пак няма те стопли а като се има предвид че трябва да се стопли и двигателя и купето които са доста охладени няма как да стане
Авензис 2.0 D4D 2008 - много бавно стопля и парното...
а относно доста от японките по старите селиките специално се вижда
имат едно кранче на малкия кръг което е тип лада ама автоматично
свързано е с връката на студеното което в студено положение спира антифриза към купето и само в двигателя загрява и то доста бързо за няколко мин е на работна температура пробваите ако не вярвате на селика 6ген се намира на маркуча зад колекторите
имат едно кранче на малкия кръг което е тип лада ама автоматично
свързано е с връката на студеното което в студено положение спира антифриза към купето и само в двигателя загрява и то доста бързо за няколко мин е на работна температура пробваите ако не вярвате на селика 6ген се намира на маркуча зад колекторите
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
тукашния рав има ел. подгряване на антифриза в радиатора отпред,включва се автоматично под опр.темп. на въздуха и антифриза,затова е това увеличаване на оборотите да подпомогне акумулатора.полу-печка с нафта,с копчето отляво до волана,бачка само при работещ мотор,подгряване на горивото,отделно ми монтираха подгряване на дроселовата клапа,от антифриза,и дооборудване на пълна печка с вебасто пакет,за да функционира и без работещ мотор.
забелязах,че ако ползвам само т.н. полу-печка след като запаля колата температурата се вдига много много по-бързо,отколкото без.сигурно след макс. 4-5 мин вече е доста нагоре.явно самите двигатели имат много малко отдаване на топлина.
без печка зимата си е дърво,това е извода! laugh.gif
най-доброто решение е зимата в топлите страни-тайланд...
забелязах,че ако ползвам само т.н. полу-печка след като запаля колата температурата се вдига много много по-бързо,отколкото без.сигурно след макс. 4-5 мин вече е доста нагоре.явно самите двигатели имат много малко отдаване на топлина.
без печка зимата си е дърво,това е извода! laugh.gif
най-доброто решение е зимата в топлите страни-тайланд...

-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 17 Ное 2009 21:11
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта