Бавно загрява двигателя на Авенсис 2.0 D4D
Със сигурност е по-евтин(не много), НО НЕ ОТ ОФИЦИАЛНИЯ СЕРВИЗ.
Но преди това е МНОГО важно дорбе да огледаш колата при самата покупка. Възможно е характерното претракване от мотора(маховика) да не се чуе в първия мамент . Запали колата и докато правиш оглед изчакай да загрее хубаво или покарй (ако можеш) докато загрее хубаво - стрелката за температурата на се качи до средата . Мотора трябва да се упокои и да намали оборотите - е те тогава може да се чуе тракането. Още по добре ако в този момент е вдигната на подемник.
Чесно казано ако бях сигурен че ще ми се наложи почти веднага след покупката на колата да "скоча" още 1500 лева. нямаше да я купя. Но какво да се прави джамбазите и те са хора и те семейства хранят.
Можше и тракаща да си я карам, но колко и до кога?????
Но преди това е МНОГО важно дорбе да огледаш колата при самата покупка. Възможно е характерното претракване от мотора(маховика) да не се чуе в първия мамент . Запали колата и докато правиш оглед изчакай да загрее хубаво или покарй (ако можеш) докато загрее хубаво - стрелката за температурата на се качи до средата . Мотора трябва да се упокои и да намали оборотите - е те тогава може да се чуе тракането. Още по добре ако в този момент е вдигната на подемник.
Чесно казано ако бях сигурен че ще ми се наложи почти веднага след покупката на колата да "скоча" още 1500 лева. нямаше да я купя. Но какво да се прави джамбазите и те са хора и те семейства хранят.
Можше и тракаща да си я карам, но колко и до кога?????
Благодаря колега. Уж горе долу съм в час и имам понятие от двигатели и автомобили но съвети никога не са излишни. Колкото до колата в неделя ще я видим. Знам само че е закупувана от България чисто нова и в момента километража и показва 160к. Между другото много ми харесват точно тези тойоти. Имам приятели които карат такива и досега никакви проблеми. Пък съм си и фен на японските коли. Имал съм Мицубиши а сега карам Хонда, от която съм страшно доволен. За три години, по тези наши пътища, само две биалета съм и сменил.
Тя темата малко се измести от основния въпрос, но ...какво пък.
Да уточним - говорим за Авенсис 1 D4D 2.0
Сложих и номерата в КАТ Пловдив на 14.10.2010 г. Километража беше тогава на 138120 ???!!!???!!! . До този момент нямам никакви проблеми с мотора или дюзите, или окачването . Карам предимно градско и до сега съм минал около 12000 км. Карам малко . Зареждам на ЕКО - имам карта за отстъпка(то кои ли няма вече) , нямам проблеми с горивото и всеки сезон поне по веднъж и слагам добавка. Чесно казано не виждам голяма полза от добавката. Да , мотора като че ли работи по-тихо и
по-леко, но за по-голям "вървеж" и по-малък разход не може да става дума.
В момента разход градско - 7.8 /100 това по компютър. От няколко месеца насам не пълня резервоара до горе и за това нямам точен мерител в момента. През големите студове в Пловдив при -15, -17 градуса запали от третото завъртане заснел съм го и съм го качил в YOU TUBE. Можеби ако бях задържал повече контактния ключ щеше да палне от първото въртене, както и да е . Следващите два дни с рекорда от -24 не съм я карал и в двата дни с най големия снеговалеж също. През другото време нямам проблем с колата.
Така че като най голям еднократен разход - МАХОВИКА и КАСКОТО
Единственото от което леко съм недоволен (все пак това ми е първия дизел които карам) е че ми е малко мудничък в градси условия не е пъргав като бензинката ,иска глезене и без ръчки и напъвания. Иначе по удобен и лек за управление автомобил за извънградско още не съм карал.
Да уточним - говорим за Авенсис 1 D4D 2.0
Сложих и номерата в КАТ Пловдив на 14.10.2010 г. Километража беше тогава на 138120 ???!!!???!!! . До този момент нямам никакви проблеми с мотора или дюзите, или окачването . Карам предимно градско и до сега съм минал около 12000 км. Карам малко . Зареждам на ЕКО - имам карта за отстъпка(то кои ли няма вече) , нямам проблеми с горивото и всеки сезон поне по веднъж и слагам добавка. Чесно казано не виждам голяма полза от добавката. Да , мотора като че ли работи по-тихо и
по-леко, но за по-голям "вървеж" и по-малък разход не може да става дума.
В момента разход градско - 7.8 /100 това по компютър. От няколко месеца насам не пълня резервоара до горе и за това нямам точен мерител в момента. През големите студове в Пловдив при -15, -17 градуса запали от третото завъртане заснел съм го и съм го качил в YOU TUBE. Можеби ако бях задържал повече контактния ключ щеше да палне от първото въртене, както и да е . Следващите два дни с рекорда от -24 не съм я карал и в двата дни с най големия снеговалеж също. През другото време нямам проблем с колата.
Така че като най голям еднократен разход - МАХОВИКА и КАСКОТО

Единственото от което леко съм недоволен (все пак това ми е първия дизел които карам) е че ми е малко мудничък в градси условия не е пъргав като бензинката ,иска глезене и без ръчки и напъвания. Иначе по удобен и лек за управление автомобил за извънградско още не съм карал.
Колега колата ще я ползвам повече за извън градско. Пътувам за работа от Карлово до Пловдив. А че е малко мудна не ми пречи минало ми е времето за съзтезания по кръстовищата. Говорим за Авенсис Д4Д 110 коня, 2001г. незнам дали е Авенсис 1 или Авенсис 2. Между другото в Карлово имаме голям майстор на дизелите /помпи и дюзи/ и ми е личен приятел. Той има два авенсиса. На жена му 2000г. и неговата е 2005-6 чисто нова си я купува от България. Така че щом той кара такива значи....... Неговия съвет е че са доста добри коли, но една дюза струвала 1200 лева, но то в крайна сметка, колата като жената, каквато ти се падне. Благодаря за изчерпателните отговори. В неделя ще видим за какво става въпрос.
- KiLLeR
- Мнения: 1189
- Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
- Местоположение: Пловдив/София
- Получена благодарност: 1 път
Колега, щом е основно за извънградско колата е повече от идеална! Маршрута Карлово-Пловдив-Карлово се взима без да се замисли, лятото за много прилично време и смешен разход
Щом си от Карлово силно ти препоръчвам да й направиш облсужване в Кастел. Няма начин да не знаеш за какво говоря
Успех с избора 



- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Бавно, бавно, колко да е бавно? Моя, след като 4 години му гледах ниското ниво на антифриз и му долях 800 гр., за има няма 4 км си е пич отвсякъде. От окръжна до орлов мост (4-5 км) си е загрял на 2/3 без значение външната температура. Иначе парното духва топло след около 3 мин след запалване, пак без значение на външната температура. Верно, че като го сръчкам изстива, ама на г*зо ми е топло.
Наистина не загравя като бензинката, но все пак, когато системата е наред, пак си загравя като за дизел.
Наистина не загравя като бензинката, но все пак, когато системата е наред, пак си загравя като за дизел.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- kaloian311
- Мнения: 268
- Регистриран на: 04 Мар 2010 19:23
- Местоположение: Пловдив
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 3 госта