
Бавно загрява двигателя на Авенсис 2.0 D4D
Бавно загрява двигателя на Авенсис 2.0 D4D
Авенсис 2.0 D4D 126 к.с. на 2 г. и 29000км. Със започване на студовете двигателят много бавно вдига температурата и парното никакво го няма. Като настроя температурата на 20 град. оборотите на двигателя се вдигат на 1000! През миналата година беше същото, а от ТМ казват, че било нормално. Дали има някакъв проблем, може би термостат, и от сервиза не им се занимава... Все пак колата е в гаранция?!... Опитах да ползвам търсачката, но ме препраща в Гугъла и нищо не се получава 

Последно промяна от vessonik на 04 Дек 2010 10:55, променено общо 2 пъти.
Toyota Avensis T 25, 2.0 D4D, 1AD-FTV, 126 к.с.
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Като те прати в Гугъл, горе, където пише това - site:toyotabg.eu, след него пишеш каквото те интересува.
В раздел Общи има важна тема, закачена горе.
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=12494
В раздел Общи има важна тема, закачена горе.
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=12494
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Весо, и аз мисля, че нямаш проблем. Моят ДВГ е 2.0 D4-D и загрява по същия начин. Просто дизелите загряват по-бавно (особенно зимата).
Не се заблуждавай, че като настроиш климатроника на 20 градуса веднага ще започне да духа топло. Трябва да е загрял ДВГ за топлото. С цел да загрее по-бързо ДВГ компютърът вдига оборотите.
Не се заблуждавай, че като настроиш климатроника на 20 градуса веднага ще започне да духа топло. Трябва да е загрял ДВГ за топлото. С цел да загрее по-бързо ДВГ компютърът вдига оборотите.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Климатроника фактически не го включвам, т.е. "АС" е изключено. Оборотите на двигателя се повишават ако поставя температурата над 20 град. или включа вентилатора на повече от две деления. Това се случва при не много ниски температури, каквито бяха предните дни. При температура под 0гр. двигателя работи на 1000 об/мин до достигане на около 60 гр. на охлаждащата течност. Притеснителното е, че загряването става бавно. Карал съм VW дизел, но загряваше доста по-бързо и при него нямаше промяна на оборотите при студен и топъл двигател. Това се случва видимо при бензиновите автомобили, пример Голф 3, който карат жените миzi_zi_top написа:Весо, и аз мисля, че нямаш проблем. Моят ДВГ е 2.0 D4-D и загрява по същия начин. Просто дизелите загряват по-бавно (особенно зимата).
Не се заблуждавай, че като настроиш климатроника на 20 градуса веднага ще започне да духа топло. Трябва да е загрял ДВГ за топлото. С цел да загрее по-бързо ДВГ компютърът вдига оборотите.

Toyota Avensis T 25, 2.0 D4D, 1AD-FTV, 126 к.с.
НЕ се притеснявай колега и при мен е така. Като запля и пусна парното в спряло положение например на кръстовище оборотите се вдигат до 1200 .Това е точно по книгата за експлоатация на автомобила. След като си загрее всичко се нормализира.
- Прикачени файлове
-
- avensis2.JPG (137.85 KiB) Преглеждано 5793 пъти
-
- avensis1.JPG (30.03 KiB) Преглеждано 5793 пъти
Благодаря!... Читать надо !!!moloko написа:НЕ се притеснявай колега и при мен е така. Като запля и пусна парното в спряло положение например на кръстовище оборотите се вдигат до 1200 .Това е точно по книгата за експлоатация на автомобила. След като си загрее всичко се нормализира.

Toyota Avensis T 25, 2.0 D4D, 1AD-FTV, 126 к.с.
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
При каране извънградско с нормална скорост , колата загрява ли ? Ако и тогава не загрява имаш проблем , ако стрелката е точно по средата , значи всичко е наред.При температури под 5-10 градуса , колата сама си вдига оборотите за по-бързо загряване.Също така как я чакаш да загрее ? В ръководството не се препоръчва загряване на място ,а само в движение.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Не "загрявам" на място. Стартирам двигателя, връзвам се с колана (иначе пищи нистово) и след 1мин съм потеглил. Температурата е настроена на 20 град., но пускам вентиратора (отначало най-много до 2 деления) след като стрелката на охлаждащата течност достигне около 60 град. В противен случай оборотите скачат на 1200, а при по-топло време на 1000. На извън градско стрелката достига хоризонтално положение, но в града това става доста бавно, не по-рано от 10-15 мин.iovkito написа:При каране извънградско с нормална скорост , колата загрява ли ? Ако и тогава не загрява имаш проблем , ако стрелката е точно по средата , значи всичко е наред.При температури под 5-10 градуса , колата сама си вдига оборотите за по-бързо загряване.Също така как я чакаш да загрее ? В ръководството не се препоръчва загряване на място ,а само в движение.

Toyota Avensis T 25, 2.0 D4D, 1AD-FTV, 126 к.с.
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
FYI - климатроника няма нищо общо със загряването, освен ако специално за твоята кола не са сложили топъл компресорtonitem написа:Аз, моята тойотка 2.0 D4D я загрявам по бързо като настроя температурата на 28 градуса, пусна и климатроника и само в движение. Резултат- след 3 км парното вече духа топло.


Веско - явно по пътя имаш много светофари, така че не се чуди..... Запали и отиди на прав път да видиш, че горното е вярно

- dany.killmister
- Мнения: 200
- Регистриран на: 14 Май 2009 15:43
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта