"Карай я без да и вадиш душата,не е спортен автомобил а обикновена градска кола.Първите десет хиляди (цели две години) жената в града,аз извън града-пробвал съм да я настъпвам на магистралата,ама не беше каквото трябва.На третото лято пак на магистралата без изобщо да я юркам си вървеше с 140 безгрижно.Може и да има нещо в софтуера,което да и казва след какъв пробег да се отпуши-не знам,така ми се стори,просто беше видимо.Ама не става за състезания,става за икономично градско предвижване.Иначе пет години си в гаранция-дано да случиш на оторизиран сервиз.Аз отначало бях много доволен,но след това ме взеха за банкомат и едва дочаках края на гаранцията.Сега си я гледам сам-не че нещо и има.Просто качествени масла (Амсойл),маслен на MANN,Въздушен на SCT,сега гледам че антифриза е намалял,него от Тойота.Свещите са оригинални,спирачната течност също,накладките и те.Смених само крушките на предните фарове със Н4 ксенон ефект на SCT за 5 лв/бр.Това за 19970 км.Вече 51 месеца.Това е.Ама моята не е юркана изобщо-не знам твоите планове какви са.Ако твоята е най-новия модел,там кое как е още не съм наясно-ти си първия дето пита."
Да, моята е най-новия модел. Разбира се, взел съм я за нормално ползване (най-вече за градско шофиране). Просто исках да разбера каква е нормалната практика за периода на разработване (това ми е първата нова кола). И дали след известен пробег (10000 или повече) може да очаквам по-различно поведение на двигателя.
Днес я заредих с 100 октана от ЕКО, защото си мисля че е хубаво поне в началото да се кара с по-качествен бензин.
Иначе обслужването е на 15000 км, но с моя годишен пробег 100% няма да ги достигна и ще го направя по-рано, което мисля че е по-добре... Засега искам или не, ще трябва да я обслужвам в Тойота (Варна) заради гаранцията.
Проверих нивото на маслото и забелязах, че е по-високо от марката за високо ниво. Това си го обяснявам, че е направено с цел повишено мазане на цилиндро-буталната група (поне през първите няколко хиляди км)
Благодаря на всички за отделеното време
