Бавно загрява двигателя на Авенсис 2.0 D4D

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 31 Яну 2012 23:25

scythe написа:Може пък тази джаджа да ускори затоплянето:
който я има да,тук почти всички дизели са стандартно със!
бялата пара,за която говоря излиза от аспуха на колата,не от този на подгревателя!но може и там да има,ако е включен.
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Re: Бавно загрява двигателя на Авенсис 2.0 D4D

Мнение от Japanese_fever » 01 Фев 2012 00:31

Ако колата ти загрява след 3-4 км до оптималната темп не е термостата.

Бробвай да изчакаш да загрее двигателя първо, преди да пускаш парното (климатроник и т.н.)

От какъв зор ти е климатроника на 20°С след като топлината идва от двигателя, а той още не е загрял???

Аз на моята кола парното не го пускал, докато стрелката на антифриза не се качи на оптимална темп. Също така после по-бързо затопля, защото направо почва да духа горещо.

Като си пускаш климатроника по-рано, влошаваш и увеличаваш времето за загряване на двигателя.

http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... 7e480a7945
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

p7777777
Мнения: 54
Регистриран на: 02 Дек 2011 20:36
Местоположение: Видин
Автомобил: 4 тойоти. Авенсис 1 и 3,корола

Мнение от p7777777 » 01 Фев 2012 02:18

браво колега,точно това търсех,много съм ти благодарен за ,,менуала,,
нали съм с втора ръка тойота,и менуала е мечта.
нека и по старите авенсиси се включат в темата с ..топлото,, а то са сибирски студове сега.
имам десета ръка ,12 год авенсис 2.0, 4Д4.-та тя, е пълна с изненади,т.е непознати 2-3 копчета по таблото.
колегата разясни това копче на вебастото. остават непознати двете копчета на средата на таблото,отдясно на аварийните мигалки.едното съм сигирен 99% че е за отопление на задното стъкло,съвместно с стр.огледала.предполагам,че е конусовидната картинка с чистачката,
НО.... другото ,квадратното,в средата,мисля ,че е за отопляемо с вградена жица-предно стъкло,но моята тойота май е с сменено,не оргинално стъкло.
жицата обикновено се вижда,но при мен я няма.
въпреки това,при включване се чува релето до бушоните,и светва копчето.
резултат от 30 мин работа и на двете копчета --няма видим.ще чакам повече лед да се понатрупа на стъклата,и огледалата.
знаели някой колега с дъртия авенсис за какво са тези копчетии и защо светят ,без да бачкат,а то коледа и Нова година мина,и прибрах украсата от елхата laugh.gif

p7777777
Мнения: 54
Регистриран на: 02 Дек 2011 20:36
Местоположение: Видин
Автомобил: 4 тойоти. Авенсис 1 и 3,корола

Мнение от p7777777 » 01 Фев 2012 02:28

един типс,т.е трик с пушешто вебасто,тоя гаден смърдящ бял дим на нафта.
не винаги запалителната свещ на вебастото е дефектирала.просто колата се гаси и пали по често,незагряла.и тогава се задържа неизгоряла нафта по завоите/сгъванията на ауспоха/на вебастото/
трика е - да се пробие дупка с 4мм на свивките на ауспуха,за да се изтича незапалената нафта.
и край с смърдящата кола.
на един сфетофар така пушеше вебастото.че миновачи викнаха пожарната да ме ,,гаси,,
laugh.gif

moloko
Мнения: 283
Регистриран на: 14 Окт 2010 22:23
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от moloko » 01 Фев 2012 08:59

Колеги,
не мога да разбера защо всяка зима едни и същи теми. "Бавно загрява D4D". Ами бавно загрява дизела. Вие какво искате - колата е измръзнала цяла нощ , вън е -20 и искате на третата минута и "баня" е как да стане. Колкото по - студено е навън толкова колите ни ще загряван по бавно. И да , в движение загряват доста по-бързо и то при възможност да се кара без много спирания и да при Тойота D4D ,като пуснете парното на студен мотор и сте на място ТРЯБВА ДА ВДИГА ОБОТИТЕ това също е нормално.
Аз не вярвам в тези студове да има мотор които е стоял 8, 10 часа на температура - 20 и след запалване дори и на петата минута да стопли купето - освен ако не е нещо специално или извънредно от стандартното оборудване. Те климатиците снощи спряха да духат топло че не се спират от повече от месец Вие искате не работил мотор да го загреете за пет минути. Няма да стане. Или поне някъде към Март месец всичките ви проблеми със затоплянето ще изчезнат от самосебеси.
А другата зима - пак ще коментираме тази тема.

Аватар
Toyko
Мнения: 682
Регистриран на: 17 Ное 2011 13:06
Местоположение: София

Мнение от Toyko » 01 Фев 2012 10:04

еми бавен е дизела какво да се прави ... особено явно на тези студове, спомените ми за бензин авенсис са неколкократно по бързо затопляне, но верно че и зимата не беше така студена.... моята по точно същия начин загрява и седи на една черта над 1000 оборота докато не позагрее хубаво двигателя, установих даже че дори да е загрял на голям студ и макс затопляне пак бръмчи на толкова, като мръднеш до средата темепратурата и вентилатора до две черти да речем и пада на една черта под 1000 тоест нормалното, най-добре се държи като караш по-дълго, тоест извънградско. хем малко харчи, хем топло държи, ама то си е следствие от дългата работа... като климатика в къщи и него да го спирам и пускам само ток ще харчи а няма да грее, а ако го оставя да си работи хем малко харчи , хем топли.

Аватар
KiLLeR
Мнения: 1189
Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
Местоположение: Пловдив/София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от KiLLeR » 03 Фев 2012 00:03

Според мен пък загрява нормално....за дизел smile.gif на -6 за 15 минути градско е на оптимална температура. При -16 добре, че пали smile.gif няма какво да се чудим moloko си го обясни. Утре ще изпробвам теорията на Джапито за карането без да включвам да духа да видим хахаха tongue.gif
Toyota Avensis D4D 2001

Изображение

p7777777
Мнения: 54
Регистриран на: 02 Дек 2011 20:36
Местоположение: Видин
Автомобил: 4 тойоти. Авенсис 1 и 3,корола

Мнение от p7777777 » 03 Фев 2012 04:00

Вебастото е инат, без да пуснеш вентилатора,не тръгва,освен ако не е много под нулата.
така ,че копчето ,,вебасто,,вентилатора на 1 степен/мин/ и 5 мин на място да работи.докато изчистиш отвън снега и леда.
така при -15 за 5 мин тръгва Вальо-топлото.
сметката на края на месеца
400 гр дизел на час/
за 5 мин ? 50 гр.
но даже и да изключиш копчето,вебастото работи до 70 градуса на Водата/

Аватар
Toyko
Мнения: 682
Регистриран на: 17 Ное 2011 13:06
Местоположение: София

Мнение от Toyko » 03 Фев 2012 09:43

да верно някой може ли да каже колко е разхода при работа на място на 1250 оборота (включено яко парно ??)

или при работа на място поне при нормални обороти ?

400 гр на час ми се струва малко даже?

Аватар
KiLLeR
Мнения: 1189
Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
Местоположение: Пловдив/София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от KiLLeR » 04 Фев 2012 12:31

три литра в час
Toyota Avensis D4D 2001

Изображение

Аватар
kaloian311
Мнения: 268
Регистриран на: 04 Мар 2010 19:23
Местоположение: Пловдив

Мнение от kaloian311 » 04 Фев 2012 15:03

p7777777 написа:Вебастото е инат, без да пуснеш вентилатора,не тръгва,освен ако не е много под нулата.
така ,че копчето ,,вебасто,,вентилатора на 1 степен/мин/ и 5 мин на място да работи.докато изчистиш отвън снега и леда.
така при -15 за 5 мин тръгва Вальо-топлото.
сметката на края на месеца
400 гр дизел на час/
за 5 мин ? 50 гр.
но даже и да изключиш копчето,вебастото работи до 70 градуса на Водата/
Няма 400гр/ч,моята съм е мерил за 30мин.110гр
Изображение

Аватар
Toyko
Мнения: 682
Регистриран на: 17 Ное 2011 13:06
Местоположение: София

Мнение от Toyko » 05 Фев 2012 00:46

3 литра срещу 400 грама е голяма разлика, някой има ли авторитетен отговор все пак и как сте мерили точно ?

p7777777
Мнения: 54
Регистриран на: 02 Дек 2011 20:36
Местоположение: Видин
Автомобил: 4 тойоти. Авенсис 1 и 3,корола

Мнение от p7777777 » 05 Фев 2012 01:28

400 gr/ч е само вебастото.не е много за нафтова печка.това е от тех.данни на вебастото на форд мондео,2,0стди.предполагам е индентично с авенсис 1.
колко харчи д4д на празен ход ,не знам,но не е много. Не вярвам да е 3 л/ч.6 л харчи при натоварване 2000.оборота,с 90 км /ч.На празни обороти само превърта маховика,и мирише само нафтата.
има ли някой тех.данни на д4д

kozarekov
Мнения: 5
Регистриран на: 12 Фев 2012 22:04

Мнение от kozarekov » 12 Фев 2012 22:13

Колеги тъй като съм нов във вашия форум и съм решил да си купувам Тойта Д4Д 2001г , може ли да ми кажете проблемите със съединителя и маховика за всички коли от 99-02г. се отнася. Прочетох че при ТД го няма този проблем а само при комонреала.

Аватар
KiLLeR
Мнения: 1189
Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
Местоположение: Пловдив/София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от KiLLeR » 12 Фев 2012 22:28

Има много писано, ползвай търсачката. Доста го плюят колегите, че бил недоносче имал детски болести, английска сглообгка и т.н. но аз лошо от количката за 40к км не съм видял wink.gif маховика се сменя, даже вече го броят за консуматив, цялото упражнение може колегата moloko да ти обясни колко му е излязло много подробно. smile.gif
Toyota Avensis D4D 2001

Изображение

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 9 госта