Тропане на предница на Авенсис

rumenmitev
Мнения: 160
Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52

Мнение от rumenmitev » 22 Дек 2011 09:47

desotodorov написа:Хм, мислех че след вътрешния корм. накрайник чукането е изчезнало, а то било съвсем слабо... и след смяната на амортисьорите (Монро ти ги е препоръчал майстора - сигурен съм в това, ама станалото - станало), тропаш кат' Икарус. Ми значи съвсем възможно е слабото почукване да идва от рейката, а силното от кофти аморти/тампони. Т.е. според мен двата симптома съществуват едновременно в момента. Също така мисля че майстора дето ти е сменил амортисьорите+тампоните, сега трябва да върне старите без заплащане - нали в крайна сметка ти си отишъл при него за да отстраниш проблем, а не за да си създадеш още един...
Ако си сложа старите дали ще има ефект или вече махнати един път положението ще е както сега? За старите тампони ми казаха, че имало лек луфт на лагера?

desotodorov

Мнение от desotodorov » 22 Дек 2011 09:56

mellow.gif Какви накрайници си взел, че искаш пак да ги сменяш?
Аз съм с 555 външни, и някакви белгийски вътрешни - 70к км не са мръднали...пък вземи иди до ПитСтоп - 20-ина лв е една диагностика, хващат нещата момчетата. Инак - така става приказка безнкрай - сменяш, връщаш...пари фърчат.

mirott
Мнения: 2141
Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
Местоположение: Вършец
Благодарил/а: 14 пъти
Получена  благодарност: 16 пъти

Мнение от mirott » 22 Дек 2011 10:25

Пробвай със осигурител (лепило) за резби, преди да сменяш!Не, че не трябва да се отвиват пак, ама нали поне уж са нови...!А голямото тропане може би идва, както е написано по-горе, от неправилно монтиране на хамортесерите а не, че са менте.

Аватар
Petar
Мнения: 2029
Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
Местоположение: Велико Търново

Мнение от Petar » 22 Дек 2011 10:31

Колега били обяснил какво е това лепило за резби какво представлява ставали дасе ползва за развалени резби и къде може дасе вземе това лепило

desotodorov

Мнение от desotodorov » 22 Дек 2011 10:37

Лепилото за резби е една синя или зелена гадост, с която се намазва резбата преди да се затегне, само че - развиването след това е страшна мъка. А къде го има - нямам идея...във фирмата, където работех се ползваше много, но не съм се интересувал откъде го вземат. По принцип на рейката трябва да има контра шайба откъм кормилния накрайник, която контрашайба вероятно е добре да се смени при смяната на накрайника. Лепилото е малко занаятчийски подход в случая.

mirott
Мнения: 2141
Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
Местоположение: Вършец
Благодарил/а: 14 пъти
Получена  благодарност: 16 пъти

Мнение от mirott » 22 Дек 2011 10:39

http://www.loctite.bg/cps/rde/xchg/henk ... g-1150.htm
Ето например това.В почти всички магазини за авточасти би трябвало да продават такива.Не са само локтайт, има и други марки.Да, идеята му е за развалени резби, против отвиване(какъвто е случая с накрайниците) и за по-лесно отвиване когато се наложи такова.Принципно са с 3 вида якост-само осигурител(не позволява да се появява ръжда по резбата, осигурител със слабо лепило и такъв с доста голяма якост.И те така :thumbsup: .
http://intertechnic.bg/index.php?p=prod ... ls&id=2071
http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=111818.0
http://www.rudibg.com/prod.aspx?id=32
http://crazyrc.net/product.php?id_product=298
Чичко Гугъл знае много... biggrin.gif

Не, няма контра на накрайника на Авенсис 1!Даже повечето оригинални вътрешни накрайници се продават комплект с лепило!И не е страшна мъка отвиването, просто до последната резба се отвива с ключ, а не на ръка!
Последно промяна от mirott на 22 Дек 2011 23:04, променено общо 1 път.

desotodorov

Мнение от desotodorov » 22 Дек 2011 13:35

...мхмхмх, не съм си сменял накрайниците сам, но по схема - на карина (което би трябвало ад важи и за Авенсис 1) на изхода от рейката към накрайника има осигурителна шайба...

Изображение

А за лепилата - аз очевидно имам опит само с най-силните - винтовете на щанците при нас ги отвиваха само с пневматичен пистолет, на ръка нямаха мърдане.

mirott
Мнения: 2141
Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
Местоположение: Вършец
Благодарил/а: 14 пъти
Получена  благодарност: 16 пъти

Мнение от mirott » 22 Дек 2011 13:38

Ами аз сам го правих- 2 пъти го затягах и 1 път го свалях с лепило.Би трябвало да са като на Карина, ама не са.Да, сигурно е с най-якото лепило работено при вас, и е слагано повечко... biggrin.gif

desotodorov

Мнение от desotodorov » 22 Дек 2011 14:02

Оводнихме темата на Румен баце wink.gif , при мен човека имаше проблем със свалянето на оригиналните вътрешни накрайници - спомням си, че за да ги отвие беше махнал външните и им беше заварил някакво рамо за да ги отвие от рейката happy.gif , проблема идваше от това че оригиналните накрайници бяха съвсем кръгли и нямаха никъде място за ключ....също така имам силното предчувствие, че след тази манипулация аз също вече нямам осигуритлни шайби, но пък не са се разхлабили накрайниците - щях да ги чуя, ако бяха.
За лепилото - да - не го жалеха колегите - директно потапяха винта и след това го завиваха, едното им лепило беше бързостягащо и синьо, а другото по-бавно стягащо и зелено, май бяха на Wurth но и двете държаха "на куче" smile.gif
А сега сериозно към собственика на темата, щом колегата Миро е имал проблем със слабо потропване от разхлабен вътрешен накрайник - нищо чудно и при теб да се е получило това...всъщност дано да е така.

rumenmitev
Мнения: 160
Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52

Мнение от rumenmitev » 22 Дек 2011 14:18

Днес моя човек дето ги сменя( за вътрешните накрайници става въпрос като се сетя една седмица бяха добре,после похлопваше та смених и тампоните на щангата и всички други неща) ми каза, че проблема ми е в "тоягите" дето сложихме, купих ги от един, който ми препоръчаха-ne знам за марка, но бяха в плик и на него пишеше само japan twin quality.

nikolas3
Мнения: 89
Регистриран на: 02 Ное 2011 19:05
Местоположение: София
Получена  благодарност: 4 пъти

Мнение от nikolas3 » 22 Дек 2011 22:56

http://www.autoexpress-2.com/contacts.html
Не е реклама-от 16 г си преглеждам и регулирам МПСтата при тях.
Звънни на момчетата,запази си час за преглед/6 лв/без регулировката .Разбери проблема,отстрани го и ни запознай с резултата.
Успех и Весела Коледа!

rumenmitev
Мнения: 160
Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52

Мнение от rumenmitev » 23 Дек 2011 10:11

:thumbsup: Ще го направя след празниците и ще ви държа в течение!
Бях чел някъде за този сервиз и се скъсах да го търся, благодаря за координатите!
Последно промяна от rumenmitev на 27 Дек 2011 15:40, променено общо 1 път.

Аватар
inditoyo
Мнения: 6
Регистриран на: 07 Май 2009 18:32
Местоположение: sofia

Мнение от inditoyo » 25 Дек 2011 18:43

[color=white][/color][size=7][/size]
Последно промяна от inditoyo на 21 Яну 2012 14:20, променено общо 1 път.
Изображение

rumenmitev
Мнения: 160
Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52

Мнение от rumenmitev » 29 Дек 2011 11:30

Здравейте,
Ходих в сервиза препоръчан по горе и резултатът е потропването е в рейката, чувам го по силно сега, защото накрайниците са много стегнати и след определен пробег щели да улегнат и тропането ще намалее, но го има в рейката. Ще карам докато протече, че на рециклаж не вярвам. Може би направих грешка, че се доверих от 1-вия път и смених куп неща, а пък гледаха първо рейката, но здраве да е, можеби са имали нужда от финанси smile.gif
Поздрави и весели празници!

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 29 Дек 2011 12:47

Карай така, не би трябвало да имаш проблем,освен ако не тропа много.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: bladyle и 6 госта