Ако си сложа старите дали ще има ефект или вече махнати един път положението ще е както сега? За старите тампони ми казаха, че имало лек луфт на лагера?desotodorov написа:Хм, мислех че след вътрешния корм. накрайник чукането е изчезнало, а то било съвсем слабо... и след смяната на амортисьорите (Монро ти ги е препоръчал майстора - сигурен съм в това, ама станалото - станало), тропаш кат' Икарус. Ми значи съвсем възможно е слабото почукване да идва от рейката, а силното от кофти аморти/тампони. Т.е. според мен двата симптома съществуват едновременно в момента. Също така мисля че майстора дето ти е сменил амортисьорите+тампоните, сега трябва да върне старите без заплащане - нали в крайна сметка ти си отишъл при него за да отстраниш проблем, а не за да си създадеш още един...
Тропане на предница на Авенсис
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52
Лепилото за резби е една синя или зелена гадост, с която се намазва резбата преди да се затегне, само че - развиването след това е страшна мъка. А къде го има - нямам идея...във фирмата, където работех се ползваше много, но не съм се интересувал откъде го вземат. По принцип на рейката трябва да има контра шайба откъм кормилния накрайник, която контрашайба вероятно е добре да се смени при смяната на накрайника. Лепилото е малко занаятчийски подход в случая.
-
- Мнения: 2141
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 14 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
http://www.loctite.bg/cps/rde/xchg/henk ... g-1150.htm
Ето например това.В почти всички магазини за авточасти би трябвало да продават такива.Не са само локтайт, има и други марки.Да, идеята му е за развалени резби, против отвиване(какъвто е случая с накрайниците) и за по-лесно отвиване когато се наложи такова.Принципно са с 3 вида якост-само осигурител(не позволява да се появява ръжда по резбата, осигурител със слабо лепило и такъв с доста голяма якост.И те така
.
http://intertechnic.bg/index.php?p=prod ... ls&id=2071
http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=111818.0
http://www.rudibg.com/prod.aspx?id=32
http://crazyrc.net/product.php?id_product=298
Чичко Гугъл знае много... biggrin.gif
Не, няма контра на накрайника на Авенсис 1!Даже повечето оригинални вътрешни накрайници се продават комплект с лепило!И не е страшна мъка отвиването, просто до последната резба се отвива с ключ, а не на ръка!
Ето например това.В почти всички магазини за авточасти би трябвало да продават такива.Не са само локтайт, има и други марки.Да, идеята му е за развалени резби, против отвиване(какъвто е случая с накрайниците) и за по-лесно отвиване когато се наложи такова.Принципно са с 3 вида якост-само осигурител(не позволява да се появява ръжда по резбата, осигурител със слабо лепило и такъв с доста голяма якост.И те така

http://intertechnic.bg/index.php?p=prod ... ls&id=2071
http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=111818.0
http://www.rudibg.com/prod.aspx?id=32
http://crazyrc.net/product.php?id_product=298
Чичко Гугъл знае много... biggrin.gif
Не, няма контра на накрайника на Авенсис 1!Даже повечето оригинални вътрешни накрайници се продават комплект с лепило!И не е страшна мъка отвиването, просто до последната резба се отвива с ключ, а не на ръка!
Последно промяна от mirott на 22 Дек 2011 23:04, променено общо 1 път.
...мхмхмх, не съм си сменял накрайниците сам, но по схема - на карина (което би трябвало ад важи и за Авенсис 1) на изхода от рейката към накрайника има осигурителна шайба...

А за лепилата - аз очевидно имам опит само с най-силните - винтовете на щанците при нас ги отвиваха само с пневматичен пистолет, на ръка нямаха мърдане.

А за лепилата - аз очевидно имам опит само с най-силните - винтовете на щанците при нас ги отвиваха само с пневматичен пистолет, на ръка нямаха мърдане.
Оводнихме темата на Румен баце
, при мен човека имаше проблем със свалянето на оригиналните вътрешни накрайници - спомням си, че за да ги отвие беше махнал външните и им беше заварил някакво рамо за да ги отвие от рейката
, проблема идваше от това че оригиналните накрайници бяха съвсем кръгли и нямаха никъде място за ключ....също така имам силното предчувствие, че след тази манипулация аз също вече нямам осигуритлни шайби, но пък не са се разхлабили накрайниците - щях да ги чуя, ако бяха.
За лепилото - да - не го жалеха колегите - директно потапяха винта и след това го завиваха, едното им лепило беше бързостягащо и синьо, а другото по-бавно стягащо и зелено, май бяха на Wurth но и двете държаха "на куче"
А сега сериозно към собственика на темата, щом колегата Миро е имал проблем със слабо потропване от разхлабен вътрешен накрайник - нищо чудно и при теб да се е получило това...всъщност дано да е така.


За лепилото - да - не го жалеха колегите - директно потапяха винта и след това го завиваха, едното им лепило беше бързостягащо и синьо, а другото по-бавно стягащо и зелено, май бяха на Wurth но и двете държаха "на куче"

А сега сериозно към собственика на темата, щом колегата Миро е имал проблем със слабо потропване от разхлабен вътрешен накрайник - нищо чудно и при теб да се е получило това...всъщност дано да е така.
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52
Днес моя човек дето ги сменя( за вътрешните накрайници става въпрос като се сетя една седмица бяха добре,после похлопваше та смених и тампоните на щангата и всички други неща) ми каза, че проблема ми е в "тоягите" дето сложихме, купих ги от един, който ми препоръчаха-ne знам за марка, но бяха в плик и на него пишеше само japan twin quality.
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 02 Ное 2011 19:05
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 4 пъти
http://www.autoexpress-2.com/contacts.html
Не е реклама-от 16 г си преглеждам и регулирам МПСтата при тях.
Звънни на момчетата,запази си час за преглед/6 лв/без регулировката .Разбери проблема,отстрани го и ни запознай с резултата.
Успех и Весела Коледа!
Не е реклама-от 16 г си преглеждам и регулирам МПСтата при тях.
Звънни на момчетата,запази си час за преглед/6 лв/без регулировката .Разбери проблема,отстрани го и ни запознай с резултата.
Успех и Весела Коледа!
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52

Бях чел някъде за този сервиз и се скъсах да го търся, благодаря за координатите!
Последно промяна от rumenmitev на 27 Дек 2011 15:40, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52
Здравейте,
Ходих в сервиза препоръчан по горе и резултатът е потропването е в рейката, чувам го по силно сега, защото накрайниците са много стегнати и след определен пробег щели да улегнат и тропането ще намалее, но го има в рейката. Ще карам докато протече, че на рециклаж не вярвам. Може би направих грешка, че се доверих от 1-вия път и смених куп неща, а пък гледаха първо рейката, но здраве да е, можеби са имали нужда от финанси
Поздрави и весели празници!
Ходих в сервиза препоръчан по горе и резултатът е потропването е в рейката, чувам го по силно сега, защото накрайниците са много стегнати и след определен пробег щели да улегнат и тропането ще намалее, но го има в рейката. Ще карам докато протече, че на рециклаж не вярвам. Може би направих грешка, че се доверих от 1-вия път и смених куп неща, а пък гледаха първо рейката, но здраве да е, можеби са имали нужда от финанси

Поздрави и весели празници!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: bladyle и 6 госта