Парното в Тойота Корола дизел затопля доста бавно

Аватар
TATI
Мнения: 3028
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 22 пъти
Получена  благодарност: 163 пъти
Обратна връзка:

Мнение от TATI » 11 Окт 2011 15:24

Леле каква тема за нищо, че и в техническия раздел. Я свалете двигателя и му направете един ремонт да се оправи парното.
Колега, нищо й няма на колата ти, просто е така. Не си създавай излишни главоболия и вадене на пари. Естествено, че ти си решаваш. Ако ще те успокои и мойта кола е така и съм свикнал, че парното ми не започва да духа на втората минута, както е на другите ми коли, които са бензинови.
Айде успехи.
П.П. Карайте ги тия коли бе, нищо няма да им стане!
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6178
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 366 пъти

Мнение от slowtraveler » 11 Окт 2011 16:22

Съгласен съм с TATI...
Дизелаците загряват доста по-бавно от бензинките, ако нямат допълнителен подгрев.
На твое място бих изчакал по-голям студ. И ако не държи температурата след като загрее, то явно ще е заседнал термостат.
Но ако не топли големия кръг веднага след запалване (горната дебела тръба към радиатора), то 'проблема' ще е в това, че си взел дизелов автомобил laugh.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 11 Окт 2011 16:28

Още сега сам колегата може да определи дали му е наред термостатът. Излиза извънградско ,кара с 90-120 ,или колкото иска, определено време, стрелката на температурата трябва да е на средата винаги, пада ли температурата на двигателя при извънградско шофиране, значи термостатът не затваря и охлажда постоянно.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
kaloian311
Мнения: 268
Регистриран на: 04 Мар 2010 19:23
Местоположение: Пловдив

.

Мнение от kaloian311 » 11 Окт 2011 18:33

Извинявам се че в на колегата тема,но дайте някакъв акъл на тези които нямат стрелка за температурата как да гадаят? :whistle:
Изображение

mich
Мнения: 35
Регистриран на: 30 Юли 2009 22:02
Местоположение: София
Автомобил: Корола 1,6 бензин 2002 г.

Мнение от mich » 12 Окт 2011 15:48

Колега,аз я имам същата Тойота и нямам проблем с парното,започва да духа топло след 2-3 минути,като докато загрее поддържа 11 хил.оборота и после се нормализират.
Корола 1,6 бензин Хетчбек,2002г.

Аватар
TATI
Мнения: 3028
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 22 пъти
Получена  благодарност: 163 пъти
Обратна връзка:

Мнение от TATI » 12 Окт 2011 16:08

ОФФ: 11 хил. оборота на дизел - бая тунинг е падало biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Re: .

Мнение от zi_zi_top » 12 Окт 2011 16:11

kaloian311 написа:Извинявам се че в на колегата тема,но дайте някакъв акъл на тези които нямат стрелка за температурата как да гадаят? :whistle:
С боб! wink.gif
mich написа:Колега,аз я имам същата Тойота и нямам проблем с парното,започва да духа топло след 2-3 минути,като докато загрее поддържа 11 хил.оборота и после се нормализират.
И моята е такава, но 11 000 оборота нямам на оборотомера, то при такива обороти сигурно има опасност дори от прегряване. :whistle:
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 12 Окт 2011 18:48

slowtraveler написа:Съгласен съм с TATI...
Дизелаците загряват доста по-бавно от бензинките, ако нямат допълнителен подгрев.
Е по бавно- по бавно, колко по бавно да загряват ? .. biggrin.gif
15 мин. работа на мотора, при 100км/ч. са си 25 км. преход smile.gif все едно ти да идеш до Девня и колата ти още да не е загряла .. tongue.gif
Че има проблем, има .. Хич не се опитвайте да ме убеждавате че това е нормално .. И двата ми дизела загряват напълно при 3-4 мин. работа, верно не са Тойоти, ама пък чак такава разлика .. wacko.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
TATI
Мнения: 3028
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 22 пъти
Получена  благодарност: 163 пъти
Обратна връзка:

Мнение от TATI » 12 Окт 2011 19:40

Абе то и мойта духва топло точно на втората минута, но е с подгревател, който пък не е монтиран ей така само за спорта.
Но ако колегата няма подгревател е напълно нормално топлото да духне след 10-15 мин. Е, ако той очаква да духне горещо за 5 мин, няма как да стане и при бензинка
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 12 Окт 2011 19:51

Трябва да уточним какво значи да духа топло, защото когато двигателят загрее на 40С духа топло и на 70С пак духа топло.
Не знам колегата какво е имал впредвид и какво значи за него"топло" wink.gif
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

dobatadobrev
Мнения: 54
Регистриран на: 27 Авг 2010 09:45

Мнение от dobatadobrev » 13 Окт 2011 00:24

Yuli написа:Не пипай нищо по колата! В каране по светофарите и при мен е така, до 15 минути се чуди дали да почне да топли, и това е били винаги така от нова. Ако обаче караш, а не висиш на празен ход, до 5 минути всичко е ОК.
И при мен е така и смятам ,че си е в ред.

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6178
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 366 пъти

Мнение от slowtraveler » 13 Окт 2011 01:31

martod написа:
slowtraveler написа:Съгласен съм с TATI...
Дизелаците загряват доста по-бавно от бензинките, ако нямат допълнителен подгрев.
Е по бавно- по бавно, колко по бавно да загряват ? .. biggrin.gif
15 мин. работа на мотора, при 100км/ч. са си 25 км. преход smile.gif все едно ти да идеш до Девня и колата ти още да не е загряла .. tongue.gif
Че има проблем, има .. Хич не се опитвайте да ме убеждавате че това е нормално .. И двата ми дизела загряват напълно при 3-4 мин. работа, верно не са Тойоти, ама пък чак такава разлика .. wacko.gif
Някои дизелаци имат допълнителни печки или системи, натоварващи двигателя. Или електрическа печка във въздуховода...
Ами например бензинка, която по принцип загрява по-бързо от дизелака, но с кофти конструирано охлаждане ми затопляше до 'излизане от синя зона' за около 7км движение. А за 10км не успяваше да качи температурата до стандартната (стрелката се вдига, но не до номинална температура)....
Вярно - терена бе малко надолнище, и проблема се появяваше при ниска температура...
Проблема съвсем не бе термостат - със заседналия термостат въобще не отлепяше стрелката.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 13 Окт 2011 23:19

martod написа:... И двата ми дизела загряват напълно при 3-4 мин. работа, верно не са Тойоти, ама пък чак такава разлика .. wacko.gif

стига ве марто,аз имам печка и ел. нагреватели в радиатора,ама чак толкова бързо пак не може да качи нормална температура.е,с изключение ако съм пуснал печката предварително,тогава е ясно.
според мен колегата няма никакъв проблем,просто съвременните дизели отдават много малко топлина(загуби).може например зимата да сложи някакъв картон пред радиатора,по български. wink.gif
а следващия път,като си взимате диз. бараки,поне гледайте да са австрийски или скандинавски(нов вносtongue.gif ),поне от 5-6 години почти всички са с вградени подгреватели. :thumbsup:
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
KiLLeR
Мнения: 1189
Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
Местоположение: Пловдив/София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от KiLLeR » 13 Окт 2011 23:21

Моята на 4-5 минута, започва да "подухва" топличко. Няма печка, но със сигурност трябва да има някакъв подгрев :thumbsup: smile.gif
Toyota Avensis D4D 2001

Изображение

Аватар
Dragica
Мнения: 39
Регистриран на: 07 Авг 2011 16:56
Местоположение: София

Мнение от Dragica » 16 Окт 2011 09:04

Проблема с парното се оправи по възможно най-лесния начин. Просто доляхме доста антифриз и стана;-) Сега духа веднага топличко;-))
Благодаря ви за мненията

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 9 госта