Парното в Тойота Корола дизел затопля доста бавно
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Леле каква тема за нищо, че и в техническия раздел. Я свалете двигателя и му направете един ремонт да се оправи парното.
Колега, нищо й няма на колата ти, просто е така. Не си създавай излишни главоболия и вадене на пари. Естествено, че ти си решаваш. Ако ще те успокои и мойта кола е така и съм свикнал, че парното ми не започва да духа на втората минута, както е на другите ми коли, които са бензинови.
Айде успехи.
П.П. Карайте ги тия коли бе, нищо няма да им стане!
Колега, нищо й няма на колата ти, просто е така. Не си създавай излишни главоболия и вадене на пари. Естествено, че ти си решаваш. Ако ще те успокои и мойта кола е така и съм свикнал, че парното ми не започва да духа на втората минута, както е на другите ми коли, които са бензинови.
Айде успехи.
П.П. Карайте ги тия коли бе, нищо няма да им стане!
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- slowtraveler
- Мнения: 6178
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Съгласен съм с TATI...
Дизелаците загряват доста по-бавно от бензинките, ако нямат допълнителен подгрев.
На твое място бих изчакал по-голям студ. И ако не държи температурата след като загрее, то явно ще е заседнал термостат.
Но ако не топли големия кръг веднага след запалване (горната дебела тръба към радиатора), то 'проблема' ще е в това, че си взел дизелов автомобил laugh.gif
Дизелаците загряват доста по-бавно от бензинките, ако нямат допълнителен подгрев.
На твое място бих изчакал по-голям студ. И ако не държи температурата след като загрее, то явно ще е заседнал термостат.
Но ако не топли големия кръг веднага след запалване (горната дебела тръба към радиатора), то 'проблема' ще е в това, че си взел дизелов автомобил laugh.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Още сега сам колегата може да определи дали му е наред термостатът. Излиза извънградско ,кара с 90-120 ,или колкото иска, определено време, стрелката на температурата трябва да е на средата винаги, пада ли температурата на двигателя при извънградско шофиране, значи термостатът не затваря и охлажда постоянно.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- kaloian311
- Мнения: 268
- Регистриран на: 04 Мар 2010 19:23
- Местоположение: Пловдив
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
ОФФ: 11 хил. оборота на дизел - бая тунинг е падало biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Re: .
С боб!kaloian311 написа:Извинявам се че в на колегата тема,но дайте някакъв акъл на тези които нямат стрелка за температурата как да гадаят?

И моята е такава, но 11 000 оборота нямам на оборотомера, то при такива обороти сигурно има опасност дори от прегряване.mich написа:Колега,аз я имам същата Тойота и нямам проблем с парното,започва да духа топло след 2-3 минути,като докато загрее поддържа 11 хил.оборота и после се нормализират.

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Е по бавно- по бавно, колко по бавно да загряват ? .. biggrin.gifslowtraveler написа:Съгласен съм с TATI...
Дизелаците загряват доста по-бавно от бензинките, ако нямат допълнителен подгрев.
15 мин. работа на мотора, при 100км/ч. са си 25 км. преход


Че има проблем, има .. Хич не се опитвайте да ме убеждавате че това е нормално .. И двата ми дизела загряват напълно при 3-4 мин. работа, верно не са Тойоти, ама пък чак такава разлика ..

СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Абе то и мойта духва топло точно на втората минута, но е с подгревател, който пък не е монтиран ей така само за спорта.
Но ако колегата няма подгревател е напълно нормално топлото да духне след 10-15 мин. Е, ако той очаква да духне горещо за 5 мин, няма как да стане и при бензинка
Но ако колегата няма подгревател е напълно нормално топлото да духне след 10-15 мин. Е, ако той очаква да духне горещо за 5 мин, няма как да стане и при бензинка
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 27 Авг 2010 09:45
- slowtraveler
- Мнения: 6178
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Някои дизелаци имат допълнителни печки или системи, натоварващи двигателя. Или електрическа печка във въздуховода...martod написа:Е по бавно- по бавно, колко по бавно да загряват ? .. biggrin.gifslowtraveler написа:Съгласен съм с TATI...
Дизелаците загряват доста по-бавно от бензинките, ако нямат допълнителен подгрев.
15 мин. работа на мотора, при 100км/ч. са си 25 км. преходвсе едно ти да идеш до Девня и колата ти още да не е загряла ..
![]()
Че има проблем, има .. Хич не се опитвайте да ме убеждавате че това е нормално .. И двата ми дизела загряват напълно при 3-4 мин. работа, верно не са Тойоти, ама пък чак такава разлика ..
Ами например бензинка, която по принцип загрява по-бързо от дизелака, но с кофти конструирано охлаждане ми затопляше до 'излизане от синя зона' за около 7км движение. А за 10км не успяваше да качи температурата до стандартната (стрелката се вдига, но не до номинална температура)....
Вярно - терена бе малко надолнище, и проблема се появяваше при ниска температура...
Проблема съвсем не бе термостат - със заседналия термостат въобще не отлепяше стрелката.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
martod написа:... И двата ми дизела загряват напълно при 3-4 мин. работа, верно не са Тойоти, ама пък чак такава разлика ..
стига ве марто,аз имам печка и ел. нагреватели в радиатора,ама чак толкова бързо пак не може да качи нормална температура.е,с изключение ако съм пуснал печката предварително,тогава е ясно.
според мен колегата няма никакъв проблем,просто съвременните дизели отдават много малко топлина(загуби).може например зимата да сложи някакъв картон пред радиатора,по български.

а следващия път,като си взимате диз. бараки,поне гледайте да са австрийски или скандинавски(нов вносtongue.gif ),поне от 5-6 години почти всички са с вградени подгреватели.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 3 госта