Check engine - ПРОБЛЕМ

curnichko
Мнения: 3
Регистриран на: 26 Авг 2009 21:19
Местоположение: София

Мнение от curnichko » 04 Юли 2011 20:49

Здравейте отново. Бях на диагностика и се оказа че действително може да е катализатора. Момчетата казаха че е възможно и да е лош бензин. Изчистиха грешката и след около 30-40 км. ако пак светне лампата ще се провери причината отново. Но ако е катализатора със сигурност казаха само оригинален. Цифрата му е жестока обаче....
Та така благодаря ви за съветите :thumbsup:

lubooo
Мнения: 274
Регистриран на: 22 Фев 2010 23:08
Местоположение: Велико Търново

Мнение от lubooo » 04 Юли 2011 21:45

аз карам същата корола като твоята , и до сега лампата ми светваше само извънградско , но последната седмица започна и градско , и при мен се оказа запушен катализатор .. та ако си от софия можеш да отидеш при колегата fidodido с него сме водили тоя разговор за катализатора и мисля ,че може да ти предложи универсален катализатор на по-добра цена от оригиналния , а аз тези дни се замислих дали да не набарам от някоя ударена корола катализатор и да ми го сложат на мястото на запушения , мисля че това ще е доста добро от финансова гледана точка решение ..
отделно да знаеш , че ако ти свалят катализатора дори и запушен пак можеш да му вземеш около 50-60 лв
Toyota Corolla E12 2002 1.6 vvti
3ZZ-FE

nev_radev
Мнения: 9
Регистриран на: 10 Апр 2011 08:53
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от nev_radev » 20 Юли 2011 11:08

Здравейте всички с този проблем. И аз като всички писали препатих по аналогичен начин - всеки път различни грешки - дебитомер, горивна помпа, стъпков мотор на турбото и т.н. Отидох в Тойота - Варна, и там досата бързо ми решиха проблема, както те казаха често се случва, явно знаеха какво е предварително. Та обяснението: запушено филтърче на вакума на турбото. При включване на турбото не може да поеме нужното количество въздух и от там дава грешката и пада мощността. При мен специално, при изгасяне и запалване на колата мощноста се връщаше, но чек лампата продължаваше да свети. Направо ми го махнаха - и то тогава не съм го имал проблема. Казаха, че е твърде вероятно след няколко месеца заради натрупаните сажди да се наложи да сменя въпросното стъпково моторче което струвало 650 лв., но да чукна на дърво - още не се е наложило.
П.С. не ми смениха филтърчето с ново понеже не се предлагало само филтърче а вървяло заедно със въпросното моротче и за това решението беше да го махнат.

boris_firkov
Мнения: 6
Регистриран на: 30 Яну 2011 20:45

Мнение от boris_firkov » 23 Юли 2011 20:27

Колега дай ако е възможно малко повече информация, каква е колата , къде се намира и какво точно представлява този филтър. благодаря предварително.

Аватар
andrian999999
Мнения: 1515
Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от andrian999999 » 23 Юли 2011 23:38

Няма какво да правя и прочетох темата и съм много щастлив че карам 130 000км Фиат пунто без проблеми (да чукна на дърво), а не Тойота (ЛЕПЕНКИ с надпис "НИКОГА ПОВЕЧЕ ТОЙОТА" поръчваите при мен безплатно) та по темата ... в този живот най хубавото е да си авто техник или компютърен специалист винаги може да лъжеш хората и да им събираш парите щото нищо не разбират примери за мен хиляди.
Проблема за мен е че всички нови коли ги правят като компютрите 5-6 години и за боклука , хора с хиляди проблеми при всички марки, ЗАТОВА следващта ми семейна кола ще е МБ 124 автомат на газ да видим какви проблеми ще има.

п.п. и аз имам клозет тойота който не се разваля щото го карам рядко галено го наричам ПАМЕТНИКА НА РЪЖДАТА biggrin.gif
професионален мапер

Аватар
max-2
Мнения: 2089
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 110 пъти

Мнение от max-2 » 24 Юли 2011 10:14

andrian999999 написа:Няма какво да правя и прочетох темата и съм много щастлив че карам 130 000км Фиат пунто без проблеми (да чукна на дърво), а не Тойота (ЛЕПЕНКИ с надпис "НИКОГА ПОВЕЧЕ ТОЙОТА" поръчваите при мен безплатно) та по темата ... в този живот най хубавото е да си авто техник или компютърен специалист винаги може да лъжеш хората и да им събираш парите щото нищо не разбират примери за мен хиляди.
Проблема за мен е че всички нови коли ги правят като компютрите 5-6 години и за боклука , хора с хиляди проблеми при всички марки, ЗАТОВА следващта ми семейна кола ще е МБ 124 автомат на газ да видим какви проблеми ще има.

п.п. и аз имам клозет тойота който не се разваля щото го карам рядко галено го наричам ПАМЕТНИКА НА РЪЖДАТА biggrin.gif
Браво бе, избра баш тази недомислица Пунто да сравняваш с Тойота. Те 130 000 много километри викаш, няма разваляне това рунто....
Сигурен съм, че има поне 6 неща за правене, ама си трайкаш или не ги виждаш. laugh.gif
Carina E 4AFE LB 1992

KingSteve
Мнения: 169
Регистриран на: 05 Юли 2008 14:52
Местоположение: Варна

Мнение от KingSteve » 24 Юли 2011 13:16

andrian999999 написа:Няма какво да правя и прочетох темата и съм много щастлив че карам 130 000км Фиат пунто без проблеми (да чукна на дърво), а не Тойота (ЛЕПЕНКИ с надпис "НИКОГА ПОВЕЧЕ ТОЙОТА" )
:sign5: Дано го караш още толкова, колега .. но искрено се съмнявам wacko.gif Един колега често си блъска главата точно с такова. Единственото нещо, за което съм благодарен на FIAT , e че за тази 1 година, през която карах Brava 1.6.16V имах толкова мн. проблеми, които супер диагностиците на Варна не можаха да решат и се принудих да изуча до последен детайл този прекрасен двигател. Благодарение на него имено сега вече доста неща са ми ясни относно бензиновите ДВГ.

Като заговорихме за компютърните специалисти - определено не си прав. Работя в такъв сервиз повече от 14 год. Далавера няма никаква. И да искаш да осучеш някой - нямаш никакъв шанс. Колкото и лаици да има в тази област хората могат да съберат 2+2 все още laugh.gif Никой не дава повече от 50 60 кинта за ремонт на каквото и да било. Предпочитат да купят нешо работещо 2ра ръка, а дори и ново с гаранция.
Поздрави.
Avensis 7A-FE

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 5 госта