Някой свалял ли е таблото на Карина?
По принцип използват генератор на импулси, но казват че ства и с по-елементарна схема като тази по-доло. Но чесно да ти кажа не знам на какво напрежение ги пускат. Би трябвало на 12В да става, така да цъкаш на импулси като предварително с флакона е нагнетена дюзата, ноооо не мога да кажа със сигурност.




Където можах - смених уплътненията.
Обаче след сглобяването на таблото, колата умрЕ тотално.
Преди да сглобя таблото я палих и мръднах напред назад, нямаше проблем.
Сега сглобих централната конзола, всичко си е на мястото.
Като завъртя на стартер - прави половин оборот на маховика и някакво реле (или нещо подобно, може и зумер да е) започва да пиука, при което спира процеса по запалването.
Съмнява ме първо акумулатора, но няма как да го замеря в момента.
По-скоро искам да попитам: Ако има някакъв заряд в акумулатора, но той не е достатъчен за адекватно запалване, нормално ли е да се включва такава аларма?
Може да съм го поизтощил щото пусках вентилатора на макс 3-4 пъти за да тествам врътките и жилата, а и не го знам колко е дърт, с колата го взех. Вчера повъртях повечко на място, след като не беше палена цяла седмица и смених едните О-пръстенчета на дюзите.
Звукът от зумера звучи като високочестотно: Трулюлюлюлюлюлюлюлю
И дори не се закашля да пали.
Положението беше такова днес:

Дет се вика:
Обаче след сглобяването на таблото, колата умрЕ тотално.

Преди да сглобя таблото я палих и мръднах напред назад, нямаше проблем.
Сега сглобих централната конзола, всичко си е на мястото.
Като завъртя на стартер - прави половин оборот на маховика и някакво реле (или нещо подобно, може и зумер да е) започва да пиука, при което спира процеса по запалването.
Съмнява ме първо акумулатора, но няма как да го замеря в момента.
По-скоро искам да попитам: Ако има някакъв заряд в акумулатора, но той не е достатъчен за адекватно запалване, нормално ли е да се включва такава аларма?
Може да съм го поизтощил щото пусках вентилатора на макс 3-4 пъти за да тествам врътките и жилата, а и не го знам колко е дърт, с колата го взех. Вчера повъртях повечко на място, след като не беше палена цяла седмица и смених едните О-пръстенчета на дюзите.
Звукът от зумера звучи като високочестотно: Трулюлюлюлюлюлюлюлю
И дори не се закашля да пали.
Положението беше такова днес:

Дет се вика:

Това ще е първото нещо, което ще проверя утре.
Ще видя с мултицет колко му е напрежението и ще опитам с друг акумулатор от приятел.
Последно като го мерих преди месец и нещо беше 12,6V в покой.
Обаче сега като застудя кой знае...
Минава ми и една друга еретична мисъл в главата.
Преди време имах премеждия заради останки от аларма в колата.
Да не би пък да е останал още някакъв модул някъде по колата и да ми прави магарии..
Ще видя с мултицет колко му е напрежението и ще опитам с друг акумулатор от приятел.
Последно като го мерих преди месец и нещо беше 12,6V в покой.
Обаче сега като застудя кой знае...
Минава ми и една друга еретична мисъл в главата.
Преди време имах премеждия заради останки от аларма в колата.
Да не би пък да е останал още някакъв модул някъде по колата и да ми прави магарии..

Днеска й сложих ето това животно и всичко заспа, пали от четвърт:
http://autoring.bg/product_view.php?product_id=4
Стария акумулатор беше 10V на контакт и 3V при завъртане. Пътник.
http://autoring.bg/product_view.php?product_id=4
Стария акумулатор беше 10V на контакт и 3V при завъртане. Пътник.
А за врътката на парното - някой каба акъллия е отместил врътката с една позиция спрямо механизма...
Ама го разбрах, чак като разхвърлях всичко...
Предупреждавам - ако разкачате жилата. Жилото за количеството топла вода през радиатора на парното е така преценено, че обратното му закачане става с доста голям пиниз и пъшкане, направо ми се е$а майката вчера...
Ама го разбрах, чак като разхвърлях всичко...

Предупреждавам - ако разкачате жилата. Жилото за количеството топла вода през радиатора на парното е така преценено, че обратното му закачане става с доста голям пиниз и пъшкане, направо ми се е$а майката вчера...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта