Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
-
Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Japanese_fever » 12 Окт 2010 23:14
MX5 написа: biggrin.gif
Трябваше да ги препратиш в темата за чевените Брембота на Лорда, вместо да обясняваш пак! laugh.gif

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
-
Nixter
- Мнения: 584
- Регистриран на: 31 Окт 2007 18:39
- Местоположение: Бургас
Мнение
от Nixter » 27 Окт 2010 00:16
"But Audi, BMW, and Mercedes-Benz are among the worst automakers overall."

Toyota Avensis
T25 1,6 VVT-i
2007
Nixter
-
Nixter
- Мнения: 584
- Регистриран на: 31 Окт 2007 18:39
- Местоположение: Бургас
Мнение
от Nixter » 02 Ное 2010 12:52
Toyota Avensis
T25 1,6 VVT-i
2007
Nixter
-
Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Bass_Man » 12 Ное 2010 18:58
Transita cepi mraka biggrin.gif .
Bass_Man
-
Yuli
- Мнения: 193
- Регистриран на: 08 Яну 2009 10:51
- Местоположение: Sofia
- Получена благодарност: 2 пъти
Мнение
от Yuli » 13 Ное 2010 16:34
Да се включа в темата за качеството, много е дълга и да си призная не я изчетох цялата.
Току що гласувах отрицателно за качеството на новите тойоти. Силно съм афектиран в момента от това, че на 1 година и 10 месеца - 27000км. вече трети път имам гаранционна претенция, но този път много съществена за мобилността и надеждността на автомобила. При ТО в Тойота Габрово ми казаха че имам загуба на антифриз и теч на водната помпа, загубата не бях забелязал по нивотото в разширителния съд. Направо кошмар и какви очакванията за качество да имам вече. Водната помпа на стария ми таралясник не течеше въпреки 180000 по километраж, а колко са наистина никой не знаеше. Следя темата и на колегата с Ауриса D-4D на 40000 и съединителя... Дали това ще е следващото?!?
Отделно имах малко запитваня по отношение задължителния график на обслужване към Тойота Европа и по специално защо трябва да ми се сменят неща които ги няма в графика на обслужване на този модел и двигател, и нещата се изтърколиха чрез препращане на въпросите ми до българския представител. И с тях малко си пописахме и много държаха да знаят дали ще обслужа колата по техения график или мисля да предприема нещо. Та днес се и оказа, че следите от досегашните ми посещения в сервиза на ТМ Ауто - 2 по гаранция и едно за ТО първа година са заличени. Там твърдяха че такъв автомобил по регистрационен номер или рама никога не е влизал при тях, а и моето име и телефон които също имаха на разположение преди също липсват. Май вече са взели мерки да се застраховат от това да не ги подкарам и чрез комисията за защита на потребителите.

Това с ТМ Ауто май беше за една друга пак много голяма тема...

Yuli
-
Dizzle
- Мнения: 819
- Регистриран на: 22 Дек 2009 15:58
- Местоположение: София/Русе
Мнение
от Dizzle » 13 Ное 2010 18:08
Yuli написа:Да се включа в темата за качеството, много е дълга и да си призная не я изчетох цялата.
Току що гласувах отрицателно за качеството на новите тойоти. Силно съм афектиран в момента от това, че на 1 година и 10 месеца - 27000км. вече трети път имам гаранционна претенция, но този път много съществена за мобилността и надеждността на автомобила. При ТО в Тойота Габрово ми казаха че имам загуба на антифриз и теч на водната помпа, загубата не бях забелязал по нивотото в разширителния съд. Направо кошмар и какви очакванията за качество да имам вече. Водната помпа на стария ми таралясник не течеше въпреки 180000 по километраж, а колко са наистина никой не знаеше. Следя темата и на колегата с Ауриса D-4D на 40000 и съединителя... Дали това ще е следващото?!?
Отделно имах малко запитваня по отношение задължителния график на обслужване към Тойота Европа и по специално защо трябва да ми се сменят неща които ги няма в графика на обслужване на този модел и двигател, и нещата се изтърколиха чрез препращане на въпросите ми до българския представител. И с тях малко си пописахме и много държаха да знаят дали ще обслужа колата по техения график или мисля да предприема нещо. Та днес се и оказа, че следите от досегашните ми посещения в сервиза на ТМ Ауто - 2 по гаранция и едно за ТО първа година са заличени. Там твърдяха че такъв автомобил по регистрационен номер или рама никога не е влизал при тях, а и моето име и телефон които също имаха на разположение преди също липсват. Май вече са взели мерки да се застраховат от това да не ги подкарам и чрез комисията за защита на потребителите.

Това с ТМ Ауто май беше за една друга пак много голяма тема...
това с водната помпа и аз го минах (на 34к го забелязах при обслужването). явно си е масов дефект при корола/аурис може и сервизна кампания да е имало,но ние в Бг няма и да разберем за такава.проблема е и в производителя и в представителствата ни.. явно ще се сменя марката щом отношението е такова
Dizzle
-
zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Мнение
от zi_zi_top » 13 Ное 2010 18:18
Dizzle написа:... явно ще се сменя марката щом отношението е такова

Opel, VW .............. biggrin.gif
А вчера ни разправяш, че Тойотата си е Тойота!
Всичките се трошат, само ремонта им е на различни цени.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
zi_zi_top
-
Dizzle
- Мнения: 819
- Регистриран на: 22 Дек 2009 15:58
- Местоположение: София/Русе
Мнение
от Dizzle » 13 Ное 2010 18:36
zi_zi_top написа:Dizzle написа:... явно ще се сменя марката щом отношението е такова

Opel, VW .............. biggrin.gif
А вчера ни разправяш, че Тойотата си е Тойота!
Всичките се трошат, само ремонта им е на различни цени.
Тойота си е Тойота

и не бих я сменил ако не създава проблеми. обаче напоследък зачестиха обажданията за автомобили под 40к с проблеми,като водни помпи,скоростни кутии и т.н. -това за теб не е ли сериозна причина да се усъмниш в качеството?
Dizzle
-
zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Мнение
от zi_zi_top » 13 Ное 2010 19:05
Така е! Нали ти казвам, че започна да ми се отлепва амалгамата на вътрешното огледало за обратно виждане. Такова нещо не съм виждал на друг автомобил независимо от възрастта и марката, а моята Корола е на 6 години.

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
zi_zi_top
-
didak
- Мнения: 1230
- Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Мнение
от didak » 13 Ное 2010 20:32
Конкретни примери различни мога да дам за случаи от рода на 'само водната помпа май не съм сменил по тази кола",
но ако спомена марка, веднага ще излязат примери на безпроблеми екземпляри.
Просто е време да смъкнем малко летвата на очакванията към качеството на Тойота.
Аз поне се 'настройвам' за възможни проблеми, за да не приемам неща по-различно от всеки друг, платил сходна сума за сходен автомобил от друга марка.
Евала на BMW, които изглежда успяват да покрият немалките очаквания на потребителите си.
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009
didak
-
Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Bass_Man » 13 Ное 2010 23:47
Пичове Опел и VW ви очакват с отворени обятия

.
Юли , като не искате протоколи за всичко , което се прави по колите ви ще ви трият и даже и гаранцията може да ви свалят защото сте слагали не оригинални части и сте ползвали не оторизирани сервизи и тн . Имаше едно много хубаво писмо за сервиза на Миркат да видиш какво е драма .
Bass_Man
-
zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Мнение
от zi_zi_top » 14 Ное 2010 00:03
Бас, по-кротко бе! Лаф да става biggrin.gif
Всички марки и модели в клас "Ширпотреба" са горе-долу на едно ниво.
Има едно старо правило: "С пръдня боя не става!", а повечето от нас искат с малко пръдня да направят много боя.

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
zi_zi_top
-
Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Bass_Man » 14 Ное 2010 00:07
То освен лаф друго няма .
Bass_Man
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта