Celica T23 VVTi е с проблемен мотор-гори масло над допустимо
Celica T23 VVTi е с проблемен мотор-гори масло над допустимо
Мнение от manoff » 11 Мар 2010 21:07
Някой има ли реална представа, дали наиситна съществува проблем с горене на масло и дефектини сегменти при тойота селика и в кои години се среща проблема ?!
Причина: Променено заглавие.Преместена в правилния раздел.
manoff
- Raya
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Toyota Celica(T23)-1.8 16V VT-i - проблемен мотор ?
Мнение от Raya » 11 Мар 2010 21:50
И в каква връзка продавача на колата е казал това? Хубава реклама си е направил, сигурно е казал, че неговата не влиза в това числоmanoff написа:собственика ми каза, че VT-i моторите на селика имат проблемна партида със сегментите (от 2000 година натам) .....

Raya
Re: Toyota Celica(T23)-1.8 16V VT-i - проблемен мотор ?
Мнение от manoff » 11 Мар 2010 21:54
Точно първото ти предположение каза - " принципно моделите от 2000г. натам имат проблема , ама тая не е от тея " (независимо, че е 2000 г.)Raya написа:И в каква връзка продавача на колата е казал това? Хубава реклама си е направил, сигурно е казал, че неговата не влиза в това числоmanoff написа:собственика ми каза, че VT-i моторите на селика имат проблемна партида със сегментите (от 2000 година натам) ............или не иска да я продава и само се пробва колко ще му дадат.
manoff
Raya
Мнение от manoff » 12 Мар 2010 01:15
Между 1999-2003-та моделите (pre-facelift) 90% от тях имат фабричен дефект при 1zz-fe (моторите с 143 к.с.) имат дефектни сегменти на буталата, които се износвеат бързо и започва да гори маслото,после следва основен ремонт. След 2003-та проблема е отстранен, а при големия двигател въобще е нямало такъв проблем.
Може да се окаже че наистина VVT-i моторите имат този проблем - в youtube има сумата клипчета (celica engine noise) на които можете да видите за какво става дума...
manoff
Мнение от manoff » 12 Мар 2010 02:01
МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ - митове и легенди ли са това или ....?!Инструкция за експлоатация на Тойота Корола 2000-2001 година. Предназначена е за потребителя (ползвателя). Български език.
287 сканирани страници (формат GIF). Пропуснати са страниците със заглавията на новите раздели.
Двигатели: 2E; 4ZZ-FE; 3ZZ-FE; 7A-FE
На стр. 310 най-отдолу е добавено напомнящо съобщение за увеличено количество на двигателното масло вследствие на гаранционна подмяна на бутала, сегменти и щека за нивото на двигателното масло заради дефектна партида vvt-i двигатели с немски сегменти KOLBENSCHMIDT.
manoff
LEXUS
Мнение от manoff » 12 Мар 2010 02:36
Ми както казах в първият ми пост горе, днес собственик на селика ми го заяви, след което седнах да чета ангийски форуми... Искренно се надявам да сигна до истината !LEXUS написа:За проблеми при Селика за първи път чувам. А тези 90% от моторите до 2003-та,че износват бутала и дъра-бъра са пълни глупости. Откъде ги взимаш тия кръчмарски информации.
manoff
LEXUS
- Raya
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Мнение от Raya » 12 Мар 2010 02:49
Отказах един кандидат за Селика laugh.gifmanoff написа:Ето до какви изводи стигнах, след оказана помощ от страна на Raya:
Между 1999-2003-та моделите (pre-facelift) 90% от тях имат фабричен дефект при 1zz-fe (моторите с 143 к.с.) имат дефектни сегменти на буталата, които се износвеат бързо и започва да гори маслото,после следва основен ремонт. След 2003-та проблема е отстранен, а при големия двигател въобще е нямало такъв проблем.
..
Да уточня:
дадох това инфо за всеки случай да го имаш предвид, като никъде не видях потвърждение, статистика или каквото и да било, което да потвърждава твърдението. Затова аз си оставам със различно мнение, породено от личен опит.
Raya
Мнение от diver » 12 Мар 2010 09:03
Проблема със ВВТ-и беше със сегменти на колбеншмид. Доколкото селика правена извън япония май няма, малко вероятно...manoff написа:Ето до какви изводи стигнах, след оказана помощ от страна на Raya:
Между 1999-2003-та моделите (pre-facelift) 90% от тях имат фабричен дефект при 1zz-fe (моторите с 143 к.с.) имат дефектни сегменти на буталата, които се износвеат бързо и започва да гори маслото,после следва основен ремонт. След 2003-та проблема е отстранен, а при големия двигател въобще е нямало такъв проблем.
Може да се окаже че наистина VVT-i моторите имат този проблем - в youtube има сумата клипчета (celica engine noise) на които можете да видите за какво става дума...

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
- max-2
- Мнения: 2091
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 111 пъти
Мнение от max-2 » 12 Мар 2010 10:02
Познавам един грък от много години в България и кара само стари селики, от преди 90г., като ги докарва до окаяно състояние. Последния път пак го видях с една тропаща и димяща отвсякъде(говоря за зверско лопане, такова, дето нормален човек няма да си помисли дори да я припали, а тоя я караше на война и зад него гъста мъгла), на магистралата много ги мори, пък не поддържа изобщо и така 50 км. с присвяткаща лампа за налягане на маслото, вика като спре ми пращат друг мотор от Гърция и само газ laugh.gif , без да обслужва, без нищо.
Та всеки да си гледа какво купува.
max-2
manoff
diver
Мнение от manoff » 18 Мар 2010 02:01
Това е официалното писмо :
http://dox.bg/files/dw?a=bae3e2111b
Ето и едно мнение :
People that drive short distances. or cold start a lot. have this problem
A few 3zz-fe and almost all 1zz-fe 2000-2005 toyotas have this problem.
The problem is the lower piston rings. "oil-rings" Normally the piston have aprox 12 small holes in the pistonring gab.
Toyota forgot about them and made 4 small holes. when the oilring needs to scrabe oil off the cylinder. passes the 2 upper rings and u get oil Consumption. starts with a littel but ends out ind wery sticky pistonrings..
Toyota made a new block with 8 bigger holes in the pistons. Starting from 2005

manoff
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 2 госта