Celica T23 VVTi е с проблемен мотор-гори масло над допустимо
Celica T23 VVTi е с проблемен мотор-гори масло над допустимо
Насочил съм се към селика седма генерация, попрочетох каквото намерих във форума за да се информирам по темата. Днес обаче като ходих да погледна поредната такава кола, собственика ми каза, че VT-i моторите на селика имат проблемна партида със сегментите (от 2000 година натам) и че негов приятел дал близо 5000 лв. за ремонт наскоро. Това което намерих като инфо във форума е, че наистина има такива проблемни мотори при авенсис 1,8 и при корола 1,6.
Някой има ли реална представа, дали наиситна съществува проблем с горене на масло и дефектини сегменти при тойота селика и в кои години се среща проблема ?!
Някой има ли реална представа, дали наиситна съществува проблем с горене на масло и дефектини сегменти при тойота селика и в кои години се среща проблема ?!
Последно промяна от Akima на 15 Мар 2015 22:00, променено общо 4 пъти.
Причина: Променено заглавие.Преместена в правилния раздел.
Причина: Променено заглавие.Преместена в правилния раздел.
- Raya
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Toyota Celica(T23)-1.8 16V VT-i - проблемен мотор ?
И в каква връзка продавача на колата е казал това? Хубава реклама си е направил, сигурно е казал, че неговата не влиза в това числоmanoff написа:собственика ми каза, че VT-i моторите на селика имат проблемна партида със сегментите (от 2000 година натам) .....

Re: Toyota Celica(T23)-1.8 16V VT-i - проблемен мотор ?
Точно първото ти предположение каза - " принципно моделите от 2000г. натам имат проблема , ама тая не е от тея " (независимо, че е 2000 г.)Raya написа:И в каква връзка продавача на колата е казал това? Хубава реклама си е направил, сигурно е казал, че неговата не влиза в това числоmanoff написа:собственика ми каза, че VT-i моторите на селика имат проблемна партида със сегментите (от 2000 година натам) ............или не иска да я продава и само се пробва колко ще му дадат.
Ето до какви изводи стигнах, след оказана помощ от страна на Raya:
Между 1999-2003-та моделите (pre-facelift) 90% от тях имат фабричен дефект при 1zz-fe (моторите с 143 к.с.) имат дефектни сегменти на буталата, които се износвеат бързо и започва да гори маслото,после следва основен ремонт. След 2003-та проблема е отстранен, а при големия двигател въобще е нямало такъв проблем.
Може да се окаже че наистина VVT-i моторите имат този проблем - в youtube има сумата клипчета (celica engine noise) на които можете да видите за какво става дума...
Между 1999-2003-та моделите (pre-facelift) 90% от тях имат фабричен дефект при 1zz-fe (моторите с 143 к.с.) имат дефектни сегменти на буталата, които се износвеат бързо и започва да гори маслото,после следва основен ремонт. След 2003-та проблема е отстранен, а при големия двигател въобще е нямало такъв проблем.
Може да се окаже че наистина VVT-i моторите имат този проблем - в youtube има сумата клипчета (celica engine noise) на които можете да видите за какво става дума...
Независимо, че не става дума за селика , проблема е подобен...
МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ - митове и легенди ли са това или ....?!Инструкция за експлоатация на Тойота Корола 2000-2001 година. Предназначена е за потребителя (ползвателя). Български език.
287 сканирани страници (формат GIF). Пропуснати са страниците със заглавията на новите раздели.
Двигатели: 2E; 4ZZ-FE; 3ZZ-FE; 7A-FE
На стр. 310 най-отдолу е добавено напомнящо съобщение за увеличено количество на двигателното масло вследствие на гаранционна подмяна на бутала, сегменти и щека за нивото на двигателното масло заради дефектна партида vvt-i двигатели с немски сегменти KOLBENSCHMIDT.
Ми както казах в първият ми пост горе, днес собственик на селика ми го заяви, след което седнах да чета ангийски форуми... Искренно се надявам да сигна до истината !LEXUS написа:За проблеми при Селика за първи път чувам. А тези 90% от моторите до 2003-та,че износват бутала и дъра-бъра са пълни глупости. Откъде ги взимаш тия кръчмарски информации.
- Raya
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Отказах един кандидат за Селика laugh.gifmanoff написа:Ето до какви изводи стигнах, след оказана помощ от страна на Raya:
Между 1999-2003-та моделите (pre-facelift) 90% от тях имат фабричен дефект при 1zz-fe (моторите с 143 к.с.) имат дефектни сегменти на буталата, които се износвеат бързо и започва да гори маслото,после следва основен ремонт. След 2003-та проблема е отстранен, а при големия двигател въобще е нямало такъв проблем.
..
Да уточня:
дадох това инфо за всеки случай да го имаш предвид, като никъде не видях потвърждение, статистика или каквото и да било, което да потвърждава твърдението. Затова аз си оставам със различно мнение, породено от личен опит.
Проблема със ВВТ-и беше със сегменти на колбеншмид. Доколкото селика правена извън япония май няма, малко вероятно...manoff написа:Ето до какви изводи стигнах, след оказана помощ от страна на Raya:
Между 1999-2003-та моделите (pre-facelift) 90% от тях имат фабричен дефект при 1zz-fe (моторите с 143 к.с.) имат дефектни сегменти на буталата, които се износвеат бързо и започва да гори маслото,после следва основен ремонт. След 2003-та проблема е отстранен, а при големия двигател въобще е нямало такъв проблем.
Може да се окаже че наистина VVT-i моторите имат този проблем - в youtube има сумата клипчета (celica engine noise) на които можете да видите за какво става дума...

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Много ясно, че като остане без масло защото го гори и не е налято навреме, двг ще се разтрака зверски. Тези клипчета в нета дето ги гледаме са точно това-последствия от каране без масло. После и да наливаш и да доливаш все тая.
Познавам един грък от много години в България и кара само стари селики, от преди 90г., като ги докарва до окаяно състояние. Последния път пак го видях с една тропаща и димяща отвсякъде(говоря за зверско лопане, такова, дето нормален човек няма да си помисли дори да я припали, а тоя я караше на война и зад него гъста мъгла), на магистралата много ги мори, пък не поддържа изобщо и така 50 км. с присвяткаща лампа за налягане на маслото, вика като спре ми пращат друг мотор от Гърция и само газ laugh.gif , без да обслужва, без нищо.
Та всеки да си гледа какво купува.
Познавам един грък от много години в България и кара само стари селики, от преди 90г., като ги докарва до окаяно състояние. Последния път пак го видях с една тропаща и димяща отвсякъде(говоря за зверско лопане, такова, дето нормален човек няма да си помисли дори да я припали, а тоя я караше на война и зад него гъста мъгла), на магистралата много ги мори, пък не поддържа изобщо и така 50 км. с присвяткаща лампа за налягане на маслото, вика като спре ми пращат друг мотор от Гърция и само газ laugh.gif , без да обслужва, без нищо.
Та всеки да си гледа какво купува.
Carina E 4AFE LB 1992
Ами сега какво ще кажете ?
Това е официалното писмо :
http://dox.bg/files/dw?a=bae3e2111b
Ето и едно мнение :

Това е официалното писмо :
http://dox.bg/files/dw?a=bae3e2111b
Ето и едно мнение :
People that drive short distances. or cold start a lot. have this problem
A few 3zz-fe and almost all 1zz-fe 2000-2005 toyotas have this problem.
The problem is the lower piston rings. "oil-rings" Normally the piston have aprox 12 small holes in the pistonring gab.
Toyota forgot about them and made 4 small holes. when the oilring needs to scrabe oil off the cylinder. passes the 2 upper rings and u get oil Consumption. starts with a littel but ends out ind wery sticky pistonrings..
Toyota made a new block with 8 bigger holes in the pistons. Starting from 2005

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта