Такаааммм............ А сега да обобщим, след всичко изписано, кое е реално и за пореден път да се потретим.....
Лукойл може да произвежда Евро5 горива, дори да ги произвежда, всички знаем колко "кранчета за изтакане" има по тръбопроводите - оттам качеството пада драстично! Така че, притеснението за горивата е ГОЛЯМО!
Второ - НЕ ЗАРЕЖДАЙ ОТ ШЕЛ!! ОМВ, Лукойл, Ромпетрол, Еко кинитрон, Векта - тези са тествани и добри. За препоръчване е Ромпетрол или ОМВ(скъпата нафта).
Трето - като човек навъртял вече над 80хил.км на същия като твоя двигател, че дори по-изтормозен, ти казвам точно - ползвай добавки, ако искаш колата да ти работи както може и трябва. Liqui Moly Diesel Additiv - силна добавка, която се слага на 2-4 резервоара веднъж. За ежедневна употреба става REDEX, Castrol, Liqui Moly (само за common rail двигатели - в Бриколаж я има). Моли-то само за комън рейли е наистина много добра и може всеки или всеки втори резервоар да се ползва, без проблеми за двигателя. Не се лъжи, че няма нужда от добавки - ще смениш гаранционно дюзи, ако имаш късмет. Ако не, едната дюза е 800+евра.... Те са 4.... Един приятел го направи на ~65хил.км на 2.5д4д Hilux, защото не ме послуша.
Последно - щом е чисто нова колата, не сменяй маслото на 15хил.км, а на 8-10. Тойота слагат нисък клас масла, а взимат много пара на литър. Най-лесно, след 7000км с тяхното масло го точиш, без да махаш филтри и наливаш ново масло и караш с него, докато минеш 15.те хиляди по техни изисквания. Скоро ще мога да предложа японски масла ENEOS, които са мнооого истински и са наистина JAPAN POWER

В момента тествам 10W40 на моята кола и определено има разлика

Нещо да съм пропуснал ?!
