Страница 1 от 2
селика срещу еклипс и купе
Публикувано на: 28 Мар 2009 12:23
от chrislake
Здравейте , имам едно питане относнно селиката. Значи на мен много ми харесват спортни купета и сега сам решил да си купя едно такова. Колебая се между селика, еклипс и хюндай купе. Селика от 99, 2000 или 2001 сравнявам с еклипс от 97/ 98 и купе от 01/02. Много ще съм ви благодарен ако ми кажете някакви данни относно селиката. Значи интересуват ме някокло неща: 1 - Разхода дали е над 10Л. градско и ако е - селиките понасят ли на газ (газов инжекцион) 2- скъпа ли е подръжката (части и т.н.) 3- има ли отзад достатъчно място поне за 2 човека. Ако някой има познания и от еклипс и от купето ще му бъда благодарен да сподели впечатленията си също:

Публикувано на: 30 Мар 2009 16:35
от ugabuga
v nito edna ot tia koli ne mogat da sednat 2-ma choveka otzad bez da sa v agonia.
mitsu i celicata shte sa zdravi, hyundai ne znam ...
Публикувано на: 30 Мар 2009 16:43
от Georgimitrovich
имах такъв еклипс преди и не ти го препоръчвам, добра визия и толкова. Нито върви, нито е здрав. Като го поръчкаш малко и се почва я някоя гарнитура протече, я някои ремък, я някой маркуч се пръсне, а в България части за него много трудно се намират. Относно мястото 4 човека влизат и в трите коли ама как само те си знаят

по-скоро може да набуташ трима вътре двама отпред и един отзад по диагонал.

Публикувано на: 30 Мар 2009 17:46
от bambo
Спортно купе, разход 10 градско ... ??? ГАЗ ?????? нещо много взаимоизключващи се работи прочетох.
За колите - всяка една си има предимствата и недостатъците. Името купе предполага че повече от 2-ма човека ще се качват само инцидентно, и в никой случай няма да им е удобно...
Поддръжката - от тези трите марки, май Тойота са с най-голяма сервизна мрежа и редовни доставки на части в България. Което не означава че поддръжката на тойотата ще е по-ефтина от на другите две. И за тях се намират части и сервизи, но все пак едно е да го има в града ти, друго е да трябва да ходиш някъде.
И не, селиката е с пластмасови колектори, и не е добра идея да и се слага ГАЗ. гърменето ще е един път, ама за сметка на това качествено.
И да, гори повече от 10 градско, ама е нормално, затова е спортна кола.
поздрави

Публикувано на: 30 Мар 2009 21:08
от mishel7524
Ne znam za mit. i cupeto ma celicata pri 50/50 gradsko i magistrala na 160-180 rjdko mi dokarva nad 10 po princip e okolo 9-9.5
Публикувано на: 07 Апр 2009 00:31
от andrian999999
bambo написа:Спортно купе, разход 10 градско ... ??? ГАЗ ?????? нещо много взаимоизключващи се работи прочетох.
За колите - всяка една си има предимствата и недостатъците. Името купе предполага че повече от 2-ма човека ще се качват само инцидентно, и в никой случай няма да им е удобно...
Поддръжката - от тези трите марки, май Тойота са с най-голяма сервизна мрежа и редовни доставки на части в България. Което не означава че поддръжката на тойотата ще е по-ефтина от на другите две. И за тях се намират части и сервизи, но все пак едно е да го има в града ти, друго е да трябва да ходиш някъде.
И не, селиката е с пластмасови колектори, и не е добра идея да и се слага ГАЗ. гърменето ще е един път, ама за сметка на това качествено.
И да, гори повече от 10 градско, ама е нормално, затова е спортна кола.
поздрави

под 10л. градско спортна кола НЯМА .ГАЗ и спортно купе НИКОГА! само с едно не сам съгласен, нито една от тези не е спортна, а със спортен характер
кола мечта lancia delta integrale evo
a ина4е ако искаш спортни ИИИИИ имаш пари
то импреса сти, лансер ево 8 или 9 или кола със задно
бмв е много добър варянт даже доста
Публикувано на: 08 Апр 2009 23:17
от Vokil
Айде бягай в някой друг форум с тая ланча и не забравяй колко години селиката ги бухаше като тъпан на манифестация в ралишампионата

Публикувано на: 08 Апр 2009 23:24
от diver
Vokil написа:Айде бягай в някой друг форум с тая ланча и не забравяй колко години селиката ги бухаше като тъпан на манифестация в ралишампионата

Абе горе долу световните титли са еднакви на интегралето и селиката 6 към 7 или нещо от сорта. Проблема е, че и двата модела трудно се намират и държат цена...
Публикувано на: 11 Апр 2009 02:57
от andrian999999
Vokil написа:Айде бягай в някой друг форум с тая ланча и не забравяй колко години селиката ги бухаше като тъпан на манифестация в ралишампионата

ЗА РАЛИ мога да споря много с ТЕБ ! казвам си мнението и и я наричат ЦАРИЦАТА зарди 6 титли , ИИИ не се сърди ама не си чел тойота е първата японска кола която спира доминацията на европейските марки, карлос саинц 90 година и тойта селика има само 2 титли, на първо място винаги са били колите на стария континент, а им свлям шапка на японците че се учат бързо от европейците да правят коли, а за качество даже са ги надминали отдавна , а не като американците които правят само боклуци да въвят на право и тъпите им ДРАГ състезания в които пак да ПОЧЕРТАЯ старата костенурка ги е МАЧКАЛА защото не го помня точноно тунингована кустенурка вадела 300кс на 800 кг. а пак американските коли вадели 500 на1800кг а АА вече са луди по
ДРИФТА които ги е запалил от япония, А той от къде идва? пак от европа
щтото японците гледали ралитата и как пилотите парзаляли колите по завоите за по голяма средна скорост!, и бягали веднага по планинските им шусета да ги подържават
Публикувано на: 11 Апр 2009 03:28
от andrian999999
diver написа:Vokil написа:Айде бягай в някой друг форум с тая ланча и не забравяй колко години селиката ги бухаше като тъпан на манифестация в ралишампионата

Абе горе долу световните титли са еднакви на интегралето и селиката 6 към 7 или нещо от сорта. Проблема е, че и двата модела трудно се намират и държат цена...
абе то имаа ама има 2 големи проблема с тия коли 1. АКЦИЗ...... от 10 000 - 14 000лв акциз това е голяма пречка даваш една торба с пари на държавата "ЕДНА ХУБАВА КОЛА ИМ ПОДАРЯВАШ"
2. ЧАСТИТЕ много скъпи и ги няма навсякъде а колкото и здрава да е една японска кола годините си казват думата и все някоя част се амортизира, доста скъпа за подръжка, А АКО Я ОМААШ щтот винаги може да се случи като караш бързо, а аз обожавам да се пързалям на сняг, още от малък когато имах лада. Та омааш ли я 2 години на трупчета
Има и един друг варянт които съм мислил , англия или япония НО пак АКЦИЗ ... и не може да се кара
кола с десен волан а съм чел много по форумите и било много трудна работа, с 2 думи за да стане всичко ти трябва кола донор
Публикувано на: 11 Апр 2009 08:46
от Troshko
andrian999999 написа:diver написа:Vokil написа:Айде бягай в някой друг форум с тая ланча и не забравяй колко години селиката ги бухаше като тъпан на манифестация в ралишампионата

Абе горе долу световните титли са еднакви на интегралето и селиката 6 към 7 или нещо от сорта. Проблема е, че и двата модела трудно се намират и държат цена...
абе то имаа ама има 2 големи проблема с тия коли 1. АКЦИЗ...... от 10 000 - 14 000лв акциз това е голяма пречка даваш една торба с пари на държавата "ЕДНА ХУБАВА КОЛА ИМ ПОДАРЯВАШ"
2. ЧАСТИТЕ много скъпи и ги няма навсякъде а колкото и здрава да е една японска кола годините си казват думата и все някоя част се амортизира, доста скъпа за подръжка, А АКО Я ОМААШ щтот винаги може да се случи като караш бързо, а аз обожавам да се пързалям на сняг, още от малък когато имах лада. Та омааш ли я 2 години на трупчета
Има и един друг варянт които съм мислил , англия или япония НО пак АКЦИЗ ... и не може да се кара
кола с десен волан а съм чел много по форумите и било много трудна работа, с 2 думи за да стане всичко ти трябва кола донор
Няма да коментирам с акциза винаги има няква врътка !!!За десния волан доста от специалистите смятат ,че това е по подходящата позиция при състезателно каране.
А частите поне (както казаваш ако е ОМАХАШ) какво се плашиш селики като твоята N/A Под път и над път (само във форума май има поне 3 на части)
А за пързалянето не разбирам но много искам да се науча (Но снега не ми е стехията дручко си е асфалтеца

)
Публикувано на: 11 Апр 2009 11:14
от diver
Tibi.B написа:...А за пързалянето не разбирам но много искам да се науча (Но снега не ми е стехията дручко си е асфалтеца

)
Мислим днес по повод рождения ден те изпързалям безплатно

Публикувано на: 11 Апр 2009 13:03
от Troshko
diver написа:Tibi.B написа:...А за пързалянето не разбирам но много искам да се науча (Но снега не ми е стехията дручко си е асфалтеца

)
Мислим днес по повод рождения ден те изпързалям безплатно

Нема нема ,с големи гуми съм ОТЗАД и имам много грип
Най много по една бирица да изпарзаляме

Публикувано на: 11 Апр 2009 14:40
от andrian999999
Tibi.B написа:andrian999999 написа:diver написа:коя част се
Няма да коментирам с акциза винаги има няква врътка !!!За десния волан доста от специалистите смятат ,че това е по подходящата позиция при състезателно каране.
А частите поне (както казаваш ако е ОМАХАШ) какво се плашиш селики като твоята N/A Под път и над път (само във форума май има поне 3 на части)
А за пързалянето не разбирам но много искам да се науча (Но снега не ми е стехията дручко си е асфалтеца

)
МОЖЕ АМА ЦЕЛ ЖИВОТ КАРАМ И ПРЕВКЛюЧВАМ С ДЯСНАТА РЪКА, и оп обратно а и как ще изпреварвам на двулентово,
Re: селика срещу еклипс и купе
Публикувано на: 24 Апр 2009 23:17
от Raya
chrislake написа:Колебая се между селика, еклипс и хюндай купе. Селика от 99, 2000 или 2001 сравнявам с еклипс от 97/ 98 и купе от 01/02.
Ако все още се колебаеш, Хюндай купе изключи го напълно!!! толкова чуплива кола! не знам дали има друга такава . Амортисьори сменях на 2 месеца и кво ли още не.......истинско чудо беше, че успях да я продам