селика срещу еклипс и купе

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
chrislake
Мнения: 1
Регистриран на: 28 Мар 2009 11:50

селика срещу еклипс и купе

Мнение от chrislake » 28 Мар 2009 12:23

Здравейте , имам едно питане относнно селиката. Значи на мен много ми харесват спортни купета и сега сам решил да си купя едно такова. Колебая се между селика, еклипс и хюндай купе. Селика от 99, 2000 или 2001 сравнявам с еклипс от 97/ 98 и купе от 01/02. Много ще съм ви благодарен ако ми кажете някакви данни относно селиката. Значи интересуват ме някокло неща: 1 - Разхода дали е над 10Л. градско и ако е - селиките понасят ли на газ (газов инжекцион) 2- скъпа ли е подръжката (части и т.н.) 3- има ли отзад достатъчно място поне за 2 човека. Ако някой има познания и от еклипс и от купето ще му бъда благодарен да сподели впечатленията си също: smile.gif

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 30 Мар 2009 16:35

v nito edna ot tia koli ne mogat da sednat 2-ma choveka otzad bez da sa v agonia.

mitsu i celicata shte sa zdravi, hyundai ne znam ...
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
Georgimitrovich
Мнения: 1375
Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от Georgimitrovich » 30 Мар 2009 16:43

имах такъв еклипс преди и не ти го препоръчвам, добра визия и толкова. Нито върви, нито е здрав. Като го поръчкаш малко и се почва я някоя гарнитура протече, я някои ремък, я някой маркуч се пръсне, а в България части за него много трудно се намират. Относно мястото 4 човека влизат и в трите коли ама как само те си знаят tongue.gif по-скоро може да набуташ трима вътре двама отпред и един отзад по диагонал.

wink.gif
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300

bambo
Мнения: 182
Регистриран на: 09 Авг 2005 18:51
Местоположение: Пазарджик
Обратна връзка:

Мнение от bambo » 30 Мар 2009 17:46

Спортно купе, разход 10 градско ... ??? ГАЗ ?????? нещо много взаимоизключващи се работи прочетох.
За колите - всяка една си има предимствата и недостатъците. Името купе предполага че повече от 2-ма човека ще се качват само инцидентно, и в никой случай няма да им е удобно...
Поддръжката - от тези трите марки, май Тойота са с най-голяма сервизна мрежа и редовни доставки на части в България. Което не означава че поддръжката на тойотата ще е по-ефтина от на другите две. И за тях се намират части и сервизи, но все пак едно е да го има в града ти, друго е да трябва да ходиш някъде.

И не, селиката е с пластмасови колектори, и не е добра идея да и се слага ГАЗ. гърменето ще е един път, ама за сметка на това качествено.
И да, гори повече от 10 градско, ама е нормално, затова е спортна кола.

поздрави :thumbsup:

mishel7524
Мнения: 86
Регистриран на: 01 Яну 2009 15:28

Мнение от mishel7524 » 30 Мар 2009 21:08

Ne znam za mit. i cupeto ma celicata pri 50/50 gradsko i magistrala na 160-180 rjdko mi dokarva nad 10 po princip e okolo 9-9.5

Аватар
andrian999999
Мнения: 1515
Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от andrian999999 » 07 Апр 2009 00:31

bambo написа:Спортно купе, разход 10 градско ... ??? ГАЗ ?????? нещо много взаимоизключващи се работи прочетох.
За колите - всяка една си има предимствата и недостатъците. Името купе предполага че повече от 2-ма човека ще се качват само инцидентно, и в никой случай няма да им е удобно...
Поддръжката - от тези трите марки, май Тойота са с най-голяма сервизна мрежа и редовни доставки на части в България. Което не означава че поддръжката на тойотата ще е по-ефтина от на другите две. И за тях се намират части и сервизи, но все пак едно е да го има в града ти, друго е да трябва да ходиш някъде.

И не, селиката е с пластмасови колектори, и не е добра идея да и се слага ГАЗ. гърменето ще е един път, ама за сметка на това качествено.
И да, гори повече от 10 градско, ама е нормално, затова е спортна кола.

поздрави :thumbsup:
под 10л. градско спортна кола НЯМА .ГАЗ и спортно купе НИКОГА! само с едно не сам съгласен, нито една от тези не е спортна, а със спортен характер
кола мечта lancia delta integrale evo
a ина4е ако искаш спортни ИИИИИ имаш пари
то импреса сти, лансер ево 8 или 9 или кола със задно
бмв е много добър варянт даже доста

Аватар
Vokil
Мнения: 663
Регистриран на: 03 Мар 2009 00:35
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от Vokil » 08 Апр 2009 23:17

Айде бягай в някой друг форум с тая ланча и не забравяй колко години селиката ги бухаше като тъпан на манифестация в ралишампионата :)
Човек и добре да живее умира .......

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 08 Апр 2009 23:24

Vokil написа:Айде бягай в някой друг форум с тая ланча и не забравяй колко години селиката ги бухаше като тъпан на манифестация в ралишампионата :)
Абе горе долу световните титли са еднакви на интегралето и селиката 6 към 7 или нещо от сорта. Проблема е, че и двата модела трудно се намират и държат цена...
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
andrian999999
Мнения: 1515
Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от andrian999999 » 11 Апр 2009 02:57

Vokil написа:Айде бягай в някой друг форум с тая ланча и не забравяй колко години селиката ги бухаше като тъпан на манифестация в ралишампионата :)
ЗА РАЛИ мога да споря много с ТЕБ ! казвам си мнението и и я наричат ЦАРИЦАТА зарди 6 титли , ИИИ не се сърди ама не си чел тойота е първата японска кола която спира доминацията на европейските марки, карлос саинц 90 година и тойта селика има само 2 титли, на първо място винаги са били колите на стария континент, а им свлям шапка на японците че се учат бързо от европейците да правят коли, а за качество даже са ги надминали отдавна , а не като американците които правят само боклуци да въвят на право и тъпите им ДРАГ състезания в които пак да ПОЧЕРТАЯ старата костенурка ги е МАЧКАЛА защото не го помня точноно тунингована кустенурка вадела 300кс на 800 кг. а пак американските коли вадели 500 на1800кг а АА вече са луди по
ДРИФТА които ги е запалил от япония, А той от къде идва? пак от европа
щтото японците гледали ралитата и как пилотите парзаляли колите по завоите за по голяма средна скорост!, и бягали веднага по планинските им шусета да ги подържават

Аватар
andrian999999
Мнения: 1515
Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от andrian999999 » 11 Апр 2009 03:28

diver написа:
Vokil написа:Айде бягай в някой друг форум с тая ланча и не забравяй колко години селиката ги бухаше като тъпан на манифестация в ралишампионата :)
Абе горе долу световните титли са еднакви на интегралето и селиката 6 към 7 или нещо от сорта. Проблема е, че и двата модела трудно се намират и държат цена...
абе то имаа ама има 2 големи проблема с тия коли 1. АКЦИЗ...... от 10 000 - 14 000лв акциз това е голяма пречка даваш една торба с пари на държавата "ЕДНА ХУБАВА КОЛА ИМ ПОДАРЯВАШ"
2. ЧАСТИТЕ много скъпи и ги няма навсякъде а колкото и здрава да е една японска кола годините си казват думата и все някоя част се амортизира, доста скъпа за подръжка, А АКО Я ОМААШ щтот винаги може да се случи като караш бързо, а аз обожавам да се пързалям на сняг, още от малък когато имах лада. Та омааш ли я 2 години на трупчета
Има и един друг варянт които съм мислил , англия или япония НО пак АКЦИЗ ... и не може да се кара
кола с десен волан а съм чел много по форумите и било много трудна работа, с 2 думи за да стане всичко ти трябва кола донор

Аватар
Troshko
Мнения: 2094
Регистриран на: 24 Яну 2006 11:58
Местоположение: София

Мнение от Troshko » 11 Апр 2009 08:46

andrian999999 написа:
diver написа:
Vokil написа:Айде бягай в някой друг форум с тая ланча и не забравяй колко години селиката ги бухаше като тъпан на манифестация в ралишампионата :)
Абе горе долу световните титли са еднакви на интегралето и селиката 6 към 7 или нещо от сорта. Проблема е, че и двата модела трудно се намират и държат цена...
абе то имаа ама има 2 големи проблема с тия коли 1. АКЦИЗ...... от 10 000 - 14 000лв акциз това е голяма пречка даваш една торба с пари на държавата "ЕДНА ХУБАВА КОЛА ИМ ПОДАРЯВАШ"
2. ЧАСТИТЕ много скъпи и ги няма навсякъде а колкото и здрава да е една японска кола годините си казват думата и все някоя част се амортизира, доста скъпа за подръжка, А АКО Я ОМААШ щтот винаги може да се случи като караш бързо, а аз обожавам да се пързалям на сняг, още от малък когато имах лада. Та омааш ли я 2 години на трупчета
Има и един друг варянт които съм мислил , англия или япония НО пак АКЦИЗ ... и не може да се кара
кола с десен волан а съм чел много по форумите и било много трудна работа, с 2 думи за да стане всичко ти трябва кола донор
Няма да коментирам с акциза винаги има няква врътка !!!За десния волан доста от специалистите смятат ,че това е по подходящата позиция при състезателно каране.
А частите поне (както казаваш ако е ОМАХАШ) какво се плашиш селики като твоята N/A Под път и над път (само във форума май има поне 3 на части)
А за пързалянето не разбирам но много искам да се науча (Но снега не ми е стехията дручко си е асфалтеца :whistle: )

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 11 Апр 2009 11:14

Tibi.B написа:...А за пързалянето не разбирам но много искам да се науча (Но снега не ми е стехията дручко си е асфалтеца :whistle: )
Мислим днес по повод рождения ден те изпързалям безплатно tongue.gif tongue.gif tongue.gif
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
Troshko
Мнения: 2094
Регистриран на: 24 Яну 2006 11:58
Местоположение: София

Мнение от Troshko » 11 Апр 2009 13:03

diver написа:
Tibi.B написа:...А за пързалянето не разбирам но много искам да се науча (Но снега не ми е стехията дручко си е асфалтеца :whistle: )
Мислим днес по повод рождения ден те изпързалям безплатно tongue.gif tongue.gif tongue.gif
Нема нема ,с големи гуми съм ОТЗАД и имам много грип stupid.gif

Най много по една бирица да изпарзаляме :whistle:

Аватар
andrian999999
Мнения: 1515
Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от andrian999999 » 11 Апр 2009 14:40

Tibi.B написа:
andrian999999 написа:
diver написа:коя част се
Няма да коментирам с акциза винаги има няква врътка !!!За десния волан доста от специалистите смятат ,че това е по подходящата позиция при състезателно каране.
А частите поне (както казаваш ако е ОМАХАШ) какво се плашиш селики като твоята N/A Под път и над път (само във форума май има поне 3 на части)
А за пързалянето не разбирам но много искам да се науча (Но снега не ми е стехията дручко си е асфалтеца :whistle: )
МОЖЕ АМА ЦЕЛ ЖИВОТ КАРАМ И ПРЕВКЛюЧВАМ С ДЯСНАТА РЪКА, и оп обратно а и как ще изпреварвам на двулентово,

Аватар
Raya
Мнения: 1793
Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
Местоположение: Варна
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 2 пъти

Re: селика срещу еклипс и купе

Мнение от Raya » 24 Апр 2009 23:17

chrislake написа:Колебая се между селика, еклипс и хюндай купе. Селика от 99, 2000 или 2001 сравнявам с еклипс от 97/ 98 и купе от 01/02.
Ако все още се колебаеш, Хюндай купе изключи го напълно!!! толкова чуплива кола! не знам дали има друга такава . Амортисьори сменях на 2 месеца и кво ли още не.......истинско чудо беше, че успях да я продам

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 4 госта