
селика срещу еклипс и купе
селика срещу еклипс и купе
Здравейте , имам едно питане относнно селиката. Значи на мен много ми харесват спортни купета и сега сам решил да си купя едно такова. Колебая се между селика, еклипс и хюндай купе. Селика от 99, 2000 или 2001 сравнявам с еклипс от 97/ 98 и купе от 01/02. Много ще съм ви благодарен ако ми кажете някакви данни относно селиката. Значи интересуват ме някокло неща: 1 - Разхода дали е над 10Л. градско и ако е - селиките понасят ли на газ (газов инжекцион) 2- скъпа ли е подръжката (части и т.н.) 3- има ли отзад достатъчно място поне за 2 човека. Ако някой има познания и от еклипс и от купето ще му бъда благодарен да сподели впечатленията си също: 

- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
имах такъв еклипс преди и не ти го препоръчвам, добра визия и толкова. Нито върви, нито е здрав. Като го поръчкаш малко и се почва я някоя гарнитура протече, я някои ремък, я някой маркуч се пръсне, а в България части за него много трудно се намират. Относно мястото 4 човека влизат и в трите коли ама как само те си знаят
по-скоро може да набуташ трима вътре двама отпред и един отзад по диагонал.



1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
Спортно купе, разход 10 градско ... ??? ГАЗ ?????? нещо много взаимоизключващи се работи прочетох.
За колите - всяка една си има предимствата и недостатъците. Името купе предполага че повече от 2-ма човека ще се качват само инцидентно, и в никой случай няма да им е удобно...
Поддръжката - от тези трите марки, май Тойота са с най-голяма сервизна мрежа и редовни доставки на части в България. Което не означава че поддръжката на тойотата ще е по-ефтина от на другите две. И за тях се намират части и сервизи, но все пак едно е да го има в града ти, друго е да трябва да ходиш някъде.
И не, селиката е с пластмасови колектори, и не е добра идея да и се слага ГАЗ. гърменето ще е един път, ама за сметка на това качествено.
И да, гори повече от 10 градско, ама е нормално, затова е спортна кола.
поздрави
За колите - всяка една си има предимствата и недостатъците. Името купе предполага че повече от 2-ма човека ще се качват само инцидентно, и в никой случай няма да им е удобно...
Поддръжката - от тези трите марки, май Тойота са с най-голяма сервизна мрежа и редовни доставки на части в България. Което не означава че поддръжката на тойотата ще е по-ефтина от на другите две. И за тях се намират части и сервизи, но все пак едно е да го има в града ти, друго е да трябва да ходиш някъде.
И не, селиката е с пластмасови колектори, и не е добра идея да и се слага ГАЗ. гърменето ще е един път, ама за сметка на това качествено.
И да, гори повече от 10 градско, ама е нормално, затова е спортна кола.
поздрави

-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 01 Яну 2009 15:28
- andrian999999
- Мнения: 1515
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
под 10л. градско спортна кола НЯМА .ГАЗ и спортно купе НИКОГА! само с едно не сам съгласен, нито една от тези не е спортна, а със спортен характерbambo написа:Спортно купе, разход 10 градско ... ??? ГАЗ ?????? нещо много взаимоизключващи се работи прочетох.
За колите - всяка една си има предимствата и недостатъците. Името купе предполага че повече от 2-ма човека ще се качват само инцидентно, и в никой случай няма да им е удобно...
Поддръжката - от тези трите марки, май Тойота са с най-голяма сервизна мрежа и редовни доставки на части в България. Което не означава че поддръжката на тойотата ще е по-ефтина от на другите две. И за тях се намират части и сервизи, но все пак едно е да го има в града ти, друго е да трябва да ходиш някъде.
И не, селиката е с пластмасови колектори, и не е добра идея да и се слага ГАЗ. гърменето ще е един път, ама за сметка на това качествено.
И да, гори повече от 10 градско, ама е нормално, затова е спортна кола.
поздрави
кола мечта lancia delta integrale evo
a ина4е ако искаш спортни ИИИИИ имаш пари
то импреса сти, лансер ево 8 или 9 или кола със задно
бмв е много добър варянт даже доста
Абе горе долу световните титли са еднакви на интегралето и селиката 6 към 7 или нещо от сорта. Проблема е, че и двата модела трудно се намират и държат цена...Vokil написа:Айде бягай в някой друг форум с тая ланча и не забравяй колко години селиката ги бухаше като тъпан на манифестация в ралишампионата

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- andrian999999
- Мнения: 1515
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
ЗА РАЛИ мога да споря много с ТЕБ ! казвам си мнението и и я наричат ЦАРИЦАТА зарди 6 титли , ИИИ не се сърди ама не си чел тойота е първата японска кола която спира доминацията на европейските марки, карлос саинц 90 година и тойта селика има само 2 титли, на първо място винаги са били колите на стария континент, а им свлям шапка на японците че се учат бързо от европейците да правят коли, а за качество даже са ги надминали отдавна , а не като американците които правят само боклуци да въвят на право и тъпите им ДРАГ състезания в които пак да ПОЧЕРТАЯ старата костенурка ги е МАЧКАЛА защото не го помня точноно тунингована кустенурка вадела 300кс на 800 кг. а пак американските коли вадели 500 на1800кг а АА вече са луди поVokil написа:Айде бягай в някой друг форум с тая ланча и не забравяй колко години селиката ги бухаше като тъпан на манифестация в ралишампионата
ДРИФТА които ги е запалил от япония, А той от къде идва? пак от европа
щтото японците гледали ралитата и как пилотите парзаляли колите по завоите за по голяма средна скорост!, и бягали веднага по планинските им шусета да ги подържават
- andrian999999
- Мнения: 1515
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
абе то имаа ама има 2 големи проблема с тия коли 1. АКЦИЗ...... от 10 000 - 14 000лв акциз това е голяма пречка даваш една торба с пари на държавата "ЕДНА ХУБАВА КОЛА ИМ ПОДАРЯВАШ"diver написа:Абе горе долу световните титли са еднакви на интегралето и селиката 6 към 7 или нещо от сорта. Проблема е, че и двата модела трудно се намират и държат цена...Vokil написа:Айде бягай в някой друг форум с тая ланча и не забравяй колко години селиката ги бухаше като тъпан на манифестация в ралишампионата
2. ЧАСТИТЕ много скъпи и ги няма навсякъде а колкото и здрава да е една японска кола годините си казват думата и все някоя част се амортизира, доста скъпа за подръжка, А АКО Я ОМААШ щтот винаги може да се случи като караш бързо, а аз обожавам да се пързалям на сняг, още от малък когато имах лада. Та омааш ли я 2 години на трупчета
Има и един друг варянт които съм мислил , англия или япония НО пак АКЦИЗ ... и не може да се кара
кола с десен волан а съм чел много по форумите и било много трудна работа, с 2 думи за да стане всичко ти трябва кола донор
Няма да коментирам с акциза винаги има няква врътка !!!За десния волан доста от специалистите смятат ,че това е по подходящата позиция при състезателно каране.andrian999999 написа:абе то имаа ама има 2 големи проблема с тия коли 1. АКЦИЗ...... от 10 000 - 14 000лв акциз това е голяма пречка даваш една торба с пари на държавата "ЕДНА ХУБАВА КОЛА ИМ ПОДАРЯВАШ"diver написа:Абе горе долу световните титли са еднакви на интегралето и селиката 6 към 7 или нещо от сорта. Проблема е, че и двата модела трудно се намират и държат цена...Vokil написа:Айде бягай в някой друг форум с тая ланча и не забравяй колко години селиката ги бухаше като тъпан на манифестация в ралишампионата
2. ЧАСТИТЕ много скъпи и ги няма навсякъде а колкото и здрава да е една японска кола годините си казват думата и все някоя част се амортизира, доста скъпа за подръжка, А АКО Я ОМААШ щтот винаги може да се случи като караш бързо, а аз обожавам да се пързалям на сняг, още от малък когато имах лада. Та омааш ли я 2 години на трупчета
Има и един друг варянт които съм мислил , англия или япония НО пак АКЦИЗ ... и не може да се кара
кола с десен волан а съм чел много по форумите и било много трудна работа, с 2 думи за да стане всичко ти трябва кола донор
А частите поне (както казаваш ако е ОМАХАШ) какво се плашиш селики като твоята N/A Под път и над път (само във форума май има поне 3 на части)
А за пързалянето не разбирам но много искам да се науча (Но снега не ми е стехията дручко си е асфалтеца

- andrian999999
- Мнения: 1515
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
МОЖЕ АМА ЦЕЛ ЖИВОТ КАРАМ И ПРЕВКЛюЧВАМ С ДЯСНАТА РЪКА, и оп обратно а и как ще изпреварвам на двулентово,Tibi.B написа:andrian999999 написа:diver написа:коя част се
Няма да коментирам с акциза винаги има няква врътка !!!За десния волан доста от специалистите смятат ,че това е по подходящата позиция при състезателно каране.
А частите поне (както казаваш ако е ОМАХАШ) какво се плашиш селики като твоята N/A Под път и над път (само във форума май има поне 3 на части)
А за пързалянето не разбирам но много искам да се науча (Но снега не ми е стехията дручко си е асфалтеца)
- Raya
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: селика срещу еклипс и купе
Ако все още се колебаеш, Хюндай купе изключи го напълно!!! толкова чуплива кола! не знам дали има друга такава . Амортисьори сменях на 2 месеца и кво ли още не.......истинско чудо беше, че успях да я продамchrislake написа:Колебая се между селика, еклипс и хюндай купе. Селика от 99, 2000 или 2001 сравнявам с еклипс от 97/ 98 и купе от 01/02.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 4 госта