Турбо на Авенсис 2008
Турбо на Авенсис 2008
Здравейте колеги,
Първо да кажа, че съм абсолютно нов във Вашия форум и извинявайте, ако не пускам темата, където трябва...
Тъй като си купих нова Авенсис 2,2 дизел бих искал да започна директно с въпрос:
На какви обороти се включва турбината и колко време след спиране е добре да остане на празен ход за да се охлади...?
Предварително благодаря
Първо да кажа, че съм абсолютно нов във Вашия форум и извинявайте, ако не пускам темата, където трябва...
Тъй като си купих нова Авенсис 2,2 дизел бих искал да започна директно с въпрос:
На какви обороти се включва турбината и колко време след спиране е добре да остане на празен ход за да се охлади...?
Предварително благодаря
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Цитат от инструкцията за експлоатация на Авенсис, а и не само:
При нормално каране до 90км и градско, време за работа на празен ход не е нужен
При скорости 100 - 120, време на работа на празен ход 1 мин.
При скорости над 120 - време за работа на празен ход 2 мин.
Аз лично винаги си я оставям да си потрака 5 мин преди да я загася.
Същото е и сутрин преди потегляне - една цигара време и тогава потеглям. Докато не ми мръдне стрелката на температурата повече от 2000 об не вдигам.
Маслото го сменям на 7500 +- 100 с хубаво, заедно с въздушен филтър.
Горивен повече от 15000 не може да ми изкара
При нормално каране до 90км и градско, време за работа на празен ход не е нужен
При скорости 100 - 120, време на работа на празен ход 1 мин.
При скорости над 120 - време за работа на празен ход 2 мин.
Аз лично винаги си я оставям да си потрака 5 мин преди да я загася.
Същото е и сутрин преди потегляне - една цигара време и тогава потеглям. Докато не ми мръдне стрелката на температурата повече от 2000 об не вдигам.
Маслото го сменям на 7500 +- 100 с хубаво, заедно с въздушен филтър.
Горивен повече от 15000 не може да ми изкара
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Върви макар и малко трудно 220км/чkaleto77 написа:Колега честито и аз карам такъв, върви уникално, турбината е постоянно зацепена, ако я шпориш много е хубаво поне 2 минути да работи на място след това за да се охлади. Пиши колко си дигал с нея вече и колко ти харчи градско и извън. Поздрави

Колкото до турбината съм забелязъл че след 2500об/мин колата се ускорява по различен начин, дали турбината се включва тогава на знам.
При обслужване на 15х.км (каквото им сменят стандартно) вече за близо 100х.км няма никакви проблеми. Освен че 3 пъти съм доливал по 1л масло

- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Турбината развърта на 1800 об и на 2000 главата ти вече е на подглавниците на задните седалки 
ПП. Проверявай си по-често маслото, че 2,2 обичат да си похапват повечко спрямо останалите мотори

ПП. Проверявай си по-често маслото, че 2,2 обичат да си похапват повечко спрямо останалите мотори
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Бе то има ама ти пробвал ли си я кога светва (освен на контакт де). Аз в понеделник, вторник като сменям масло ще я тествам дали светва като стигне мин или суха щека.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Би трябвало да светва малко под минимума. Но на работещ двигател със светната лампа след доливане на 1л става малко под максимума (това съм го пробвал), а целият мотор събира малко над 6л масло.TATI написа:Бе то има ама ти пробвал ли си я кога светва (освен на контакт де). Аз в понеделник, вторник като сменям масло ще я тествам дали светва като стигне мин или суха щека.
ПП И харченето на маслото зависи от задкормилното устройство. От както съпрогата ми кара авенсис-а не е светвала лампичката за доливане biggrin.gif
Здравейте колеги, наскоро станах "горд" собственик на Авенсис 2.2 Д4-Д.М да взех си аз колата която вървеше като стар запорожец ама от тойота викаха че си била ок.Една седмица бях болен докато сам не открих че вакума на турбото се вее свободно под капака тъи че колегата с вапроса на колко обората се включва турбото да си прегледа колата.С изненада може да открие че турбото му вообще не се включва.Иначе моите неволи не свършват до тук, отзад щяха да ми изпадна накладките, преди пак сам да си ги открия и скоростите попритракват ама дано докато е в гаранция колата да я постегнат.То турчин кола да ти прави .......... ама иначе колата не е лоша






В тунинг.бг съм качил снимка на моя как вдига 240, но имам и клип, в който стрелката пада много под 240, демек около 250-255 смятано по програмата GearCalc на 6-та с 4200 оборота е на 240, аз я вкарах в 4500, което е почти 260 смятано по външен диаметър на гумата, Final Gear Ratio и т.н. Преди да започнат някои хора да питат "как тъй ша дига толкоз?" искам да подчертая, че колата не е стокова. В стандартен вариант повече от 235 не може да вдигне. Не знам за какво харчене на масло става въпрос, но аз до сега на моята никога не съм доливал масло, чак като стане на 13-14000 км. маслото, тогава започва да мърда на щеката, но дори и до средата не ми е стигало.Vesko написа:Върви макар и малко трудно 220км/чkaleto77 написа:Колега честито и аз карам такъв, върви уникално, турбината е постоянно зацепена, ако я шпориш много е хубаво поне 2 минути да работи на място след това за да се охлади. Пиши колко си дигал с нея вече и колко ти харчи градско и извън. Поздрави
Колкото до турбината съм забелязъл че след 2500об/мин колата се ускорява по различен начин, дали турбината се включва тогава на знам.
При обслужване на 15х.км (каквото им сменят стандартно) вече за близо 100х.км няма никакви проблеми. Освен че 3 пъти съм доливал по 1л масло
По GPS показа само 242 км/ч, но той отчита със забавяне, така че не ми се вярва да показва правилно. GPS-а ми е Garmin Nuvi 255W. Аз на тез GPS-и не вярвам, защото лъжат дори и с изминатите километри- на 500 км. изминати, ГПС-а показваше 460Bass_Man написа:Имаш ли го това с GPS засечено ?

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 9 госта