camshafts adjust?
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
camshafts adjust?
докато рових в www.club4ag.com попаднах на интересна информация за настройка на валовете
Stock 4AGEU used on AE86 and AW11. P/N Intake 13501-16010. Ex. 13502-16010.
Crank angle reference with #1 piston; BTDC = Before Top Dead Center, ATDC = After Top Dead Center, BBDC = Before Bottom Dead Center
Duration 240°
Lift 7.56mm
Intake opening 9°BTDC (Stock -max lift @ 111°)
Exhaust opening 51°BBDC (Stock -max lift @ 111°)
Some have found good power setting the maximum lobe lift for the exhaust at 100°BTDC and intake at 100°ATDC. For more bottom end power retard the exhaust 4° and advance the intake 3°. For more top end, advance intake 4°and exhaust 3° from stock settings.
някой пробвал ли е подобно нещо и дали има ефект - отклоняване на валовете от фабричните им настройки? чудя се дали това няма да има полезен ефект в комбинация със спортен филтър и гърне.
Stock 4AGEU used on AE86 and AW11. P/N Intake 13501-16010. Ex. 13502-16010.
Crank angle reference with #1 piston; BTDC = Before Top Dead Center, ATDC = After Top Dead Center, BBDC = Before Bottom Dead Center
Duration 240°
Lift 7.56mm
Intake opening 9°BTDC (Stock -max lift @ 111°)
Exhaust opening 51°BBDC (Stock -max lift @ 111°)
Some have found good power setting the maximum lobe lift for the exhaust at 100°BTDC and intake at 100°ATDC. For more bottom end power retard the exhaust 4° and advance the intake 3°. For more top end, advance intake 4°and exhaust 3° from stock settings.
някой пробвал ли е подобно нещо и дали има ефект - отклоняване на валовете от фабричните им настройки? чудя се дали това няма да има полезен ефект в комбинация със спортен филтър и гърне.
status: за БАН
- ghost rider
- Мнения: 167
- Регистриран на: 14 Дек 2004 19:54
- Местоположение: sofia
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Според мен трябва да се вземе едно колело, да се проброят зъбите и да се сметне колко градуса дава един зъб. Едва тогава ще е ясно дали стандартните колела стават за тази игра.maggkrabar написа:ами не видях да уточняват, че раздвижните колела са задължителни.
не можах да намеря и графики на power и torque при подобни манипулации, да си изясня как точно се променят характеристиките на двигателя - затва питам
- ghost rider
- Мнения: 167
- Регистриран на: 14 Дек 2004 19:54
- Местоположение: sofia
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
и аз така си мисля - 4-5Нм не е зле като за без нищо - а може би и да не се измества кривата на въртящият момент, а само да се повдигне при правилна настройка - ще харчи повече, ама ще върви повече.ghost rider написа:zna4i nai ob6to kazano;ili pe4eli6 vav visokite oboroti da re4eme nad 5-5500,ili vav srednite.govorime za okolo 4-5 NM.pone taka mislia az.ako niakoi ima po to4no info za tova,neka go spodeli.tva e cenno.
bad_dog, идеята със зъбите е добра
хубавото е, че могат да се поразместят и двата вала, и така да се постигне желания ефект. не можах да открия дали трябва да се пипа ъгъла на запалването, но май трябва да се остави сток.
status: за БАН
- ghost rider
- Мнения: 167
- Регистриран на: 14 Дек 2004 19:54
- Местоположение: sofia
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Google [Bot] и 6 госта