camshafts adjust?

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

camshafts adjust?

Мнение от agent dust » 21 Дек 2005 22:25

докато рових в www.club4ag.com попаднах на интересна информация за настройка на валовете

Stock 4AGEU used on AE86 and AW11. P/N Intake 13501-16010. Ex. 13502-16010.
Crank angle reference with #1 piston; BTDC = Before Top Dead Center, ATDC = After Top Dead Center, BBDC = Before Bottom Dead Center

Duration 240°
Lift 7.56mm
Intake opening 9°BTDC (Stock -max lift @ 111°)
Exhaust opening 51°BBDC (Stock -max lift @ 111°)

Some have found good power setting the maximum lobe lift for the exhaust at 100°BTDC and intake at 100°ATDC. For more bottom end power retard the exhaust 4° and advance the intake 3°. For more top end, advance intake 4°and exhaust 3° from stock settings.


някой пробвал ли е подобно нещо и дали има ефект - отклоняване на валовете от фабричните им настройки? чудя се дали това няма да има полезен ефект в комбинация със спортен филтър и гърне.
status: за БАН

Аватар
ghost rider
Мнения: 167
Регистриран на: 14 Дек 2004 19:54
Местоположение: sofia

Мнение от ghost rider » 21 Дек 2005 22:30

sas sigurnost 6te ima efekt,no za tazi cel nai dobre e da ima razdvizni kolela.

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 21 Дек 2005 22:38

ами не видях да уточняват, че раздвижните колела са задължителни.
не можах да намеря и графики на power и torque при подобни манипулации, да си изясня как точно се променят характеристиките на двигателя - затва питам :)
status: за БАН

b_d

Мнение от b_d » 21 Дек 2005 22:48

maggkrabar написа:ами не видях да уточняват, че раздвижните колела са задължителни.
не можах да намеря и графики на power и torque при подобни манипулации, да си изясня как точно се променят характеристиките на двигателя - затва питам :)
Според мен трябва да се вземе едно колело, да се проброят зъбите и да се сметне колко градуса дава един зъб. Едва тогава ще е ясно дали стандартните колела стават за тази игра.

Аватар
ghost rider
Мнения: 167
Регистриран на: 14 Дек 2004 19:54
Местоположение: sofia

Мнение от ghost rider » 21 Дек 2005 22:50

zna4i nai ob6to kazano;ili pe4eli6 vav visokite oboroti da re4eme nad 5-5500,ili vav srednite.govorime za okolo 4-5 NM.pone taka mislia az.ako niakoi ima po to4no info za tova,neka go spodeli.tva e cenno.

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 21 Дек 2005 23:23

ghost rider написа:zna4i nai ob6to kazano;ili pe4eli6 vav visokite oboroti da re4eme nad 5-5500,ili vav srednite.govorime za okolo 4-5 NM.pone taka mislia az.ako niakoi ima po to4no info za tova,neka go spodeli.tva e cenno.
и аз така си мисля - 4-5Нм не е зле като за без нищо - а може би и да не се измества кривата на въртящият момент, а само да се повдигне при правилна настройка - ще харчи повече, ама ще върви повече.

bad_dog, идеята със зъбите е добра

хубавото е, че могат да се поразместят и двата вала, и така да се постигне желания ефект. не можах да открия дали трябва да се пипа ъгъла на запалването, но май трябва да се остави сток.
status: за БАН

Аватар
ghost rider
Мнения: 167
Регистриран на: 14 Дек 2004 19:54
Местоположение: sofia

Мнение от ghost rider » 21 Дек 2005 23:34

ne triabva da se zabravia 4e izpuskatelnia val zadvizva delkoto,no v slu4aia mai niama da se nalagat nastroiki.

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 22 Дек 2005 10:19

Точно 36 зъба, и двете колелца са с по толкова.
Което просто значи че под 10 градуса изместване става САМО с раздвижно колелце.

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 22 Дек 2005 14:02

а компресията? дали няма да скочи по този начин - ще е над фабричната зададена
status: за БАН

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Google [Bot] и 6 госта