Реставриране на celica
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
Реставриране на celica
Ако темата не за тази секция, моля да ме извините и да бъде преместена.
Предстои ми започването на проект за реставриране на моята селика. Ще кача актуални снимки. Моля, колегите да споделян мнения и препоръки. За сега това което със сигурност ще правя е:
- радиатор (комплекат с капачка перки датчик и пр.)
- полуоски 2бр.
- изпускателна система
- претапициране на всички седалки, волан, топка скоростен лост, кори на вратите.
( оригиналната кожа е сива, мислех си за вариант черна или червена кожа)
- съединител
- таван (външна + вътрешна част)
- окачване отпред + отзад
- премахване на газовата
- всмукателни колектори (защото старите имат дупки там от кадето минава газта)
- цялисто пребоядисване (дали да сменя и цвета й??? )
Интересуват ме съвети и препоръки, какво да правя с двигателя
Благодаря предварително, всякакви мнения ще са ми полезни.
Предстои ми започването на проект за реставриране на моята селика. Ще кача актуални снимки. Моля, колегите да споделян мнения и препоръки. За сега това което със сигурност ще правя е:
- радиатор (комплекат с капачка перки датчик и пр.)
- полуоски 2бр.
- изпускателна система
- претапициране на всички седалки, волан, топка скоростен лост, кори на вратите.
( оригиналната кожа е сива, мислех си за вариант черна или червена кожа)
- съединител
- таван (външна + вътрешна част)
- окачване отпред + отзад
- премахване на газовата
- всмукателни колектори (защото старите имат дупки там от кадето минава газта)
- цялисто пребоядисване (дали да сменя и цвета й??? )
Интересуват ме съвети и препоръки, какво да правя с двигателя
Благодаря предварително, всякакви мнения ще са ми полезни.
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
жоре, така кат гледам аз лично първо щях да помисля какво искам да постигна--което си е индивидуално решение,,,и ако няма да пипам окачване и двигател и да наливам пари по тунинги,щях:
1.да защитя ламарината от ръжди,,(ако имаш намерение да я караш повече от 3 години)
2.да ревизирам окачването и всичко по техническото състояние на автомобила....
3.интериор и екстериор.
4.последно--боядисване.(не бих правил без причина,особено ако няма да я карам повече от 3 години.)
първо намисли за какво точно ще я ползваш и какво ти е приоритет....ако се окаже че я ползваш за софия-пловдив-софия,,може и махането на газовата да не е добра идея..
1.да защитя ламарината от ръжди,,(ако имаш намерение да я караш повече от 3 години)
2.да ревизирам окачването и всичко по техническото състояние на автомобила....
3.интериор и екстериор.
4.последно--боядисване.(не бих правил без причина,особено ако няма да я карам повече от 3 години.)
първо намисли за какво точно ще я ползваш и какво ти е приоритет....ако се окаже че я ползваш за софия-пловдив-софия,,може и махането на газовата да не е добра идея..
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
Незнам приятелю, нищо немога да ти обещая още. Вече в няколко теми обясних че до края на фев. хотела ми е пълен и немога да мръдна никаде. Слизам до Пловдив само по изключение за по час два да си накупя разни неща и аре пак нависоко в гората. Обещал съм ти като доида да звъна и знаеш че не се отмятам и ще го направя. Видях снимки на работи на вашия тапичер на саита и много ми харесаха, но искам да видя и нещо направено на живо, пък и цените също не са без значение.
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
Пребоядисване и претапициране 3к. 2к боя, 1к тапицер. Смяна на генерацията вероятно Фидко може да каже по-точна цифра, ма ме съмнява качествени гърнета да са под 7-800лв. За останалите неща залагам поне на още 1000лв, та въпроса е струва ли си да набиеш 5к в кола чиято пазарна стойност вероятно е по-ниска....При рецесията и морето от коли, дет седят и няма кой да ги купи, дали не е по-меродавно да вземеш нещо по-ново?

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
За това и казах реставриране. Когато колата стане, ако стане, няма да се кара. Ще се изкарва рядко, като е сухо и еи така за малко ветрец в побелелите ми коси, някоя събота или неделя. За нова кола още се чудя какво да е за сега карам камрито ако ми се наложи, но уви почти не мърдам никаде. Та основната идея е колата да стане квато е била като е излязла от завода до колкото това е постижимо.
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
тапицери има много то е ясно,но какво да правя с двигателя. Питам, защото като се почне си мисля че приципа е следния. Всичко вънка копето се прави там както си трябва и пр. през това време се претапицира което е нужно престига новия таван от англия, а в същотото време се чудя дали да се отвори двигателя и да му се направи една основна ревизия или да се мисли за вариан нов на малко км. Ако да за както да се преготвя. Искам когато почна да съм събрал всички части и да е само труд. Не искам да я разглобя и да седи разглобена 2 години. Или да се направи като хората или изобщо да не се почва. По-добре в това състояние да е згобена и вървяща от колкото да е наполовин зглобена и невървяща.
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
Имам го и това като вариант да си поръчам поли да ми докара един читав 3S-GTE, но от тука идват и другите вапроси. Мойта не може да стане 4х4 щотото купето е различно отдоло, поне така аз си мисля. Ако се сложи такъв двигател минавам в графата тЮнинг проекти, а не реставрация. Все пак ако се сменя двигателя дали от GT-4 ще влезе, ако влезе няма ли да му доидат в повечно 250 коня на предно, ще трябват джанти гуми и пр.
Друг е варианта вместо да се копува двигател и да се правят сложни гимнастики с неясен изход, да се потърси някоя одарена GT-4 и тук да се оправя и реставрира на същия принцип, но за този план трябват много средства или поне аз така си мисля.
Затова пуснах темата да събера повечко компетентни мнения.
Друг е варианта вместо да се копува двигател и да се правят сложни гимнастики с неясен изход, да се потърси някоя одарена GT-4 и тук да се оправя и реставрира на същия принцип, но за този план трябват много средства или поне аз така си мисля.
Затова пуснах темата да събера повечко компетентни мнения.
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
практиката показва че човек на 3-4 години си сменя приоритетите за автомобил,и ако мислиш да я праиш за да си я държиш и да не я караш--след 4-5 години ще се чудиш защо си вкарвал пари ,а не си я продал.,,така си мисля...Georgimitrovich написа:Имам го и това като вариант да си поръчам поли да ми докара един читав 3S-GTE, но от тука идват и другите вапроси. Мойта не може да стане 4х4 щотото купето е различно отдоло, поне така аз си мисля. Ако се сложи такъв двигател минавам в графата тЮнинг проекти, а не реставрация. Все пак ако се сменя двигателя дали от GT-4 ще влезе, ако влезе няма ли да му доидат в повечно 250 коня на предно, ще трябват джанти гуми и пр.
Друг е варианта вместо да се копува двигател и да се правят сложни гимнастики с неясен изход, да се потърси някоя одарена GT-4 и тук да се оправя и реставрира на същия принцип, но за този план трябват много средства или поне аз така си мисля.
Затова пуснах темата да събера повечко компетентни мнения.
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта