Страница 1 от 1

Ремонт !

Публикувано на: 14 Фев 2009 20:58
от Toyota_DX
Колеги проблема е , когато запаля колата сутрин (студена) перката до радятора се включва , wacko.gif wacko.gif wacko.gif нали ви казвам студена , топла се си бачка тая перка , колата си загрява нормално но имам чувството че малко по бавничко загрява отпреди . Незнам кога е възникнал този дефект ама аз днес останових това . Също така мисля че и оборотите ми паднаха малко когато пусна фаровете и парното и с тая перка ...... ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif

да имате идей и предложения за количката ми sad.gif sad.gif sad.gif :help: :help: :help:

Публикувано на: 14 Фев 2009 21:13
от Uncle Dido
Май датчика на радиатора ти е сдал багажа.

Мето, що в клубни срещи бре?

Публикувано на: 15 Фев 2009 01:43
от rudolf
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=834 ... A%E0%F2%E0

аз само тая тема съм чел,ма гледам че има много,,,демек и аз незнаех,ма било наопаки,,ако не затваря веригата--перката работи...

по тази логика ако извади буксите от датчика и направи мост-(ако е от датчика-перката трябва да спре,,,ако не спре-погледни за прекъснат кабел за датчика..ако не е и видим кабел-си мисле че трябва да е от реле-и гледай в мануала...(само разсъждавам-не знам.

а за оборотите- трябва да си погледнеш idle-up valve -то,,,то компенсира натоварването на алтернатора и подържа оборотите/увеличава сместа... тоя клапан прави байпас на малко количество въздух който заобикаля дроселовата клапа.../при мен- смуче след дебитомера и пуска въздух след дросела,,/
гледай да си сигурен че ти падат оборотите с нормален акумулатор,,,че незнам тоя клапан дали компенсира ако акумулатора не държи напражение...

Публикувано на: 15 Фев 2009 05:44
от Bass_Man
По принцип Рудолфо само да отбележа , че в света на всякакви видове ключове и релета съществуват нормално отворени и нормално затворени контакти . От там нататък избора е твой .