Страница 1 от 1
is 200 ?????
Публикувано на: 06 Фев 2009 12:49
от rallyart
Има ли някакъв блокаж,шпер или lsd на is200 модел 99- 03?Откъде освен от Англия може да се закупи турбо колектор за 1g-fe?

Re: is 200 ?????
Публикувано на: 06 Фев 2009 13:20
от Troshko
rallyart написа:Има ли някакъв блокаж,шпер или lsd на is200 модел 99- 03?Откъде освен от Англия може да се закупи турбо колектор за 1g-fe?

Доста интересни въпроси ,за първите с малко напън в нета и конкретно чичо гугъл щеше да имаш доста инфо(Най-вероятно имат ЛСД ) .А за турбо колектор можеш да си вземеш не само от Англия ,а УСА бол такива неща ,сигурен съм че може и някой в бг да ти докара или защо да не ти направят !!!
Публикувано на: 06 Фев 2009 14:22
от rallyart
В usa бол ама за is300 2jz-ge.
Re: is 200 ?????
Публикувано на: 06 Фев 2009 14:34
от Scott
rallyart написа:Има ли някакъв блокаж,шпер или lsd на is200 модел 99- 03?
IS200 Sport
Публикувано на: 06 Фев 2009 14:53
от rallyart
Извинявам се за тъпия въпрос,но как да различа ис200 от ис200спорт(освен надписа спорт разбира се).Обмислям сериозно закупуване на такъв и ми е важно благодаря.
Публикувано на: 06 Фев 2009 15:36
от Scott
rallyart написа:...как да различа ис200 от ис200спорт(освен надписа спорт разбира се).Обмислям сериозно закупуване на такъв и ми е важно благодаря.
Мога да ти кажа за спецификацията в UK:
Спойлер, алуминиеви вложки върху праговете и педалите, затъмнени задни прозорци и спортно гърне.


Аз лично не съм голям привърженик на IS200. Не е нещо специално, освен ако не го вземаш за 'проект' заради задното.
Публикувано на: 06 Фев 2009 19:43
от rudolf
rallyart написа:Извинявам се за тъпия въпрос,но как да различа ис200 от ис200спорт(освен надписа спорт разбира се).Обмислям сериозно закупуване на такъв и ми е важно благодаря.
закупуване на скъпа тежка атмосверна кола ,с скъпи консумативи с намерението да я турбинираш и да си играеш-за мен не е най удачното решение...
Публикувано на: 07 Фев 2009 00:02
от Bass_Man
rudolf написа:
закупуване на скъпа тежка атмосверна кола ,с скъпи консумативи с намерението да я турбинираш и да си играеш-за мен не е най удачното решение...
Добре де кажи му на момчето коя нова кола със задно е лека и евтина да не се занимава с глупости

?
Публикувано на: 07 Фев 2009 02:19
от rallyart
2009та сме вече колеги.silvia s15 с ляв волан надали ще намеря,s2000 е двуместна а rx8 ако се счупи кой ще я прави?евото(7,8,9) е някакъв вид алтернатива но е твърде скъпо за мен.Освен това is с добре настроен болт-он кит e доста криминален автомобил
Дали е възможен 2jzgte swap на is200 или трябва да е is300 задължително?
Публикувано на: 07 Фев 2009 09:00
от ALTEZZA
za USA IS300 idva s otvoren diferencial, no sashto se e predlagal s Torsen LSD kato opcia. na vratata ima edin stiker det ima kakva li ne informacia, no sashto taka mojesh i da poznaesh kakav e diferenciala. v dolnia liav agal, deto pishe A/TM, tova e tipa diferencial/tipa transmisia. saotvetno v dadenia primer diferenciala e B03A, a transmiciata e A650E.
ta za diferenciala, ako zavarshva na A, znachi e otvoren, ako zavarshva na B, znachi e LSD.
kolkoto do turbiniraneto, za IS200 nishot ne znam, no za IS300 problem da se sloji turbo ne e nikakav, no nai dobria nachin e napravo da se sloji nov dvigatel sas vse 6-skorostna transmisia ot Supra, no saotvetno i parite sa dosta, osobeno zaradi transmisiata. IS300 s rachni skorosti pone za USA idva s W55 transmisia, neia ia vodia nepodhodiashta za poveche ot 300hp
Публикувано на: 07 Фев 2009 18:17
от rallyart
Сърдечно благодаря за информацията колега ALTEZZA

Публикувано на: 08 Фев 2009 03:58
от LordDigital
Тая кола е мъртвец. Ако купуваш ,абсолютно задължително спорт пакета и гледаш да има наи-добрия диференциал на този свят - Торшен за Бога:) След това поли да ти кара един 2JZ-GTE клип и са заемаш да я направиш сериозна машина.
Публикувано на: 08 Фев 2009 09:03
от b_d