Хай Лукс с десен волан
Хай Лукс с десен волан
Здравейте колеги,
Чувам (и дори виждам снимки), че се внасят хай лукс от Великобритания по на 160 - 200 000 км, на външен вид без никакви забележки, дори леко повдигнати, естествено с десен волан, за по-малко от 8 000 лв?!?!
Въпреки голямото неудобство от десния волан, цената ми изглежда доста ниска...
Някой знае ли нещо по въпроса?
Че хай-лукса е страшно здрав и всъдеходен автомобил...
Чувам (и дори виждам снимки), че се внасят хай лукс от Великобритания по на 160 - 200 000 км, на външен вид без никакви забележки, дори леко повдигнати, естествено с десен волан, за по-малко от 8 000 лв?!?!
Въпреки голямото неудобство от десния волан, цената ми изглежда доста ниска...
Някой знае ли нещо по въпроса?
Че хай-лукса е страшно здрав и всъдеходен автомобил...
Re: Хай Лукс с десен волан
Чуй а желателно и виж дали се регистрират....kolevv10 написа:Здравейте колеги,
Чувам (и дори виждам снимки), че се внасят хай лукс от Великобритания по на 160 - 200 000 км, на външен вид без никакви забележки, дори леко повдигнати, естествено с десен волан, за по-малко от 8 000 лв?!?!
Въпреки голямото неудобство от десния волан, цената ми изглежда доста ниска...
Някой знае ли нещо по въпроса?
Че хай-лукса е страшно здрав и всъдеходен автомобил...

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Дано регват още
Като цена е нормално ,но това 200 000 км е много .. повече автомобили там вървят към 100-120 000 км
Предпочитам да си взема джип от Англия да му обърна волана без значение дали ще излезе по-скъп.... Просто повечето от джиповете и автомобилите са перфектни и са внос от Япония...
Нямат нищо общо с европейските ;)



Mitsubishi Shogun Pinin 2.0 GDI A/T 2001 129hp
Alfa Romeo 156 1.8 T.S M/T 1999 144 hp
Alfa Romeo 156 1.8 T.S M/T 1999 144 hp
Те и да регват, другия месец кат те спре родната милиция от движение, щото не отговаряш на стандарта ко праиш?!ninormal написа:Дано регват ощеКато цена е нормално ,но това 200 000 км е много .. повече автомобили там вървят към 100-120 000 км
Предпочитам да си взема джип от Англия да му обърна волана без значение дали ще излезе по-скъп.... Просто повечето от джиповете и автомобилите са перфектни и са внос от Япония...
Нямат нищо общо с европейските ;)
За обръщането на волана, незнам защо си мислиш, че даваш едни 3-4000лв и нещата стават?!

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Мога да разпитам за цени,но нищо необещавам
За таблото не се притеснявай то е най-малкия проблем . Ако се намери кормилна рейка другите неща са вече лесни. Скоростите са си абсолютно еднакви с левия волан,обръщат се чистачките,сменят се огледалата при желание на клиента понеже мъртвата зона на огледалото е отдясно ,а не от лявто , фаровете или се лепи 1 лепенка за да спре да пречупва светлината
Общо взето най-голяма кирия има в бусовете 



Mitsubishi Shogun Pinin 2.0 GDI A/T 2001 129hp
Alfa Romeo 156 1.8 T.S M/T 1999 144 hp
Alfa Romeo 156 1.8 T.S M/T 1999 144 hp
Обръщането е около 2000-3000 хиляди лева, но все пак взимаш колата на много по ниска цена.И все пак моето мение е че е тъпо да си купиш кола с десен волан и да се занимаваш да правиш.kolevv10 написа:Хм, и кой ги обръща воланите, а таблото и останалите команди как ще се обърнат, то ако трябва да се внасят ново табло и щанги някакви, сигурно ще излезе много скъпо...!

------------------------------------------> FUCK OFF
Ми да ще си карам с десен волан
Досега нито 1 ситуация несъм създал за разлика от колегите с ляв волан.... Не е само до далаверата в цената ,просто автомобилите там са много запазени,на малко мили и т.н
Как да дам за паджеро 12 000 лв 95-та 2.5 ТД без клима,с ръждясали бомбета на предните амортесьори и т.н..... Като мога да си взема с всички екстри възможни за това паджеро с десен волан на 100 000 км и то 2.8 ТД за около 6-7000 лв с регистрацията и докарването до БГ ? Неискам да влизам в излишни спорове ,досега на никого несъм застрашил живота и няма да го направя понеже несъм безрасъден шофьор..... и да имам и автомобил ,но с ляв волан има минимална разлика 



Mitsubishi Shogun Pinin 2.0 GDI A/T 2001 129hp
Alfa Romeo 156 1.8 T.S M/T 1999 144 hp
Alfa Romeo 156 1.8 T.S M/T 1999 144 hp
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... gLetter=06
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... gLetter=06
Ето 2 примера
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... gLetter=06
Ето 2 примера

Mitsubishi Shogun Pinin 2.0 GDI A/T 2001 129hp
Alfa Romeo 156 1.8 T.S M/T 1999 144 hp
Alfa Romeo 156 1.8 T.S M/T 1999 144 hp
Виждаш сам цените
Слагам 2000 лв докарване и към 10 000 лв акциз
И идва към 35 000 лв
Тук с ляв волан са по 70-75 000 лв
Може да е с десен волан ,но поне си сигурен ,че е внос от Япония 
http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=R
А тази за цената си е просто... медец





http://search.autotrader.co.uk/es-uk/ww ... egLetter=R
А тази за цената си е просто... медец

Mitsubishi Shogun Pinin 2.0 GDI A/T 2001 129hp
Alfa Romeo 156 1.8 T.S M/T 1999 144 hp
Alfa Romeo 156 1.8 T.S M/T 1999 144 hp
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 4 госта