Колко км.издържат японските турбини

До колко х.км хвърлихте японската турбина:

20 000 км
0
Няма гласували
100 000 км
0
Няма гласували
150 000 км
3
30%
200 000 км
1
10%
300 000 км
2
20%
нямам проблеми
4
40%
 
Общо гласове: 10

antoanto
Мнения: 75
Регистриран на: 15 Авг 2008 04:31
Местоположение: Русе

Колко км.издържат японските турбини

Мнение от antoanto » 27 Яну 2009 17:52

Със сигурност знам, че при МБ, ауди и БМВ живота на турбините е 100х.км. Интересно ми е японските турбини какъв живот имат, и в частност на тойота и мицубиши.

Аватар
ninormal
Мнения: 94
Регистриран на: 13 Яну 2009 16:12
Местоположение: Dobrich-Varna

Мнение от ninormal » 27 Яну 2009 18:16

Относително нещо е колега :) 100к км за бмв и ауди ми се струва нереално.... Само по автокъщите да се завъртиш има такива коли на по уж laugh.gif 150 160к км с оригиналните здрави турбини без ремонти :)
Mitsubishi Shogun Pinin 2.0 GDI A/T 2001 129hp
Alfa Romeo 156 1.8 T.S M/T 1999 144 hp

antoanto
Мнения: 75
Регистриран на: 15 Авг 2008 04:31
Местоположение: Русе

Мнение от antoanto » 27 Яну 2009 18:34

Един познат има БМВ, купи си го на реални 120х.км. Понеже не намерил време да си смени маслото, което му су намира в багажника прехвърлил смяната с 20х.к и турбината му замина. Търси турбина, майстори, накрая знам, че интервенцията е извършил във варна и се оказало, че неговата турбина е сменяна вече веднъж. Та от него и от други места със сигурност знам, че не изкарват повече от 100х.к. За съжаление това са достоверни източници. По интересно е японските колко изкарват. Моля да пишат запознати с въпроса.

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 27 Яну 2009 18:41

Ако имаш предвид колко ще изкарат ако прескочиш смяната с 20х.км (дето трябва да се прави на всеки 10 или 15х.км) надали изкарват много повече biggrin.gif

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6178
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 366 пъти

Мнение от slowtraveler » 27 Яну 2009 19:21

Колеги, как ги правите тея сравнения 'японски'/'европейски' турбини не знам?!?!
БМВ-то ми е с турбина Мицубиши оригинално... Тъй-като двигателя се слага и на Опел Омега предполагам, че и там са с такава турбина....
В момента е на 176х.км по километраж, ама за австрийска кола 93г с направо съдран от ползване салон сигурно и вие бихте били леееко усъмнени в реалния пробег (сигурно над 500х.км) tongue.gif
Производителите на турбини не са толкова много в световен мащаб и явно изделията им са отделен консуматив, който отделните производители на двигатели ползват заради параметрите, а не поради марката... :thumbsup:
П.С. първата работа бе да се смени маслото (то втора нямаше - гаааааззззз и толкова) :whistle:
При скоростите от над 200км/ч дето периодично се експлоатира, едва ли живота на турбината ще е мноооого продължителен, ама ще видим biggrin.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

antoanto
Мнения: 75
Регистриран на: 15 Авг 2008 04:31
Местоположение: Русе

Мнение от antoanto » 27 Яну 2009 19:38

Имам в предвид автомобили произведени в последните 7-8 години. Турбина с разхлопано легло за мен не е здрава. Едва ли производителите на турбини в световен мащаб са много, но изисванията на всяка марка са различни. Когато определения произв.на автомобили те задължи да продаваш на определена цена т.е. да ти изкупува на опр.цена изделията пада качеството на поръчаните турбини от него.

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6178
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 366 пъти

Мнение от slowtraveler » 27 Яну 2009 20:09

Точно това се опитах да кажа, че производителя на двигателя избира една от типовете турбини, и едва ли има някаква логика да 'натиска' производителя на турбини, защото една и съща турбина (с малки изменения на входни/изходни тръби) се слага на безброй модели/двигатели. От там производителя на турбините не е толкова податлив...
Например: турбини Гарет от фамилията GT1749V, се слагат на последните модели BMW 320д, но и на РАВ4, Хонда, Алфа, Мерцедес, WV и т.н.
http://www.dieselevante.it/turbocharger ... am=GT1749V
Производителят на турбото е един, като вариантите на турбото вече са пригодени към конкретните изисквания на производителя на двигателя....

П.С. Китайците също правят турбокомпресори на именити марки, тъй-че и там има 'фалшиви'... :whistle:
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 27 Яну 2009 22:31

antoanto написа:... По интересно е японските колко изкарват. Моля да пишат запознати с въпроса.
Не знам до колко е достоверно, но като взех Сеата (преди 5 години на 50к км) си казах, тая немска турбина я изкара още 50 хиляди я не. Смених я с японска и за над 100к км не мръдна. biggrin.gif

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6178
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 366 пъти

Мнение от slowtraveler » 27 Яну 2009 22:57

А сеата не бе ли пак с Гарет (от 98-)?
Предполагам, че много малка част от собствениците на турбо-коли знаят каква марка са им били турбокомпресорите...
И заради 'смесването' на марките на двигателя с различни производители на турбокомпресори смятам, че трудно може да се направи извод от мнение от рода 'турбината на БМВ или МБ или какво да е се скапа, защото е европейска'...
Пък и като имаш впредвид глобализацията, установяването на производителя става mission impossible biggrin.gif
Виж за турбокомпресорите на Мицубиши какво пише...
http://www.mwponline.co.uk/News/mhi_to_ ... production
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 27 Яну 2009 23:06

японските коли идват със няколко турбини ,IHI ,Mitsubishi ,Hitachi ,Gerrett.

Toyota slaga samo HITACHI - CT сериите ,които всичките които съм виждал имат водно охлаждане което ги прави да издържат много.

Германците слагат предимни о основно Ку-Клус-Клан турбини (ККК).

Няма такова нещо като различна издрълживост на турбини от различни марки - ако е са карани със добро масло и има водно охлаждане - всичките издъжат еднакво дълго.
Изображение

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6178
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 366 пъти

Мнение от slowtraveler » 27 Яну 2009 23:17

За някои марки бих се усъмнил biggrin.gif :
http://www.bikudo.com/buy/details/32043 ... oyota.html
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

antoanto
Мнения: 75
Регистриран на: 15 Авг 2008 04:31
Местоположение: Русе

Мнение от antoanto » 28 Яну 2009 00:18

[quote="LordDigital"]японските коли идват със няколко турбини ,IHI ,Mitsubishi ,Hitachi ,Gerrett.

Toyota slaga samo HITACHI - CT сериите ,които всичките които съм виждал имат водно охлаждане което ги прави да издържат много.

Германците слагат предимни о основно Ку-Клус-Клан турбини (ККК).

Не знам каква точно ти е мисълта но от този пост изглежда, че наистина има разлика от марката. Имам познат, който щеше да произвежда части за мерцедес и знам че те му фиксираха изкупна цена, т.е. той трябваше де се помести в нея заедно с печалбата. Имам в предвид когато сключваш подобен вид договор,че който плаща той поръчва музиката, на турбините може да пише МБ или каквото си реши клиента и да отговаря на неговите изисквания за качество. Много задълбахме с тези подробности. Въпроса е какви са вашите наблюдения за издържливост. Нямам преки наблюдения за немското качество, но от приятели и познати на които колите са на реални километри и карат повечко знам, че живота им е 100х.к. Това го е потвърдил и варненския майстор на турбини. Става въпрос за МБ и БМВ.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Re: Колко км.издържат японските турбини

Мнение от Bass_Man » 28 Яну 2009 01:01

antoanto написа:Със сигурност знам, че при МБ, ауди и БМВ живота на турбините е 100х.км. Интересно ми е японските турбини какъв живот имат, и в частност на тойота и мицубиши.
И как точно турбината разбира кога си изминал 100 000 км ?
Просто ако човек има поне елементарни технически познания ще разбере каква глупост е това !

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Re: Колко км.издържат японските турбини

Мнение от diver » 28 Яну 2009 09:56

Bass_Man написа:
antoanto написа:Със сигурност знам, че при МБ, ауди и БМВ живота на турбините е 100х.км. Интересно ми е японските турбини какъв живот имат, и в частност на тойота и мицубиши.
И как точно турбината разбира кога си изминал 100 000 км ?
Просто ако човек има поне елементарни технически познания ще разбере каква глупост е това !
Доколкото лично съм навъртял малко повечко на един мерцедес, а само Бог и Лили Иванова знаят, на колко е била кат съм я купил, е меко казано глупаво...Повечето 2.5ТД мерцедеси дет съм гледал от немско ме съмнява да бяха на под 5-600000км и по турбините им нямаше грам масълце.
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 28 Яну 2009 10:42

И пак - човека пита за последните 7 години произведени автомобили, не за Мерц 124-ка ......

Колега, нашия Круйзер е на 120+хил.км и турбината е 6+ .... Наистина последните БМВ-та и Мерцове имат грижи. Басчо, незнам как разбират или как са ги смятали, но на личен приятел, на БМВ 530д 2006-та, с абсолютно точно спазвани графици за поддръжка, на 102хил.км ми излезе турбината през ауспуха..... laugh.gif И той като невярващ в тези думи пита в сервиза на БМВ пловдив и получи същия отговор - нормално било, те по толкова карали..... wacko.gif По пътя на логиката, всичко си е механика, уж логиката е една и съща, но корола с изтрещяло турбо на 70хил.км не съм видял, а на съседа 3-ката го изплю като недоносче.... rolleyes.gif Немска му работа.... Италианците дето ги плюят, не трошат така турбини, а аз имам капа на 170хил по километраж, дето турбото е барут сухо, а си е оригиналното happy.gif На приятел на Версото, на 100хил.км със PowerBox от 30хил. насам, гледахме му турбината в Тойота и си беше сухарче biggrin.gif А той кара ЯКО! Не е рядко явление на магистралата да е пришпори с 180-220 laugh.gif Принципа е един и същ, но явно качеството на слаганите неща или технологията на направа са доооста различни, за да има такива разлики :whistle:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 15 госта