Колко км.издържат японските турбини
Колко км.издържат японските турбини
Със сигурност знам, че при МБ, ауди и БМВ живота на турбините е 100х.км. Интересно ми е японските турбини какъв живот имат, и в частност на тойота и мицубиши.
Един познат има БМВ, купи си го на реални 120х.км. Понеже не намерил време да си смени маслото, което му су намира в багажника прехвърлил смяната с 20х.к и турбината му замина. Търси турбина, майстори, накрая знам, че интервенцията е извършил във варна и се оказало, че неговата турбина е сменяна вече веднъж. Та от него и от други места със сигурност знам, че не изкарват повече от 100х.к. За съжаление това са достоверни източници. По интересно е японските колко изкарват. Моля да пишат запознати с въпроса.
- slowtraveler
- Мнения: 6178
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Колеги, как ги правите тея сравнения 'японски'/'европейски' турбини не знам?!?!
БМВ-то ми е с турбина Мицубиши оригинално... Тъй-като двигателя се слага и на Опел Омега предполагам, че и там са с такава турбина....
В момента е на 176х.км по километраж, ама за австрийска кола 93г с направо съдран от ползване салон сигурно и вие бихте били леееко усъмнени в реалния пробег (сигурно над 500х.км)
Производителите на турбини не са толкова много в световен мащаб и явно изделията им са отделен консуматив, който отделните производители на двигатели ползват заради параметрите, а не поради марката...
П.С. първата работа бе да се смени маслото (то втора нямаше - гаааааззззз и толкова)
При скоростите от над 200км/ч дето периодично се експлоатира, едва ли живота на турбината ще е мноооого продължителен, ама ще видим biggrin.gif
БМВ-то ми е с турбина Мицубиши оригинално... Тъй-като двигателя се слага и на Опел Омега предполагам, че и там са с такава турбина....
В момента е на 176х.км по километраж, ама за австрийска кола 93г с направо съдран от ползване салон сигурно и вие бихте били леееко усъмнени в реалния пробег (сигурно над 500х.км)

Производителите на турбини не са толкова много в световен мащаб и явно изделията им са отделен консуматив, който отделните производители на двигатели ползват заради параметрите, а не поради марката...

П.С. първата работа бе да се смени маслото (то втора нямаше - гаааааззззз и толкова)

При скоростите от над 200км/ч дето периодично се експлоатира, едва ли живота на турбината ще е мноооого продължителен, ама ще видим biggrin.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Имам в предвид автомобили произведени в последните 7-8 години. Турбина с разхлопано легло за мен не е здрава. Едва ли производителите на турбини в световен мащаб са много, но изисванията на всяка марка са различни. Когато определения произв.на автомобили те задължи да продаваш на определена цена т.е. да ти изкупува на опр.цена изделията пада качеството на поръчаните турбини от него.
- slowtraveler
- Мнения: 6178
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Точно това се опитах да кажа, че производителя на двигателя избира една от типовете турбини, и едва ли има някаква логика да 'натиска' производителя на турбини, защото една и съща турбина (с малки изменения на входни/изходни тръби) се слага на безброй модели/двигатели. От там производителя на турбините не е толкова податлив...
Например: турбини Гарет от фамилията GT1749V, се слагат на последните модели BMW 320д, но и на РАВ4, Хонда, Алфа, Мерцедес, WV и т.н.
http://www.dieselevante.it/turbocharger ... am=GT1749V
Производителят на турбото е един, като вариантите на турбото вече са пригодени към конкретните изисквания на производителя на двигателя....
П.С. Китайците също правят турбокомпресори на именити марки, тъй-че и там има 'фалшиви'...
Например: турбини Гарет от фамилията GT1749V, се слагат на последните модели BMW 320д, но и на РАВ4, Хонда, Алфа, Мерцедес, WV и т.н.
http://www.dieselevante.it/turbocharger ... am=GT1749V
Производителят на турбото е един, като вариантите на турбото вече са пригодени към конкретните изисквания на производителя на двигателя....
П.С. Китайците също правят турбокомпресори на именити марки, тъй-че и там има 'фалшиви'...

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- slowtraveler
- Мнения: 6178
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
А сеата не бе ли пак с Гарет (от 98-)?
Предполагам, че много малка част от собствениците на турбо-коли знаят каква марка са им били турбокомпресорите...
И заради 'смесването' на марките на двигателя с различни производители на турбокомпресори смятам, че трудно може да се направи извод от мнение от рода 'турбината на БМВ или МБ или какво да е се скапа, защото е европейска'...
Пък и като имаш впредвид глобализацията, установяването на производителя става mission impossible biggrin.gif
Виж за турбокомпресорите на Мицубиши какво пише...
http://www.mwponline.co.uk/News/mhi_to_ ... production
Предполагам, че много малка част от собствениците на турбо-коли знаят каква марка са им били турбокомпресорите...
И заради 'смесването' на марките на двигателя с различни производители на турбокомпресори смятам, че трудно може да се направи извод от мнение от рода 'турбината на БМВ или МБ или какво да е се скапа, защото е европейска'...
Пък и като имаш впредвид глобализацията, установяването на производителя става mission impossible biggrin.gif
Виж за турбокомпресорите на Мицубиши какво пише...
http://www.mwponline.co.uk/News/mhi_to_ ... production
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
японските коли идват със няколко турбини ,IHI ,Mitsubishi ,Hitachi ,Gerrett.
Toyota slaga samo HITACHI - CT сериите ,които всичките които съм виждал имат водно охлаждане което ги прави да издържат много.
Германците слагат предимни о основно Ку-Клус-Клан турбини (ККК).
Няма такова нещо като различна издрълживост на турбини от различни марки - ако е са карани със добро масло и има водно охлаждане - всичките издъжат еднакво дълго.
Toyota slaga samo HITACHI - CT сериите ,които всичките които съм виждал имат водно охлаждане което ги прави да издържат много.
Германците слагат предимни о основно Ку-Клус-Клан турбини (ККК).
Няма такова нещо като различна издрълживост на турбини от различни марки - ако е са карани със добро масло и има водно охлаждане - всичките издъжат еднакво дълго.

- slowtraveler
- Мнения: 6178
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
За някои марки бих се усъмнил biggrin.gif :
http://www.bikudo.com/buy/details/32043 ... oyota.html
http://www.bikudo.com/buy/details/32043 ... oyota.html
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
[quote="LordDigital"]японските коли идват със няколко турбини ,IHI ,Mitsubishi ,Hitachi ,Gerrett.
Toyota slaga samo HITACHI - CT сериите ,които всичките които съм виждал имат водно охлаждане което ги прави да издържат много.
Германците слагат предимни о основно Ку-Клус-Клан турбини (ККК).
Не знам каква точно ти е мисълта но от този пост изглежда, че наистина има разлика от марката. Имам познат, който щеше да произвежда части за мерцедес и знам че те му фиксираха изкупна цена, т.е. той трябваше де се помести в нея заедно с печалбата. Имам в предвид когато сключваш подобен вид договор,че който плаща той поръчва музиката, на турбините може да пише МБ или каквото си реши клиента и да отговаря на неговите изисквания за качество. Много задълбахме с тези подробности. Въпроса е какви са вашите наблюдения за издържливост. Нямам преки наблюдения за немското качество, но от приятели и познати на които колите са на реални километри и карат повечко знам, че живота им е 100х.к. Това го е потвърдил и варненския майстор на турбини. Става въпрос за МБ и БМВ.
Toyota slaga samo HITACHI - CT сериите ,които всичките които съм виждал имат водно охлаждане което ги прави да издържат много.
Германците слагат предимни о основно Ку-Клус-Клан турбини (ККК).
Не знам каква точно ти е мисълта но от този пост изглежда, че наистина има разлика от марката. Имам познат, който щеше да произвежда части за мерцедес и знам че те му фиксираха изкупна цена, т.е. той трябваше де се помести в нея заедно с печалбата. Имам в предвид когато сключваш подобен вид договор,че който плаща той поръчва музиката, на турбините може да пише МБ или каквото си реши клиента и да отговаря на неговите изисквания за качество. Много задълбахме с тези подробности. Въпроса е какви са вашите наблюдения за издържливост. Нямам преки наблюдения за немското качество, но от приятели и познати на които колите са на реални километри и карат повечко знам, че живота им е 100х.к. Това го е потвърдил и варненския майстор на турбини. Става въпрос за МБ и БМВ.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Колко км.издържат японските турбини
И как точно турбината разбира кога си изминал 100 000 км ?antoanto написа:Със сигурност знам, че при МБ, ауди и БМВ живота на турбините е 100х.км. Интересно ми е японските турбини какъв живот имат, и в частност на тойота и мицубиши.
Просто ако човек има поне елементарни технически познания ще разбере каква глупост е това !
Re: Колко км.издържат японските турбини
Доколкото лично съм навъртял малко повечко на един мерцедес, а само Бог и Лили Иванова знаят, на колко е била кат съм я купил, е меко казано глупаво...Повечето 2.5ТД мерцедеси дет съм гледал от немско ме съмнява да бяха на под 5-600000км и по турбините им нямаше грам масълце.Bass_Man написа:И как точно турбината разбира кога си изминал 100 000 км ?antoanto написа:Със сигурност знам, че при МБ, ауди и БМВ живота на турбините е 100х.км. Интересно ми е японските турбини какъв живот имат, и в частност на тойота и мицубиши.
Просто ако човек има поне елементарни технически познания ще разбере каква глупост е това !

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
И пак - човека пита за последните 7 години произведени автомобили, не за Мерц 124-ка ......
Колега, нашия Круйзер е на 120+хил.км и турбината е 6+ .... Наистина последните БМВ-та и Мерцове имат грижи. Басчо, незнам как разбират или как са ги смятали, но на личен приятел, на БМВ 530д 2006-та, с абсолютно точно спазвани графици за поддръжка, на 102хил.км ми излезе турбината през ауспуха..... laugh.gif И той като невярващ в тези думи пита в сервиза на БМВ пловдив и получи същия отговор - нормално било, те по толкова карали.....
По пътя на логиката, всичко си е механика, уж логиката е една и съща, но корола с изтрещяло турбо на 70хил.км не съм видял, а на съседа 3-ката го изплю като недоносче....
Немска му работа.... Италианците дето ги плюят, не трошат така турбини, а аз имам капа на 170хил по километраж, дето турбото е барут сухо, а си е оригиналното
На приятел на Версото, на 100хил.км със PowerBox от 30хил. насам, гледахме му турбината в Тойота и си беше сухарче biggrin.gif А той кара ЯКО! Не е рядко явление на магистралата да е пришпори с 180-220 laugh.gif Принципа е един и същ, но явно качеството на слаганите неща или технологията на направа са доооста различни, за да има такива разлики 
Колега, нашия Круйзер е на 120+хил.км и турбината е 6+ .... Наистина последните БМВ-та и Мерцове имат грижи. Басчо, незнам как разбират или как са ги смятали, но на личен приятел, на БМВ 530д 2006-та, с абсолютно точно спазвани графици за поддръжка, на 102хил.км ми излезе турбината през ауспуха..... laugh.gif И той като невярващ в тези думи пита в сервиза на БМВ пловдив и получи същия отговор - нормално било, те по толкова карали.....




Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 15 госта